eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej Akademii Sztuki Wojennej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej Akademii Sztuki Wojennej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.olszewska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej Akademii Sztuki Wojennej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-465518f2-68e7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045126/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 Dostawa, doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej Akademii Sztuki Wojennej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP.261.88.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 852034,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa – doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej
Akademii Sztuki Wojennej zgodnie
z wymaganiami określonymi w SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) transport, załadunek oraz rozładunek urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia;
b) montaż urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia;
c) rozruch techniczny i technologiczny;
d) szkolenie osób odpowiedzialnych za jego eksploatację.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wózek do transportu stołów okrągłych cateringowych - 4 szt.
Wózek do transportu stołów o maksymalnej długości ok. 1700mm - 1 szt.
Wózek do transportu i przechowywania talerzy 686x686x807mm - 4 szt.
Piec konwekcyjno-parowy - 2 szt.
Zmywarka kapturowa - 1 szt.
Szafa chłodnicza, - 3 szt.
Szafa chłodnicza, - 3 szt.
Zaparzacz do kawy i herbaty 2x 4,0 l - 2 szt.
Zmywarka do mycia zastawy stołowej i naczyń kuchennych – tunelowa - 2 szt
Cena uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z dostawą urządzeń
do stołówki, kosztami załadunku, transportu, rozładunku, ubezpieczenia, demontażu istniejących urządzeń w tym także koszty przeprowadzenia przeglądów wymaganych umową i wszelkie inne koszty bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe. Wykonawca zrealizuję dostawę na własny koszt
i ryzyko. Termin realizacji: zgodnie ze złożoną ofertą ( kryterium dostawy) .Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt nowy, najwyższej jakości, posiadający gwarancję na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu przyjęcia przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie przez cały okres trwania gwarancji serwis i konserwację dostarczonych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową producenta. Serwis i konserwacja urządzeń w okresie udzielonej gwarancji nie podlega odrębnemu wynagrodzeniu ich koszt Wykonawca powinien wkalkulować (wliczyć) w cenę ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596853,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753357,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596853,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastro Polberg Jarosław Polberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221802321

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596853,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.