eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Tablice rejestracyjne dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Tablice rejestracyjne dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tablice rejestracyjne dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70fc8f4f-778c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066689/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Tablice rejestracyjne dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu lub poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem referencyjnym postępowania.
2. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu lub poczty elektronicznej.
3. Korzystanie z systemu miniPortal i ePUAP jest bezwzględnie wymagane dla przekazywania oferty oraz załączników do oferty.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Posiadając
konto na ePUAP wykonawca ma dostęp do dedykowanych formularzy: „Formularz do komunikacji” oraz „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”(https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia). Formularze udostępniane są również przez miniPortal.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przesyłanej za pośrednictwem dedykowanych formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz w Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp oraz innych oświadczeń, dokumentów lub informacji, przekazywanych w postępowaniu wraz z ofertą, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający rekomenduje aby przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, oświadczeń, zawiadomień oraz informacji, innych niż oferta i załączniki do oferty, odbywało się za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl. Dokumenty te nie mogą być szyfrowane.
9. Wszelkie wezwania, zawiadomienia i informacje kierowane do wykonawców, zamawiający przekazywał będzie w postaci elektronicznej jako załączniki lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu poczty elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty.
10. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wezwania, zawiadomienia lub informacje, za pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
11. W przypadku gdy wykonawca nie potwierdzi otrzymania wiadomości, zamawiający uzna, że wiadomość wysłana na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu oferty, została doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią przez wykonawcę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 poz. 988 ze zm.) sukcesywne dostawy wyprodukowanych tablic rejestracyjnych do siedziby zamawiającego i referatów zamiejscowych
w Dynowie i Sokołowie Młp., a także odbiór wycofanych tablic rejestracyjnych celem ich złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną zgodnie z zasadami określonymi w § 18 ust. 2 Instrukcji dla wykonawców (Rozdział 1 SWZ) lub oferta, która będzie jedyną ofertą złożoną w postępowaniu bądź będzie jedyną ofertą niepodlegającą odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonują działalność regulowaną
polegającą na produkcji tablic rejestracyjnych i wpisani są do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowaw art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz.299 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego
Nr: 73 1020 4391 0000 6802 0202 0212.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Gwarancja lub poręczenie muszą w swej treści zawierać następujący bądź równoważny zapis: „Gwarant/Poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, jeżeli wystąpią przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy”.
6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Rzeszowski 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15.
7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie cen jednostkowych produkowanych tablic rejestracyjnych, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia odzwierciedlona zmianą „wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem” ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS z uwzględnieniem poniższych zasad:
1) Pierwsza waloryzacja może nastąpić gdy „wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem”
za miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację wzrośnie/spadnie o co najmniej 20 % w stosunku do wysokości tego wskaźnika dla miesiąca złożenia oferty,
2) waloryzacja powodować będzie zmianę cen jednostkowych za niewykonane usługi o współczynnik waloryzacyjny równy połowie zmiany procentowej wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem obliczony według wzoru: WW = (WCP1 – 1)/2
gdzie:
WW - współczynnik waloryzacji, wynik należy zaokrąglić do trzeciej liczby po przecinku.
WCP1* - wartość „wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem” za miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację w stosunku do wartości tego wskaźnika dla miesiąca złożenia oferty.
Cena jednostkowa po waloryzacji obliczona zostanie dla każdego rodzaju tablic rejestracyjnych według wzoru: cena jednostkowa po waloryzacji = cena jednostkowa + (cena jednostkowa × WW).
3) Kolejne waloryzacje mogą nastąpić gdy „wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem” za miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację wzrośnie/spadnie o co najmniej 20 % w stosunku do wysokości tego wskaźnika dla miesiąca, w którym został złożony wniosek za poprzednią waloryzację,
gdzie:
WCPn = wartość „wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem” za miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację w stosunku do wartości tego wskaźnika dla miesiąca, w którym został złożony wniosek za poprzednią waloryzację.
4) Maksymalna wartość zmiany ceny jednostkowej, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania waloryzacji wynosi 20 %.
* Sposób ustalenia wartości WCP dla pierwszej waloryzacji:
Wartości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem wyrażone w procentach należy zamienić na liczby (dzieląc je przez 100), a następnie przemnożyć przez siebie wartości w dla kolejnych miesięcy. Pierwszym wykorzystanym wskaźnikiem cen jest wskaźnik za następny miesiąc po złożeniu oferty (miesiąc złożenia oferty = 100), a ostatnim - wskaźnik za miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację. W ten sposób ustalona zostanie wartość wskaźnika obrazującego zmianę cen na przestrzeni czasu od miesiąca złożenia oferty do miesiąca poprzedzającego wniosek o waloryzację (opóźnienie z powodu publikacji wskaźnika za miesiąc poprzedni).
Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem znajdujące się w arkuszu „Wybrane miesięczne wskaźniki makroekonomiczne” dostępnym na stronie: https://stat.gov.pl/wskazniki-makroekonomiczne
w arkuszu - Wskaźniki cen, pozycja - Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych, wiersz B.
2.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1, jest złożenie pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie przez stronę inicjującą zmianę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.