Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459932/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części komputerowych na potrzeby Politechniki Opolskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774498178
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zyzik@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,109329,ea4f65c1a33d324831254c0296d7ea79.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części komputerowych na potrzeby Politechniki Opolskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c04714cd-6ca9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013371/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa części komputerowych dla PO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/51/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119380 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa pamięci RAM na potrzeby Politechniki Opolskiej - opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Dostarczony sprzęt może być sprzętem poleasingowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237230-0 - Pamięci
4.5.5.) Wartość części: 45550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa części komputerowych na potrzeby Politechniki Opolskiej – opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 73830,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53726,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53726,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53726,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getprice.pl Kamila Pawłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-270-51-51
7.3.3) Ulica: ul. Jana Czochralskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53726,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie część nr II nastąpiło na podstawie art. 255. pkt. 1), zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie gdy nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Na część nr II zamówienia nie złożono żadnej oferty w związku z tym unieważnienie postępowania w przedmiotowej części postępowania jest uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego w formie 11-dniowego turnusu (kolonii) dla dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce.
- "Zakup papieru ksero i do plotera drukującego, pudeł archiwizacyjnych oraz teczek z tektury bezkwasowej, teczek: Akta Pojazdu oraz Akta Ewidencyjne Kierowcy z podziałem na trzy zadania"
- Utrzymanie i konserwacja rowów komunalnych na terenie miasta Opola.
- Dostawa środków czystości i gospodarczych na potrzeby Politechniki Opolskiej
- Zakup i dostawa leków oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. "Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy - 2", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecz.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. " Cyfrowa Gmina Bliżyn" - II etap
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
- Dostawa sprzętu informatycznego (1) dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Cyfrowa Gmina 2023
- Dostawa dysków do serwera Fujitsu RX 2540 M6
- Dostawa komputerów, laptopów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.