Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami w projekcie Dostępna Szkoła innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej - postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-112
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612842500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@brodnica.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.brodnica.net.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=3&strona=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6651851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami w projekcie Dostępna Szkoła innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej - postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf698bc4-3922-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003609/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami w projekcie Dostępna Szkoła innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1. Innowacje społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.OK.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130734,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami w projekcie Dostępna Szkoła innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej - postępowanie II”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1. Innowacje społeczne, na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr POWR.04.01.00-00-DS10/19 z dn. 30.12.2019 r. realizowane zgodnie u mową o powierzenie grantu dla Gminy Brodnica nr RARR/BD/6/9/2021 z dnia 28 września 2021 r.
2. W zakres prac wchodzi:
1) Budowa podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami przy Sali gimnastycznej w Szkoły Podstawowej im. gen. J. Wybickiego w Manieczkach – szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), tj.
a) Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych – schody (5,85 m3);
b) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – kostka do ponownego użytku (43,338 m2);
c) Ręczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm (43,338 m2);
d) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km (5,85 m3);
e) Opłata składowiskowa – utylizacja (5,85 m3);
f) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek (56,1 m2);
g) Wywiezienie (ziemi-humus) samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km (8,415 m3);
h) Wywiezienie (ziemi-humus) samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1 km krotność = 5 (8,415 m3)
i) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 40x40 cm w gruncie kat. III – IV (16,1 m)
j) Ława pod krawężniki betonowa z oporem (1,136 m3)
k) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (16,100 m)
l) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm (56,100 m2)
m) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna – za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu krotność = 15 (56,100 m2)
n) Podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym – 3 cm grubości warstwy po zagęszczeniu (56,100 m2)
o) Podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym – za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zagęszczeniu, krotność = 2 (56,100 m2)
p) Podsypka cementowo-piaskowa/wyprofilowanie spadków pochylni i schodów (1 kpl.);
q) Ułożenie obrzeży podjazdu i schodów z palisad (11,230 m)
r) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (stopnie schodów) (21,40 m)
s) Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (62,480 m2)
t) Układanie nawierzchni podjazdu i schodów z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm (21,997 m2)
u) Dostawa i montaż balustrad stalowych ze stali nierdzewnej (11,830 m2)
v) Dostawa i montaż pochwytu ze stali nierdzewnej ( 11,250 m2)
w) Dostawa i montaż wycieraczki (1 kpl.)
x) Ułożenie kostki z rozbiórki z podbudową z piasku i wyprofilowaniem terenu (37,721 m2)
y) Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych – aluminiowych z dostawą, osadzeniem i obróbką (1 kpl.);
2) Budowa podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami przy budynku Szkoły Podstawowej im. Hymnu Narodowego w Brodnicy – szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), tj.
a) Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych (schody) – 1,672 m3
b) Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej (kostka do ponownego użytku) – 10,000 m2
c) Ręczna rozbiórka podbudowy z gruntu stabilizowanego (grub. 10 cm) – 10,000 m2
d) Ręczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego (za każdy dalszy 1 cm) – 10,000 m2
e) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi (odległość do 1 km) – 1,672 m3
f) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi (na każdy następny 1 km KROTNOŚĆ= 18) – 1,672 m3
g) Opłata składowiskowa – utylizacja – 1,672 m3
h) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu, grub. 15 cm) za pomocą spycharek – 83,632 m2
i) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek (dodatek za każde dalsze 5 cm grub.) – 83,632 m2
j) Wywiezienie ziemi (humusu)samochodami skrzyniowymi (odległość do 1 km) – 33,453 m3
k) Wywiezienie ziemi (humusu) samochodami skrzyniowymi (na każdy następny 1 km KROTNOŚĆ = 5) – 33,453 m3
l) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe (wymiary 40x40 cm w gruncie kat. III-IV) – 18,3 m
m) Ława betonowa z oporem pod krawężniki – 2,928 m3
n) Krawężniki betonowe wystające (wymiary 15x30 cm) na podsypce cementowo-piaskowej – 18,3 m
o) Podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna o grub. po 8 cm) – 83,632 m2
p) Podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna – za każdy dalszy 1 cm grub. po zagęszczeniu krotność = 15) – 83,632 m2
q) Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym (grub. warstwy po zagęszczeniu - 3 cm) – 83,632 m2
r) Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym (za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu KROTNOŚĆ = 4) – 83,632 m2
s) Podsypka cementowo-piaskowa (wyprofilowanie spadków pochylni i schodów) – 1 kpl.
