Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444338/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00464723/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00469594/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00475715/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00475851/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00496033/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
- 2024/BZP 00224186/01 - Wynik z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego: roboty budowlane - kontynuacja robót
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022033761
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. JANA PAWŁA II 12
1.4.2.) Miejscowość: Siechnice
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 609 996 070
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sisk-siechnice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487590
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00444338
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Kryterium ceny i kosztu
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem Umowy jest:
ETAP 1 (Zamówienie podstawowe) Przedmiotem inwestycji jest dokończenie budowy Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w stanie gotowym do użytkowania. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu, będącego przedmiotem zamówienia.
ETAP 2 (Opcja) Wykonanie obejścia budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach.
Po zmianie:
Przedmiotem Umowy jest:
Przedmiotem inwestycji jest dokończenie budowy Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w stanie gotowym do użytkowania. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu, będącego przedmiotem zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy przewiduje prawo opcji obejmujące etap 2. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości,
zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji,
zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót budowlanych objętych opcją będzie równe wskazanemu w ofercie oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych dla etapu 2,.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
97,00
Po zmianie:
100,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Koszt
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
3,00
Po zmianie:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.