eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn."Rozbudowa dróg powiatowych na odc. Rokitnica-Świedziebnia o dług. ok. 2,500 km i na odc.Wlk. Głęboczek-Brzozie o dług. ok. 2,800 km"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn.„Rozbudowa dróg powiatowych na odc. Rokitnica–Świedziebnia o dług. ok. 2,500 km i na odc.Wlk. Głęboczek–Brzozie o dług. ok. 2,800 km"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/da3114f1-6f41-4d14-8da3-f998063dabcc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Trwały zarząd drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn.„Rozbudowa dróg powiatowych na odc. Rokitnica–Świedziebnia o dług. ok. 2,500 km i na odc.Wlk. Głęboczek–Brzozie o dług. ok. 2,800 km"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75420d1-5501-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335076/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn. "Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o dług. około 2,500 km i na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o dług. około 2,800 km"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TN.3210-11/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km i na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km”. Lokalizacja odcinków dróg:
1.1 Droga Powiatowa nr 1827C na odcinku Rokitnica – Świedziebnia, od km 0+000 do km 2+138 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu (PZT), obręb Rokitnica Nowa, Świedziebnia gm. Świedziebnia, powiat brodnicki, woj. Kujawsko - Pomorskie oraz
1.2. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie, od km 0+000 do km 2+670,00 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu (PZT), obręb Brzozie, gm. Brzozie, powiat brodnicki, woj. Kujawsko - Pomorskie.
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (zadanie nr 1- br. drogowa):
1) Udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w szczególności do:
a) koordynowanie czynności nadzoru wykonywanych przez wszystkich inspektorów nadzoru,
b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną w zakresie branży drogowej obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań zamiennych/robót dodatkowych/robót zaniechanych/ robót uzupełniających, w zakresie swojej branży, akceptacja zaproponowanych rozwiązań.
e) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
f) sporządzania bieżącej dokumentacji fotograficznej (w wersji elektronicznej) w trakcie prowadzonych robót,
g) sprawdzanie operatu kolaudacyjnego,
h) przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru częściowego lub końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru częściowego lub końcowego,
i) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
j) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowym i końcowym zadania,
k) sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
l) rozliczenia częściowego i końcowego zadania, w zakresie ilości wartości wykonanych robót,
ł) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
4) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu realizacji zadania inwestycyjnego w ramach nadzorowanej przez Inspektora branży. Jeżeli Zamawiający zgłosi w tej materii do Wykonawcy uwagi lub zastrzeżenia, na Inspektorze Nadzoru ciąży obowiązek zawiadomienia Zamawiającego niezwłocznie (w ciągu 24 godz.) o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach
6) Dokumentowanie swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone.
4. Zakres nadzorowanych robót (br. drogowa):
4.1.Zakres nadzorowanych robót br. drogowej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1827C na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km obejmuje m. in.:
a) poszerzenie jezdni do 6,0m i wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych jezdni wzmocnionych siatką z włókien szklanych,
b) budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego,
c) przebudowa i budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
d) wykonanie umocnionych poboczy,
e) budowa i przebudowa zjazdów bitumicznych oraz z kostki betonowej,
f) budowa peronów przystankowych,
g) odtworzenie rowów odwadniających,
h) przebudowę przepustów drogowych,
i) przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi,
j) wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
k) wykonanie ścianek oporowych z prefabrykatów betonowych typu „L”
l) wykonanie oznakowania pionowego (w tym znaków aktywnych), oznakowania poziomego (cienkowarstwowego i grubowarstwowego) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
4.2. Zakres nadzorowanych robót br. drogowej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km obejmuje m. in.:
a) poszerzenie jezdni do 6,0m i wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych jezdni wzmocnionych siatką z włókien szklanych,
b) budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego,
c) przebudowa i budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
d) wykonanie umocnionych poboczy,
e) budowa i przebudowa zjazdów bitumicznych i z kostki betonowej,
f) budowa peronów przystankowych,
g) odtworzenie rowów odwadniających,
h) przebudowę przepustów drogowych,
i) przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi,
j) wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
k) nasadzenia zastępcze drzew i krzewów,
l) wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,
m) wykonanie oznakowania pionowego (w tym znaków aktywnych), oznakowania poziomego (cienkowarstwowego i grubowarstwowego) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Koszt robót budowlanych (po przetargu):
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C odc. Rokitnica – Świedziebnia Branża Drogowa: 6.450.648,66 zł brutto.
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. Wielki Głęboczek – Brzozie Branża Drogowa: 10.630.629,24 zł brutto
7.Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawierają dokumentacje projektowe, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do postępowania przetargowego na wykonanie rozbudowy obydwu odcinków dróg i dostępne na stronie internetowej postępowania przetargowego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/?a=909

