eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze- postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 660557001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lubuskie.kas.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b47e05-4b22-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.33.2023.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 429284,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynkach Oddziału Celnego w Olszynie, Terminal Odpraw Celnych 68-217 Trzebiel.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.1 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 85790,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku LUCS w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.2 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 82018,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III przedmiotu zamówienia (Świecko – SSWiN i Monitoring wizyjny, Rzepin – Monitoring wizyjny)
1) Dostawa i montaż Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w lokalizacji Terminal Towarowych Odpraw Celnych w Świecku; budynek 6P; Świecko 37
2) Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w lokalizacji Terminal Towarowych Odpraw Celnych w Świecku tj. : Świecko 37 - budynek 6P na zewnątrz budynku oraz budynek 6P wewnątrz budynku – rampa kontrolna
3) Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w lokalizacji Delegatury Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1, budynek Centralny Magazyn Mundurowy

Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.3 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

35121700-5 - Systemy alarmowe

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 123824,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynkach Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.4 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 68753,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Słubickiej 3;
2) Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Skarbowego w Żarach przy ul. Osadników Wojskowych 3, 4.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.5 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35121700-5 - Systemy alarmowe

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 167633,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76910 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ELEKTRO-KAM ROBERT KOLASA/CENTRUM SZKOLEŃ DLA BIZNESU ROBERT KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931313325

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 27

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76910 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105411 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ELEKTRO-KAM ROBERT KOLASA/CENTRUM SZKOLEŃ DLA BIZNESU ROBERT KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931313325

7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 27

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163836,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ELEKTRO-KAM ROBERT KOLASA/CENTRUM SZKOLEŃ DLA BIZNESU ROBERT KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931313325

7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 27

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ELEKTRO-KAM ROBERT KOLASA/CENTRUM SZKOLEŃ DLA BIZNESU ROBERT KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931313325

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 27

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84814,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171954 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ELEKTRO-KAM ROBERT KOLASA/CENTRUM SZKOLEŃ DLA BIZNESU ROBERT KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931313325

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 27

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.