eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Zielona biblioteka dla każdego - od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00951f10-60c5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Zielona biblioteka dla każdego - od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna- etap I.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1046052,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja pn.: „Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap I
obejmuje swoim zakresem w szczególności:
- odtworzenie otworów drzwiowych w pomieszczeniach serwerownia, komunikacja, gabinet dyrektora oraz wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży,
- montaż nadproży w pomieszczeniach serwerownia, gabinet dyrektora, pom. socjalne, wypożyczalnia dla dorosłych,
- likwidacja ścianek w pomieszczeniach gabinet dyrektora, komunikacja, wc personel, pomieszczenie socjalne, magazyn biblioteki, archiwum, serwerownia,
- skucie okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach sali warsztatowej, wc,
- wykucie okien i drzwi w pomieszczeniach: wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa, komunikacja,
- wykonanie ścianek i zamurowań w pomieszczeniach: serwerownia, archiwum, wc męski, pomieszczenie opracowania książek, wc personel, wc damski/ niepełnosprawni, pom. socjalne, magazyn książek,
- zamurowanie częściowe otworów po demontażu drzwi do wysokości okien – pomieszczenia: wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa,
- zerwanie podłóg we wszystkich pomieszczeniach,
- wyrównanie poziomu posadzki w pomieszczeniach wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa do poziomu posadzki w pomieszczeniu wypożyczalnia dla dorosłych (różnica poziomów około 25 cm),
- wykonanie nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach (wykonanie podkładów betonowych, warstwy wyrównujące, warstwa wykończeniowa zgodnie z poniższym wykazem,
Wykończenia posadzek – wykaz:
• - wypożyczalnia dla dorosłych – gres rektyfikowany,
• - archiwum – gres techniczny
• - magazyn książek – gres techniczny
• - serwerownia – gres techniczny
• - komunikacja – gres rektyfikowany
• - sala spotkań autorskich – podłoga hybrydowa
• - gabinet dyrektora – podłoga hybrydowa
• - pomieszczenie opracowania książek – gres rektyfikowany
• - wc męski, wc personel, wc damski/niepełnosprawni, komunikacja – gres rektyfikowany
• - wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży – podłoga hybrydowa
• - sala warsztatowa – podłoga hybrydowa
- odbicia tynków na ścianach i sufitach we wszystkich pomieszczeniach,
- demontaż sufitu podwieszonego w pomieszczeniach: wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa,
- wykonanie okładzin gipsowo-kartonowych na stropach w pomieszczeniach: archiwum, magazyn książek, wypożyczalnia dla dorosłych, wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa, gabinet dyrektora, pom. opracowania książek, wc męski, komunikacja, wc personel, pom. socjalne, wc damski/niepełnosprawni, serwerownia,
- wykonanie sufitu podwieszonego w pomieszczeniach: wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa,
- wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi na ścianach we wszystkich pomieszczeniach,
- wykonanie tynków i gładzi na sufitach w pomieszczeniach: sala spotkań autorskich, wypożyczalnia dla dorosłych,
- malowanie ścian i sufitów farbą lateksową we wszystkich pomieszczeniach,
- montaż tapety,
- licowanie ścian płytkami w pomieszczeniach: wc męski, wc personel, pom. socjalne, wc damski/niepełnosprawni,
- wymiana parapetów wewnętrznych na drewniane w pomieszczeniach: sala spotkań autorskich, wypożyczalnia dla dorosłych, gabinet dyrektora, pomieszczenia opracowywania książek, wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa,
- dostawa i montaż ścianki wewnętrznej o konstrukcji drewnianej, przeszkolnej z drzwiami przesuwnymi do sali spotkań autorskich,
- wymiana drzwi zewnętrznych od strony czytelni letniej,
- montaż drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach: komunikacja, gabinet dyrektora, wc męski, wc damski/niepełnosprawni, pom. socjalne, pom. opracowania książek, wc personel,
- montaż mobilnej ścianki akustycznej, składanej z drzwiami – sala warsztatowa,
- wymiana okien w pomieszczeniach: gabinet dyrektora, wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa,
- wykonanie parapetów zewnętrznych: gabinet dyrektora, wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, sala warsztatowa,
- dostosowanie elewacji zewnętrznej po wymianie okien poprzez jej ujednolicenie w stosunku do elewacji istniejącej,
- maskowanie istniejącego orurowania i instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych,
- remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej polegający na wymianie okablowania i gniazd,
- miejscowy remont instalacji grzewczej,
- miejscowy remont instalacji wod-kan,
- instalacja klimatyzacji,
- stalowa pochylnia dla niepełnosprawnych, balustrady i pochwyty malowane proszkowo,
- wykonanie tarasu czytelni letniej o konstrukcji stalowej, z posadzką z desek ryflowanych z drewna egzotycznego,
- wykonanie zadaszenia czytelni letniej w formie pergoli z rozsuwanym dachem w formie paneli.
Zamawiający wymaga aby w roku 2022 zostały wykonane prace związane z demontażami okładzin i wyburzeniami, miejscowym remontem instalacji elektrycznej, teletechnicznej, grzewczej i wod-kan.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia.

Zakres rzeczowy:
1. Zakres rzeczowy określony na podstawie dokumentacji projektowej
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
4. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
6. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia propozycji i uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie okładzin, stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów, kolorów ścian i sufitów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1780000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapopradzie sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734-356-28-30

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna NIP: 7342832196 REGON: 492021950 w imieniu i na rzecz której działa Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31,
33-370 Muszyna.
Rodzaj Zamawiającego: Zamawiający publiczny-jednostka sektora finansów publicznych-inne państwowe i samorządowe instytucje kultury.
Przedmiot działalności Zamawiającego: Rekreacja, kultura, religia.
Niniejsze zadanie uzyskało dofinansowanie w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.