eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/810230

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c7d6cf0-4bc3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) z terenów znajdujących się obok obiektu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy Pasażu Karola Rudowskiego 10.
1) Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania całej masy stałych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy Pasażu Karola Rudowskiego 10:
1.1. zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) - odpłatnie,
1.2. zbieranych w sposób selektywny – nieodpłatnie, z podziałem na:
 papier (w tym odpady z tektury) – pojemnik w kolorze niebieskim, oznaczony napisem „Papier”;
 szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła) – pojemnik w kolorze zielonym, oznaczony napisem „Szkło”;
 metale (w tym odpady opakowaniowe z metali), tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych) oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik w kolorze żółtym, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” lub pojemnik siatkowy, metalowy;
 bioodpady – pojemnik w kolorze brązowym, oznaczony napisem „Bio”.
Sukcesywne odbieranie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz nieselektywny, realizowane będzie przez Wykonawcę
z częstotliwością 1 raz w tygodniu (w każdym tygodniu odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych w stałych, wybranych przez wykonawcę, dniach tygodnia) wyłącznie w godzinach pracy Urzędu.
2) Dodatkowo, nie częściej niż 2 razy w miesiącu, wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów w przypadku przepełnienia któregokolwiek z pojemników (incydentalnie).
 czas reakcji (odbioru odpadów z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta) nie może przekroczyć 24 godzin.
 czas ten będzie liczony w godzinach, od momentu przyjęcia przez wykonawcę zlecenia od zamawiającego.
3) Nieodpłatne udostępnienie pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny i nieselektywny.
Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie, wskazać zamawiającemu instalacje, do których będzie przekazywać odpady.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 1 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 55431,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) z terenów znajdujących się obok obiektu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28.
1) Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania całej masy stałych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28:
1.1. zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) - odpłatnie,
1.2. zbieranych w sposób selektywny – nieodpłatnie, z podziałem na:
 papier (w tym odpady z tektury) – pojemnik w kolorze niebieskim, oznaczony napisem „Papier”;
 szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła) – pojemnik w kolorze zielonym, oznaczony napisem „Szkło”;
 metale (w tym odpady opakowaniowe z metali), tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych) oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik w kolorze żółtym, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” lub pojemnik siatkowy, metalowy;
 bioodpady – pojemnik w kolorze brązowym, oznaczony napisem „Bio”.
Sukcesywne odbieranie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz nieselektywny, realizowane będzie przez Wykonawcę
z częstotliwością 1 raz w tygodniu (w każdym tygodniu odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych w stałych, wybranych przez wykonawcę, dniach tygodnia) wyłącznie w godzinach pracy Urzędu.
2) Dodatkowo, nie częściej niż 2 razy w miesiącu, wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów w przypadku przepełnienia któregokolwiek z pojemników (incydentalnie).
 czas reakcji (odbioru odpadów z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta) nie może przekroczyć 24 godzin.
 czas ten będzie liczony w godzinach, od momentu przyjęcia przez wykonawcę zlecenia od zamawiającego.
3) Nieodpłatne udostępnienie pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny i nieselektywny.
Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie, wskazać zamawiającemu instalacje, do których będzie przekazywać odpady.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 2 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 101081,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53978,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53978,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 771 261 40 20

7.3.3) Ulica: Topolowa 1

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53978,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98431,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98431,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 771 261 40 20

7.3.3) Ulica: Topolowa 1

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98431,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.