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 208308,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej (w zakresie kanalizacji deszczowej) nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km i na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km”. Lokalizacja odcinków dróg:
1.1 Droga Powiatowa nr 1827C na odcinku Rokitnica – Świedziebnia, od km 0+000 do km 2+138 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu (PZT), obręb Rokitnica Nowa, Świedziebnia gm. Świedziebnia, powiat brodnicki, woj. Kujawsko - Pomorskie oraz
1.2. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie, od km 0+000 do km 2+670,00 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu (PZT), obręb Brzozie, gm. Brzozie, powiat brodnicki, woj. Kujawsko - Pomorskie.
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (zadanie nr 2- br. sanitarna):
1) Udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w szczególności do:
1) Udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w szczególności do:
a) współpracy z pozostałymi inspektorami nadzoru pozostałych branż,
b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną w zakresie br. sanitarnej, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań zamiennych/robót dodatkowych/robót zaniechanych/robót uzupełniających, w zakresie swojej branży, akceptacja zaproponowanych rozwiązań.
e) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
f) sporządzania bieżącej dokumentacji fotograficznej (w wersji elektronicznej) w trakcie prowadzonych robót,
g) sprawdzanie operatu kolaudacyjnego,
h) przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru częściowego lub końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru częściowego lub końcowego,
i) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
j) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowym i końcowym zadania,
k) sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
l) rozliczenia częściowego i końcowego zadania, w zakresie ilości wartości wykonanych robót,
ł) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
4) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu realizacji zadania inwestycyjnego w ramach nadzorowanej przez Inspektora branży. Jeżeli Zamawiający zgłosi w tej materii do Wykonawcy uwagi lub zastrzeżenia, na Inspektorze Nadzoru ciąży obowiązek zawiadomienia Zamawiającego niezwłocznie (w ciągu 24 godz.) o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach
6) Dokumentowanie swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone.
4. Zakres nadzorowanych robót (br. sanitarna KD):
4.1.Zakres nadzorowanych robót br. sanitarnej (KD) w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1827C na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km obejmuje m. in.:
a) wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej o długości 193 m,
b) przebudowa wpustu ulicznego kolidującego z układem drogowym.
4.2. Zakres nadzorowanych robót br. sanitarnej (KD) w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km obejmuje m. in.:
a) wykonanie dwóch odcinków kanalizacji deszczowej o łącznej długości 345 (240m + 105 m);
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Koszt robót budowlanych (po przetargu):
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C odc. Rokitnica – Świedziebnia Branża Sanitarna (KD): 282.861,69 zł brutto
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. Wielki Głęboczek – Brzozie Branża Sanitarna (KD) 471.090,91 zł brutto
7. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawierają dokumentacje projektowe, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do postępowania przetargowego na wykonanie rozbudowy obydwu odcinków dróg i dostępne na stronie internetowej postępowania przetargowego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/?a=909

