eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej obs³ugi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.



Og³oszenie z dnia 2023-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej obs³ugi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W £ODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://babinski.home.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w £odzi

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej obs³ugi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41c9123c-7e94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00486929

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00148097/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.15 Ca³odobowa obs³uga portierni w Spec. Psych. ZOZ w £odzi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z wymogami Rozdzia³u 2 ust.23 Platforma zakupowa Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz instrukcjami obs³ugi na stronie
https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w £odzi Szpital im. J. Babiñskiego z siedzib± w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159;
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w £odzi Szpital im. J. Babiñskiego z siedzib± w £odzi jest Pani Joanna Pacholak adres e-mail: inspektorochronydanych@babinski.home.pl*
 Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZPIZ/TP/US/26/2023, prowadzonym w w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 2) ustawy Pzp o warto¶ci zamówienia zgodnej z art. 359 pkt.2) ustawy Pzp;
 odbiorcami Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
 Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan/Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.
___________________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/US/26/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,, ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej obs³ugi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.”
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ oraz Za³±cznik nr 3 do SWZ (projekt umowy).
1. ¦wiadczenia ca³odobowej obs³ugi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
2. ¦wiadczenie us³ugi ma byæ realizowane ca³odobowo przez ka¿dy dzieñ w okresie 36 m-cy od daty obowi±zywania umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie zapewniæ odpowiedni± ilo¶æ osób do realizacji niniejszej umowy – zapewniaj±c w ten sposób ci±g³o¶æ realizacji us³ugi.
4. Us³uga ca³odobowej obs³ugi Portierni, w szczególno¶ci polega na:
a) Wydawaniu/przyjmowaniu kluczy od i dla upowa¿nionych osób (w tym zakresie Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy listê podmiotów uprawnionych do odbioru i zdawania kluczy),
b) Prowadzeniu rejestru wydanych i przyjmowanych kluczy,
c) Otwieraniu oraz zamykaniu strefy administracyjnej,
d) Obs³ugiwaniu szlabanu wjazdowego na teren jednostki, zgodnie z obowi±zuj±cym „Regulaminem Porz±dkowym wjazdu i parkowania na terenie Spec. Psych. ZOZ w £odzi” (regulamin zostanie przekazany Wykonawcy przy podpisaniu umowy),
e) Ca³odobowej obs³udze centrali telefonicznej,
f) Konieczno¶ci usuwania i wypraszania z terenu szpitala osób odwiedzaj±cych chorych, które wnosz± lub spo¿ywaj± alkohol lub inne substancje odurzaj±ce, a tak¿e w sytuacji, gdy osoby te s± w stanie wskazuj±cym na jego spo¿ycie/u¿ycie,
g) Udzielaniu informacji interesantom ustnie oraz telefonicznie jedynie w zakresie w jakim osoba obs³uguj±ca portierniê jest do tego uprawniona (w szczególno¶ci: informowania o po³o¿eniu budynków, drodze dojazdowej, doj¶cia, planie ewakuacji, drodze przeciwpo¿arowej),
h) Natychmiastowym poinformowaniu Izby Przyjêæ, a w godzinach popo³udniowych i nocnych lekarza dy¿urnego, w przypadku zauwa¿enia próby opuszczenia szpitala przez pacjentów usi³uj±cych opu¶ciæ szpital w pi¿amie lub ubiorze niekompletnym, b±d¼ w innej sytuacji, w której portier powe¼mie uzasadnion± w±tpliwo¶æ, ¿e osoba próbuj±ca opu¶ciæ teren Spec. Psych. ZOZ w £odzi jest pacjentem szpitala nieuprawnionym do samodzielnego opuszczenia jednostki,
i) Natychmiastowym reagowaniu poprzez powiadomienie w³a¶ciwych s³u¿b
(w szczególno¶ci stra¿y po¿arnej, pogotowia, pogotowia technicznego, policji etc.) oraz Dyrektora Spec. Psych. ZOZ w £odzi, a w godzinach popo³udniowych i nocnych lekarza dy¿urnego, w przypadku zaistnienia po¿aru, awarii lub innych zaburzeñ w normalnym ruchu osób i pojazdów na terenie Spec. Psych. ZOZ w £odzi,
j) Sprawowaniu nadzoru nad powierzonym mieniem,
k) Utrzymywaniu porz±dku w miejscu wykonywanej us³ugi,
l) Wykonywaniu us³ugi sumiennie i starannie oraz stosowanie siê do poleceñ nadzoruj±cych w zakresie wykonywanych czynno¶ci, które wi±¿± siê ze sprawnym funkcjonowaniem szpitala, o ile nie s± one sprzeczne z przepisami prawa lub umow±,
m) Przestrzeganiu procedur jako¶ciowych, instrukcji i zarz±dzeñ obowi±zuj±cych w szpitalu, niezw³ocznie informowanie osób nadzoruj±cych o zauwa¿onych niezgodno¶ciach lub zagro¿eniach,
n) Dbaniu aby powierzone zadania by³y realizowane z najwy¿sza jako¶ci±,
o) Przestrzeganiu przepisów i zasad bezpieczeñstwa i higieny pracy, a tak¿e przepisów przeciwpo¿arowych,
p) Dbaniu o dobro szpitala, chronieniu jego mienie oraz zachowaniu w tajemnicy informacji, których ujawnienie mog³oby naraziæ Spec. Psych. ZOZ w £odzi na szkodê,
q) Przestrzeganiu zasad wspó³¿ycia spo³ecznego i aktywnemu tworzeniu pozytywnego wizerunku Spec. Psych. ZOZ w £odzi,
r) ¦wiadczeniu us³ugi w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy prawne,
s) Przestrzeganiu wewnêtrznych przepisów obowi±zuj±cych w Spec. Psych. ZOZ w £odzi, a w szczególno¶ci procedur postêpowania w zakresie obs³ugi i dozoru portierni wobec osób przebywaj±cych na terenie jednostki oraz wyje¿d¿aj±cych/wyje¿d¿aj±cych pojazdami na teren Szpitala (zgodnie
z Zarz±dzeniami wewnêtrznymi Dyrektora Spec. Psych. ZOZ w £odzi),
t) Zachowaniu tajemnicy (w czasie obowi±zywania umowy oraz po jej rozwi±zaniu) wszelkich informacji, jakie uzyska³ w trakcie realizacji niniejszej umowy – w szczególno¶ci informacji o pacjentach i danych osobowych pacjentów – przy uwzglêdnieniu, i¿ s± to dane o szczególnym poziomie wra¿liwo¶ci w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

