eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Remont trzech mieszkań dla migrantów wojennych z Ukrainy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont trzech mieszkań dla migrantów wojennych z Ukrainy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Paczków

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 431 67 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.paczkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont trzech mieszkań dla migrantów wojennych z Ukrainy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a2885c-5a9e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033627/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont trzech mieszkań dla migrantów wojennych z Ukrainy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 (projekt „Solidarni z Ukrainą-pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423121/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont mieszkania przy ul. Górskiej 5/4 w Paczkowie.
Lokal o pow. użytkowej 41,42 m2 składa się z przedpokoju , 2 pokoi, kuchni oraz łazienki – przeznaczony do zamieszkania dla 3 osób.
Lokal wymaga remontu w zakresie między innymi: wymiany instalacji elektrycznej wraz z piecem elektrycznym i konwektorowym, wymiany instalacji wodnokanalizacyjnej, wykonania łazienki, adaptacji WC, białego montażu , naprawy i malowania tynków ścian i sufitów, wykonaniu posadzki z paneli podłogowych, wykonanie posadzki z płytek gresowych, wymianie stolarki drzwiowej – pełny zakres prac został ujęty w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 50512,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont mieszkania przy ul. Kościuszki 4/2 w Paczkowie
Lokal o pow. użytkowej 45,33 m2 składa się z 2 pokoi, kuchni oraz łazienki – przeznaczony do zamieszkania dla 3 osób.
Lokal wymaga remontu w zakresie między innymi : wymiany instalacji elektrycznej wraz z piecem elektrycznym i konwektorowym, wymiany instalacji wodnokanalizacyjnej, wykonania łazienki, adaptacji WC, białego montażu , naprawy i malowania tynków ścian i sufitów, wykonaniu posadzki z paneli podłogowych, wykonanie posadzki z płytek gresowych, wymianie stolarki drzwiowej – pełny zakres prac został ujęty w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 55280,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Remont mieszkania przy ul. Staszica 8/3 w Paczkowie
Lokal o pow. użytkowej 76,70 m2 składa się z 3 pokoi, kuchni, przedpokoju oraz łazienki - przeznaczony do zamieszkania dla 5 osób.
Lokal wymaga remontu w zakresie między innymi : wymiany instalacji elektrycznej wraz z piecem elektrycznym i konwektorowym, wymiany instalacji wodnokanalizacyjnej, wykonania łazienki, adaptacji WC, białego montażu , naprawy i malowania tynków ścian i sufitów, wykonaniu posadzki z paneli podłogowych, wykonanie posadzki z płytek gresowych, wymianie stolarki drzwiowej – pełny zakres prac został ujęty w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 93536,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74683,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60164,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74683,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Kuśmierek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8820004627

7.3.3) Ulica: PODMIEJSKA

7.3.4) Miejscowość: NIEMCZA

7.3.5) Kod pocztowy: 58-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74683,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88491,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88491,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88491,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Kuśmierek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8820004627

7.3.3) Ulica: PODMIEJSKA

7.3.4) Miejscowość: NIEMCZA

7.3.5) Kod pocztowy: 58-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88491,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 3 postępowania unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (jednolity tekst ustawy – Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z poźn. zm), ponieważ wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.