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 8536,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży energetycznej (w zakresie oświetlenia)nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km i na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km”. Lokalizacja odcinka drogi:
1.1 Droga Powiatowa nr 1827C na odcinku Rokitnica – Świedziebnia, od km 0+000 do km 2+138 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu (PZT), obręb Rokitnica Nowa, Świedziebnia gm. Świedziebnia, powiat brodnicki, woj. Kujawsko - Pomorskie oraz
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (zadanie nr 3- br. energetyczna):
1) Udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w szczególności do:
a) współpracy z pozostałymi inspektorami nadzoru pozostałych branż,
b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją techniczną w zakresie branży energetycznej obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu
i stosowania w budownictwie,
d) uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań zamiennych/robót dodatkowych/robót zaniechanych/ robót uzupełniających, w zakresie swojej branży, akceptacja zaproponowanych rozwiązań.
e) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
f) sporządzania bieżącej dokumentacji fotograficznej (w wersji elektronicznej) w trakcie prowadzonych robót,
g) sprawdzanie operatu kolaudacyjnego,
h) przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru częściowego lub końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru częściowego lub końcowego,
i) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
j) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowym i końcowym zadania,
k) sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
l) rozliczenia częściowego i końcowego zadania, w zakresie ilości wartości wykonanych robót,
ł) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
4) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu realizacji zadania inwestycyjnego w ramach nadzorowanej przez Inspektora branży. Jeżeli Zamawiający zgłosi w tej materii do Wykonawcy uwagi lub zastrzeżenia, na Inspektorze Nadzoru ciąży obowiązek zawiadomienia Zamawiającego niezwłocznie (w ciągu 24 godz.) o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach
6) Dokumentowanie swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone.
4. Zakres nadzorowanych robót (br. energetyczna):
4.1.Zakres nadzorowanych robót br. energetycznej (oświetlenie) w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1827C na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km obejmuje:
a) wykonanie oświetlenia drogowego o długości linii 1440 mb (35 słupów z oprawami LED);
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Koszt robót budowlanych (po przetargu):
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C odc. Rokitnica – Świedziebnia Branża Energetyczna: - 459.290,78 zł brutto.
7. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawierają dokumentacje projektowe, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do postępowania przetargowego na wykonanie rozbudowy obydwu odcinków dróg i dostępne na stronie internetowej postępowania przetargowego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/?a=909

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 5601,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 4: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km i na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km”. Lokalizacja odcinka drogi:
1.1. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie, od km 0+000 do km 2+670,00 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu (PZT), obręb Brzozie, gm. Brzozie, powiat brodnicki, woj. Kujawsko - Pomorskie.
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (zadanie nr 4- br. telekomunikacyjna):
1) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w szczególności do:
a) współpracy z pozostałymi inspektorami nadzoru pozostałych branż,
b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną w zakresie branży telekomunikacyjnej, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu
i stosowania w budownictwie,
d) uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań zamiennych/robót dodatkowych/robót zaniechanych/robót uzupełniających, w zakresie swojej branży, akceptacja zaproponowanych rozwiązań.
e) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
f) sporządzania bieżącej dokumentacji fotograficznej (w wersji elektronicznej) w trakcie prowadzonych robót,
g) sprawdzanie operatu kolaudacyjnego,
h) przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru częściowego lub końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru częściowego lub końcowego,
i) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
j) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowym i końcowym zadania,
k) sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
l) rozliczenia częściowego i końcowego zadania, w zakresie ilości wartości wykonanych robót,
ł) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
2) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
3) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu realizacji zadania inwestycyjnego w ramach nadzorowanej przez Inspektora branży. Jeżeli Zamawiający zgłosi w tej materii do Wykonawcy uwagi lub zastrzeżenia, na Inspektorze Nadzoru ciąży obowiązek zawiadomienia Zamawiającego niezwłocznie (w ciągu 24 godz.) o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach
5) Dokumentowanie swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone.
4. Zakres nadzorowanych robót (br. telekomunikacyjna):
4.1. Zakres nadzorowanych robót br. telekomunikacyjnej w ramach rozbudowy drogi powiatowej
nr 1808C na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km obejmuje:
a) wykonanie kanału technologicznego o długości 2,668 km,
b) przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej – przestawienie słupa telekomunikacyjnego
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Koszt robót budowlanych (po przetargu):
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. Wielki Głęboczek – Brzozie Branża telekomunikacyjna: 824.238,37 zł brutto
7.Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawierają dokumentacje projektowe, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do postępowania przetargowego na wykonanie rozbudowy obydwu odcinków dróg i dostępne na stronie internetowej postępowania przetargowego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/?a=909