98341120-2 - Us³ugi portierskie

98341140-8 - Us³ugi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczon± w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
2. Ostateczna ocena punktowa (KO) wyliczana bêdzie wed³ug wzoru: KO = K1 + K2
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w Rozdziale 17 kryterium oceny ofert dla przedmiotu zamówienia.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pisemnych wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia pisemnych wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy poprawi oczywiste i inne omy³ki zgodnie z przepisami okre¶lonymi w art. 223 Ustawy – Prawo zamówieñ publicznych. O poprawieniu omy³ek Zamawiaj±cy powiadomi wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o tej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
9. Oferty dodatkowe winny byæ z³o¿one przez Platformê zakupow± w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z zachowaniem wytycznych Rozdzia³u 2 ust. 23 Platforma zakupowa.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
a.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
b.1. Wykonawca przedstawi aktualn± koncesjê, licencjê lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania i posiada aktualne prawo do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania ww. dokumentu Wykonawca winien z³o¿yæ O¶wiadczenie, ¿e ww. wymóg nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia wymogów w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
d.1. dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów (orygina³) do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
d.1.1. Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi – portierzy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek bêdzie oceniany na podstawie wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia (schemat organizacyjny) na podstawie Za³±cznik do SWZ - na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
d.2. wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, zakresu warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y prawid³owo wykonane, w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu tj.: o zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie, a mianowicie wyka¿± siê wykonaniem co najmniej 2 us³ug polegaj±cych na: us³ugach portierskich, o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto ka¿da.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
ww. warunek zostanie spe³niony w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego przedstawi± wykaz us³ug przy zachowaniu wymogu minimalnej warto¶ci jednej us³ugi tj. warto¶æ jednej us³ugi wynosi 100 000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia wykazu us³ug, w którym warunek minimalnej warto¶ci jednej us³ugi 100 000,00 z³ brutto zostanie spe³niony jako suma warto¶ci kilku us³ug Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego np. ka¿dy z dwóch Wykonawców (ubiegaj±cych siê wspólnie) przedstawi realizacjê us³ugi na warto¶æ 50 000,00 z³ brutto ka¿dy (50 000,00 z³ brutto + 50 000,00 z³ brutto = 100 000,00 z³ brutto). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, na podstawie wykazu zrealizowanych us³ug oraz dokumentów, potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie zamówienia – Za³±cznik do SWZ na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert Wykonawca do³±czy do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w formie o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ. Wykonawca przygotowuj±c O¶wiadczenie wype³nia:
▪ „Czê¶æ II: Informacje dotycz±ce Wykonawcy” - sekcja A, B,
▪ „Czê¶æ III: O¶wiadczenie Wykonawcy” – w zakresie informacji dotycz±cych przes³anek wykluczenia z postêpowania, o¶wiadczenia Wykonawcy, podwykonawcy niebêd±cego podmiotem, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca, podanych informacji
2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U.
z 2022 poz. 835), na dzieñ sk³adania ofert Wykonawca do³±czy do oferty o¶wiadczenie, w formie o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 niniejszego rozdzia³u sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
4. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, wynikaj±ce z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, a mianowicie w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, do³±cza do oferty tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
6.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
6.2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1
i 2, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
6.3. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼ñ. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
