eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6337892c-3a4d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012326/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359469/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycje pn. Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny.
W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać:
1) Zadanie Nr 1 – ,,Wykonanie otworu wiertniczego - geologicznego pilotażowego (rozpoznawczego) S-2 w celu stwierdzenia obecności warstwy wodonośnej oraz określenia jej dokładnych parametrów hydrogeologicznych”.
2) Zadanie Nr 2 –,,Wykonanie otworu studziennego S-2 dla potrzeb ujęcia wód podziemnych na terenie działki o nr ewidencyjnym 1 w miejscowości Kakonin”.

UWAGA: Decyzja o wykonaniu odwiertu studziennego (Zadanie Nr 2) należy do Zamawiającego i uzależniona jest od uzyskania odpowiednich parametrów wydajności w odwiercie rozpoznawczym.
2. Szczegółowy zakres robót:
1) Wykonanie otworu wiertniczego pilotażowego (rozpoznawczego):
a) geodezyjne wytyczenie lokalizacji otworu rozpoznawczego,
b) dostarczenie oraz montaż w miejscu wierceń niezbędnego sprzętu do wykonania otworu wiertniczego wraz z oprzyrządowaniem właściwym dla prawidłowego wykonania otworu. Prace wiertnicze planuje się wykonać urządzeniem mechanicznym, systemem obrotowym z młotkiem dolnym bez użycia płuczki,
c) wykonanie otworu wiertniczego wg założeń projektu robót geologicznych:
- wiercenie koronką wiertniczą ø = 178 mm, przy użyciu rur osłonowych o średnicy ø = 203 mm do głębokości ok 14 m. W przypadku wystąpienia różnic w profilu geologicznym lub wystąpieniem utworów mocno spękanych osypujących się, głębokość rurowania może ulec zmianie,
- dalsze wiercenie młotkiem dolnym koronką 178 mm do głębokości 120 m,
- dla celów rozpoznawczych i dokumentacyjnych, w trakcie prowadzenia prac wiertniczych,
z odwierconego otworu należy pobrać próbki okruchowe dla określenia rodzaju przewiercanych skał. Próbki będą przechowywane przez wykonawcę robót do czasu przyjęcia przez organ administracji geologicznej dokumentacji wynikowej. Próbki należy pobierać przy każdej zmianie litologicznej, jednak nie rzadziej niż co 2,0 m. W przypadku nawiercenia warstwy wodonośnej próbki należy pobierać nie rzadziej niż co 1,0 m. Pobrane próbki należy umieszczać w znormalizowanych skrzynkach, odpowiednio zabezpieczonych na terenie wiertni,
- uzbrojenie otworu w pompę głębinową i przeprowadzenie pompowania oczyszczającego oraz przeprowadzenie pompowania pomiarowego na jednym cyklu dynamicznym- czas pompowania oraz wydajność pompy głębinowej określi nadzór geologiczny,
- pobór próbki wody podziemnej i wykonanie badań laboratoryjnych pod względem fizykochemicznym i bakteriologicznym zgodnie z zakresem określonym w zatwierdzonym projekcie robót geologicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 2294). Badania należy wykonać w laboratorium posiadającym certyfikat akredytacji,
- w zależności od uzyskanych wyników likwidacja wykonanego otworu rozpoznawczego lub wykonanie otworu studziennego S-2. Ostateczna decyzja dotycząca poszerzenia otworu zostanie podjęta przez nadzór geologiczny w porozumieniu z Zamawiającym. Jakość wody zostanie uznana za zadowalającą jeżeli będzie ją można w łatwy sposób doprowadzić do stanu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 2294),
- ewentualna likwidacja otworu, zostanie wykonana natychmiast po podjęciu takiej decyzji przez Zamawiającego. W takim przypadku otwór należy zasypać do głębokości 5 m compactonitem a od głębokości 5 m do głębokości końcowej wydobytym urobkiem zgodnie z zaleganiem warstw litologicznych,
d) prace wiertnicze będą realizowane pod nadzorem geologicznym wyznaczonym przez Zamawiającego,
e) prace wiertnicze zostaną odebrane protokolarnie przez Zamawiającego,
f) po zakończeniu prac teren należy przywrócić do stanu poprzedniego.