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 10051,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowa Obsługa Robót Architektoniczno – Budowlanych mgr inż. Michał Łaski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541454620

7.3.3) Ulica: ul. Saperów 203a

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-539

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741560392

7.3.3) Ulica: ul. Ceglana 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM - PROJ Mariusz Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921433382

7.3.3) Ulica: Ostrowite 172

7.3.4) Miejscowość: Ostrowite

7.3.5) Kod pocztowy: 87-522

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 10.11.2022 Zamawiający otrzymał decyzję DT.WMPT.7110.68.2022 z dnia 04.11.2022r, wydaną z upoważnienia Ministra Cyfryzacji w przedmiocie zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach dokumentacji projektowej inwestycji „Rozbudowa drogi powiatowej w ciągu drogi nr 1808C Wielki Głęboczek – Wielkie Leźno na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie z jednoczesną przebudową skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1809C i 1806C oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej”. Budowa kanału technologicznego, o którym mowa w decyzji jest przedmiotem zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Rokitnica – Świedziebnia o długości około 2,500 km i na odcinku Wielki Głęboczek – Brzozie o długości około 2,800 km”, nad którym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zadania nr 4 w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) niniejszego postępowania, przewidziane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego. Zamawiający informuje, że obecny stan faktyczny i nowe okoliczności w jakich toczy się postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 4 wypełniają przesłanki unieważnienia zadania nr 4 na podstawie w/w przepisu. Przede wszystkim informację o zmianie okoliczności wywołanej otrzymaniem decyzji o zwolnieniu z budowy kanału technologicznego Zamawiający powziął w dniu 10.11.2022 roku już po otwarciu ofert (8.11.2022r), w związku z czym Zamawiający nie mógł zmienić treści SWZ. Ponadto zmiana okoliczności, która wystąpiła ma charakter niewątpliwie istotny, gdyż dotyczy zwolnienia z wykonywania obowiązku określonego w art. 39 ust. 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych nałożonego na zarządcę drogi tj. Zarząd Powiatu Brodnickiego. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 5 kwietnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 428/16) „Za interes publiczny w ujęciu zadań Zamawiającego, to realizacja zadań ustawowych (statutowych), dla których realizacji został utworzony podmiot.” Brak obowiązku wykonania zadania nałożonego ww. ustawą czyni budowę kanału technologicznego za zbędną i nie leżącą w interesie publicznym a ponadto nie uzasadnioną w świetle finansów publicznych. Zamawiający podkreśla, że uzasadnieniem wniosku o zwolnienie z budowy kanału były kwestie racjonalności ekonomicznej budowy kanału, co Minister Cyfryzacji wydając decyzję o zwolnieniu potwierdził. Przenosząc powyższe ustalenia na przedmiot zadania nr 4 niniejszego postępowania, którym jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej, należy stwierdzić, iż w obliczu zbędnej budowy kanału technologicznego w realizowanym przedsięwzięciu inwestycyjnym zbędne i nie będące w interesie publicznym jest też dalsze prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie nadzoru nad tymi robotami. Przechodząc do ostatniej przesłanki związanej z nieprzewidywalnością zmienionych okoliczności, Zamawiający ogłaszając postępowanie na wybór inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej nie mógł przewidzieć rozstrzygnięcia toczącego się postępowania w sprawie zwolnienia z budowy kanału technologicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.