6.4. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie wymogu, o którym mowa w Rozdziale 6
ust. 1 pkt. d) - Za³±cznik nr 8 do SWZ;
6.5. wykaz zrealizowanych us³ug – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
Ust. 7 - 10 zgodnie z tre¶ci± SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie stawia wymogów w tym zakresie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Zamawiaj±cy wymaga, aby oferta zawiera³a co najmniej nastêpuj±ce dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
3.1. Formularz ofertowy – sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ,
3.2. Pe³nomocnictwo – je¿eli dotyczy,
Pe³nomocnictwo do sk³adania ofert sk³adane jest w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionych do sk³adania woli w imieniu wykonawcy lub w przypadku kopii pe³nomocnictwa wymaga siê pozyskania notarialnego uwierzytelnienia odpisu pe³nomocnictwa opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1799 z pó¼n.zm.) UWAGA: tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania,
3.3. Dokumenty wskazane w Rozdziale 8 , Rozdziale 8.1. i Rozdziale 9
DOKUMENTY tworz±ce ofertê musz± byæ podpisane przez osoby /osobê upowa¿nione/a do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Upowa¿nienie do podpisania oferty powinno wynikaæ z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy
(odpis z w³a¶ciwego rejestru lub CEIDG). Je¿eli ofertê podpisuje inna osoba , to nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo dla tej osoby.
3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy ws. niniejszego zamówienia. W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, oferta musi byæ podpisana , kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu okre¶laj±cego status prawny Wykonawcy lub pe³nomocnictwa wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy upowa¿nionych jest kilka osób to dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez wszystkie osoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia przed zawarciem umowy, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, orygina³u lub kopii notarialnie po¶wiadczonej umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia publicznego. Umowa winna zawieraæ co najmniej: strony umowy, cel ich wspólnego dzia³ania , okres wa¿no¶ci umowy, zakres prac przewidzianych do wykonania przez ka¿dego z cz³onków konsorcjum, sposób odpowiedzialno¶ci (za wykonanie umowy wymaga siê solidarnej odpowiedzialno¶ci Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie).
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 8 ust.2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie Wykonawcy w postaci Za³±cznika nr 4 do SWZ oraz Za³±cznika nr 5 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, wynikaj±ce z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, a mianowicie w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 7 do SWZ.
7. Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na ,,Wykonawcê”, w miejscu np. ,,nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika.
8. Wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na ofertê winny byæ podpisane lub po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez pe³nomocnika.
9. W przypadku Konsorcjum firm wszelka korespondencja oraz rozliczenia w sprawie dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (Liderem Konsorcjum) Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± albo z innym Cz³onkiem Konsorcjum wskazanym przez Lidera Konsorcjum, jako podmiot, z którym ma byæ wy³±cznie prowadzona korespondencja i rozliczenia.
10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci dokonywania rozliczeñ, w szczególno¶ci wystawiania faktur przez inny podmiot tj. innego podatnika VAT, ni¿ pe³nomocnik (Lider Konsorcjum) Wykonawców sk³adaj±cego ofertê wspóln±, chyba, ¿e Lider Konsorcjum przy podpisaniu niniejszej Umowy wskaza³ na pi¶mie innego Cz³onka Konsorcjum, z którym maj± byæ dokonywane rozliczenia.
11. W sytuacji zmiany podmiotu, o którym mowa w ust. 8 i ust. 9 na inny podmiot, bêd±cy Cz³onkiem Konsorcjum, Wykonawca winien zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pro¶b±, skierowan± na pi¶mie, o dokonanie powy¿szej zmiany.
12. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wszelk± korespondencjê oraz rozliczenia w zakresie Umowy z innym podmiotem, nie bêd±cym Cz³onkiem Konsorcjum.
13. W przypadku zaniechania czynno¶ci z ust. 10 wszelka korespondencja i rozliczenia w sprawie nie bêd± przez Zamawiaj±cego akceptowalne.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami paragrafu 4 projektu umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie przewiduje publicznej i jawnej sesji otwarcia ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.