2) Wykonanie otworu studziennego S-2:
a) wiercenie w rurach osłonowych ø 20” (508 mm) do głębokości ustalonej przez nadzór geologiczny podczas wykonania otworu pilotażowego (zakładane 14 m). Rury osłonowe 20” po zafiltrowaniu należy usunąć z otworu,
b) dalsze wiercenie młotkiem dolnym o średnicy ø 454 mm,
c) po zakończeniu wiercenia i przygotowaniu otworu do filtrowania, zostanie on zabudowany filtrem studziennym szczelinowym wykonanym z rur PCV o średnicy zewnętrznej 315 mm. Na etapie projektu przewiduje się poniższą konstrukcję:
- rura nadfiltrowa PCV o dł. 60 m, przelot od 0 m do 60 m p.p.t,
- cześć robocza filtra PCV o długości 57 m i średnicy szczelin 1,5 mm-filtr perforowany,
przelot od 60 do 117 m p.p.t.,
- rura podfiltrowa o długości 2,0 m z denkiem.
Ostateczna konstrukcja otworu i filtrów, w tym zmiany szerokości szczeliny, głębokości posadowienia filtra, konstrukcji filtra oraz zastosowanej obsypki żwirowej zostanie dostosowana do stwierdzonych faktycznie warunków hydrogeologicznych i geologicznych przez dozór geologiczny.
d) wykonanie obsypki filtracyjnej o średnicy 2-3 mm wokół filtra, którą należy usypywać stopniowo. Obsypkę należy wykonać od dna otworu do głębokości około 20 m. Ponad obsypką należy wykonać uszczelkę compactonitową z urobkiem,
e) pompowanie oczyszczające otwór prowadzone przy użyciu pompy przystosowanej do wody zanieczyszczonej zawiesiną mechaniczną z wydajnością zwiększaną w miarę oczyszczania się wody z zawiesin mechanicznych. Pompowanie oczyszczające powinno trwać aż do otrzymania całkowicie czystej i klarownej wody. Przyjmuje się, że czas pompowania oczyszczającego wyniesie 24 h. Po zakończeniu pompowania oczyszczającego należy przeprowadzić stabilizację lustra wody w otworze, a następnie otwór zachlorować i pozostawić na 24 h,
f) próbne pompowanie pomiarowe prowadzone pompą głębinową, przeznaczoną do instalowania w studniach głębinowych. Pompowanie należy przeprowadzić na trzech cyklach dynamicznych, przy czym jako podstawę do ustalenia wydajności na poszczególnych cyklach należy wykorzystać wyniki pompowania oczyszczającego.
I cykl - Q1 ~ 1/3 Q3
II cykl - Q2 ~ 2/3 Q3
III cykl - Q3
0.9 Qmax ≤ Q3 ≤ 1.2 Qmax (Qmax - przepustowość filtra)
Czas pompowania pomiarowego na poszczególnych cyklach ustala się na (12 + 12 + 24) jednakże nie mniej niż 8 godzin warunków ustalonych na każdym cyklu. Dopuszcza się rezygnację z pompowania 3-stopniowego i alternatywne wykonanie 1-stopniowego pompowania w warunkach nieustalonych – przez okres ok. 48-72 godz. Do pomiarów wydajności należy stosować wodomierz, a pomiary zwierciadła wody wykonywać należy przy użyciu odpowiednich urządzeń pomiarowych,
g) wykonanie pomiaru stabilizacji zwierciadła wody po zakończeniu pompowania wody. Wyniki pomiarów i obserwacji hydrogeologicznych należy wpisać do dziennika próbnego pompowania. Po zakończeniu pompowania należy pobrać próbki wody do badań fizykochemicznych i bakteriologicznych zgodnie z zakresem określonym w zatwierdzonym projekcie robót geologicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 2294). Badania należy wykonać w laboratorium posiadającym certyfikat akredytacji,
h) wykonanie zabezpieczenia otworu studziennego oraz niwelacja otworu w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej,
i) prace wiertnicze będą realizowane pod nadzorem geologicznym wyznaczonym przez Zamawiającego,
j) protokolarne przekazanie terenu po zakończeniu prac wiertniczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466886,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466886,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466886,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592052862

7.3.3) Ulica: Kielce ul. Spacerowa 5

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466886,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.