Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383722/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8102301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c7d6cf0-4bc3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) z terenów znajdujących się obok obiektu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy Pasażu Karola Rudowskiego 10.1) Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania całej masy stałych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy Pasażu Karola Rudowskiego 10:
1.1. zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) - odpłatnie,
1.2. zbieranych w sposób selektywny – nieodpłatnie, z podziałem na:
papier (w tym odpady z tektury) – pojemnik w kolorze niebieskim, oznaczony napisem „Papier”;
szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła) – pojemnik w kolorze zielonym, oznaczony napisem „Szkło”;
metale (w tym odpady opakowaniowe z metali), tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych) oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik w kolorze żółtym, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” lub pojemnik siatkowy, metalowy;
bioodpady – pojemnik w kolorze brązowym, oznaczony napisem „Bio”.
Sukcesywne odbieranie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz nieselektywny, realizowane będzie przez Wykonawcę
z częstotliwością 1 raz w tygodniu (w każdym tygodniu odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych w stałych, wybranych przez wykonawcę, dniach tygodnia) wyłącznie w godzinach pracy Urzędu.
2) Dodatkowo, nie częściej niż 2 razy w miesiącu, wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów w przypadku przepełnienia któregokolwiek z pojemników (incydentalnie).
czas reakcji (odbioru odpadów z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta) nie może przekroczyć 24 godzin.
czas ten będzie liczony w godzinach, od momentu przyjęcia przez wykonawcę zlecenia od zamawiającego.
3) Nieodpłatne udostępnienie pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny i nieselektywny.
Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie, wskazać zamawiającemu instalacje, do których będzie przekazywać odpady.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 1 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 55431,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) z terenów znajdujących się obok obiektu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28.1) Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania całej masy stałych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28:
1.1. zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) - odpłatnie,
1.2. zbieranych w sposób selektywny – nieodpłatnie, z podziałem na:
papier (w tym odpady z tektury) – pojemnik w kolorze niebieskim, oznaczony napisem „Papier”;
szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła) – pojemnik w kolorze zielonym, oznaczony napisem „Szkło”;
metale (w tym odpady opakowaniowe z metali), tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych) oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik w kolorze żółtym, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” lub pojemnik siatkowy, metalowy;
bioodpady – pojemnik w kolorze brązowym, oznaczony napisem „Bio”.
Sukcesywne odbieranie stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny oraz nieselektywny, realizowane będzie przez Wykonawcę
z częstotliwością 1 raz w tygodniu (w każdym tygodniu odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych w stałych, wybranych przez wykonawcę, dniach tygodnia) wyłącznie w godzinach pracy Urzędu.
2) Dodatkowo, nie częściej niż 2 razy w miesiącu, wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów w przypadku przepełnienia któregokolwiek z pojemników (incydentalnie).
czas reakcji (odbioru odpadów z terenów znajdujących się obok budynków Urzędu Miasta) nie może przekroczyć 24 godzin.
czas ten będzie liczony w godzinach, od momentu przyjęcia przez wykonawcę zlecenia od zamawiającego.
3) Nieodpłatne udostępnienie pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny i nieselektywny.
Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie, wskazać zamawiającemu instalacje, do których będzie przekazywać odpady.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 101081,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53978,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53978,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 771 261 40 20
7.3.3) Ulica: Topolowa 1
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53978,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98431,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98431,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 771 261 40 20
7.3.3) Ulica: Topolowa 1
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98431,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.