t) Ułożenie obrzeży podjazdów i schodów z palisad np. BRUK-BET - Palisada NOWA-TOR - 7,220 m
u) Obrzeża betonowe (wymiary 30x8 cm) na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową (stopnie schodów) – 5,7 m
v) Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej (grub. 8 cm) – 74,662 m2
w) Układanie nawierzchni podjazdu i schodów z betonowej kostki brukowej (grub. 6 cm) – 14,176 m2
x) Dostawa oraz montaż balustrad stalowych ze stali nierdzewnej -7,83 m2
y) Dostawa oraz montaż pochwytu ze stali nierdzewnej – 6,68 m2
z) Dostawa oraz montaż wycieraczki – 1 kpl.
aa) Wymiana rynny i rury spustowej – daszek przy wejściu 1 kpl.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech jakościowych i funkcjonalnych produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych oraz użytkowych, co Wykonawca będzie w stanie wykazać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34951000-8 - Platformy wejściowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 6 października 2022 r. do godz. 10:00, na realizację zamówienia złożono dwie oferty. W toku postępowania ustalono, iż obie oferty Wykonawców podlegają odrzuceniu z następujących względów:Wykonawca 1 - podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Uzasadnienie faktyczne: W dniu 19 października 2022 r. o godz. 15:59, Zamawiający za pośrednictwem Platformy Zakupowej przekazał wykonawcy wezwanie o którym mowa w 128 ust. 1 i 4 ustawy PZP, dotyczące złożenia wyjaśnień do Formularza ofertowego oraz uzupełnienia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Na złożenie wyjaśnień i uzupełnień, Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin do dnia 25 października 2022 r. do godz. 8:00. Wykonawca w przewidzianym terminie, ani w terminie późniejszym nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, które potwierdzałoby brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, co stanowi przesłankę odrzucenia oferty o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca 2 - podstawa prawna - art. 226 ust. 1 pkt 14 W dniu 19 października 2022 r. o godz. 16:01, Zamawiający za pośrednictwem Platformy Zakupowej przekazał wykonawcy ocenionemu wstępnie jako najkorzystniejszy wezwanie o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące przedłożenia podmiotowych środków dowodowych. Na złożenie podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin do dnia 25 października 2022 r. do godz. 8:00. Wykonawca złożył dokumenty po upływie terminu przewidzianego na złożenie podmiotowych środków dowodowych. W dniu 26 października 2022 r. o godz. 13:27, Zamawiający za pośrednictwem Platformy Zakupowej zwrócił się do Wykonawcy na podstawie art. 307 ust. 2 PZP o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 18 listopada 2022 r. Wykonawca złożył oświadczenie o wyrażeniu zgody na powyższe w dniu 26 października 2022 r. o godz. 14:36. Następnie Zamawiający przekazał w dniu 31 października o godz. 10:52 wezwanie do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 128 ust.1 PZP. Wykonawca uzupełnił dokumenty w przewidzianym terminie, jednak do dnia 5 listopada 2022 r. nie przedłużył okresu ważności wadium wniesionego w postępowaniu w formie gwarancji ubezpieczeniowej obowiązującej do dnia 5 listopada 2022, tj. pierwotnie określonego
w dokumentach postępowania terminu związania ofertą, co stanowi przesłankę odrzucenia oferty o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Wyniesienie projektu osnów szczegółowych na terenie jednostki ewidencyjnej Gminy Brodnica w powiecie brodnickim
- Przebudowa ulicy Piaski w Brodnicy
- Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych - zamówienie dodatkowe
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: Platformy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.