eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta" - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zielona i niebieska infrastruktura miasta” – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,144127,75f53e8eb197f6fe73d074e2482954c5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zielona i niebieska infrastruktura miasta” – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db19f5c3-6e4e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zielona i niebieska infrastruktura miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.47.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 861092,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew wraz nasadzeniem oraz pielęgnacją na terenie miasta Włocławek, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zielona i niebieska infrastruktura miasta”.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem prace ujęte w dokumentacji technicznej opracowanej przez Pracownię Architektury Krajobrazu, 87-800 Włocławek, ul. Wspólna 3.
Planowane prace obejmują:
- wycinkę drzew suchych bądź martwych (decyzja RBRiGK.6131.2.17.2023.IK z dnia 05.09.2023 r, decyzja ŚG-III.7120.3.58.2023 z dnia 04.09.2023 r.);
- nasadzenia drzew w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek;
- pielęgnację nasadzonych drzew w okresie gwarancyjnym.
1.1. Lokalizacja inwestycji:
Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie miasta Włocławek:
▪ ul. Dziewińska - lipa drobnolistna odm. Greenspire 81 szt.
▪ ul. Lotnicza - wiśnia piłkowana odm. Kanzan 26 szt.
▪ ul. Ostrowska - lipa drobnolistna odm. Greenspire 56 szt.
▪ ul. Okrężna - klon pospolity 52 szt.
▪ Al. Chopina - lipa drobnolistna odm. Greenspire 1 szt.
▪ ul. Warszawska - lipa drobnolistna odm. Greenspire 1 szt.
▪ ul. Zagajewskiego - klon pospolity 22 szt.
▪ ul. Szpitalna - lipa drobnolistna odm. Greenspire 18 szt.
▪ ul. Bojańczyka - lipa drobnolistna odm. Greenspire 4 szt.
▪ ul. Szczęśliwa - lipa drobnolistna odm. Greenspire 1 szt.
▪ ul. Kościuszki - jarząb szwedzki 6 szt.
▪ ul. Chmielna - lipa drobnolistna odm. Greenspire 2 szt.
UWAGA:
a) Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku materiału roślinnego:
⎯ Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
⎯ rozładunek materiału roślinnego polega na wypakowaniu roślin oraz rozłożeniu ich w sposób pozwalający na jego ocenę pod względem jakościowym i ilościowym,
⎯ w przypadku uszkodzenia roślin w czasie transportu lub rozładunku, Wykonawca dostarczy niezwłocznie nowy materiał.
b) Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność za żywotność nowo nasadzonych drzew oraz ewentualne konsekwencje w przypadkach ich uschnięcia w trakcie trwania przyjętego okresu ich pielęgnacji. W razie obumarcia któregoś z posadzonych drzew należy je zastąpić w najbliższym sezonie agrotechnicznym nowym egzemplarzem tego samego gatunku i wysokości uwzględniającej potencjalny przyrost drzew wynikający z upływu czasu od momentu nasadzeń.
1.2. Dodatkowe wymagania:
Zalecenia jakościowe materiału szkółkarskiego
▪ zastosowanie drzew min. 3x szkółkowanych, balotowanych. Jest to materiał lepszej jakości, bez uszkodzeń mechanicznych powodowanych przesadzaniem, o zwartej bryle korzeniowej, lepiej adaptujący się w nowych warunkach niż drzewa z gołym korzeniem;
▪ nie dopuszcza się drzew z gołym korzeniem oraz pochodzących z upraw kontenerowych;
▪ przewiduje się zastosowanie drzew liściastych o obwodach pni 20-25 cm;
▪ warunkiem prawidłowości wykonania prac jest zakup materiału roślinnego o ujednoliconych parametrach dla poszczególnych gatunków (obwody pni, wysokość pni od podstawy do korony min. 2,20 m, średnica koron, wysokość całkowita drzew);
▪ wady niedopuszczalne:
- uszkodzenia mechaniczne pnia, korony, korzeni;
- ślady żerowania szkodników lub inne objawy chorobowe;
- niesymetryczna korona;
- zwiędnięcia, martwice w obrębie pnia i korony;
- przesuszenie bryły korzeniowej;
- zróżnicowana wysokość drzew sadzonych w jednej linii w obrębie tej samej ulicy.
Zabiegi pielęgnacyjne
Nasadzenia należy objąć pielęgnacją w okresie gwarancji i rękojmi. Bieg okresu gwarancji, rękojmi i pielęgnacji dla roślin wymienionych w ramach gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego nasadzeń.
Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym polega na:
− podlewaniu ( nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, częstość podlewania należy dostosować do warunków atmosferycznych),
− odchwaszczaniu (nie rzadziej niż raz na 6 tygodni),
− nawożeniu ( dostosowanym do potrzeb roślin zgodnie z zleceniami producenta nawozów),
− cieciach pielęgnacyjnych (w okresie spoczynku od listopada do marca),
− ochronie przed szkodnikami i chorobami,
− dosadzaniu wypadów.
Częstość zabiegów pielęgnacyjnych uzależniona jest od stanu fitosanitarnego, należy dostosować do warunków atmosferycznych. Nie należy dopuścić do utraty turgoru przez liście oraz więdnięcia pędów. Zamawiający zastrzega, że w przypadku e-mailowej bądź telefonicznej interwencji zabiegi zostaną wykonane w terminach:
- podlewanie drzew, w terminie do 2 dni,
- nawożenie drzew, w terminie do 5 dni,
- cięcia pielęgnacyjne, w terminie do 7 dni,
- ochrona przed szkodnikami, w terminie do 2 dni,
- odchwaszczanie, w terminie do 5 dni,
- uzupełnianiu lub wymianie drzew, które utraciły żywotność, poza przypadkami spowodowanymi nieprzewidzianymi okolicznościami (np. dewastacja, klęska żywiołowa itp.) lub są w złej kondycji zdrowotnej, w terminie do 30 dni od protokolarnego stwierdzenia o konieczności wymiany lub w uzasadnionych przypadkach w ter-minie uzgodnionym z Zamawiającym na pisemne zgłoszenie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za uzupełnienie lub wymianę roślin, które utraciły żywotność z winy Wykonawcy.
- Czas na reakcję dotyczące czynności pielęgnacyjnych wskazanych w pkt 1 będzie liczony od momentu wysłania wiadomości e-mail na adres podany w umowie przez Zamawiającego zgłaszającego konieczność wykonania danej czynności pielęgnacyjnej (w godz. 7-15). Wysłanie maila będzie poprzedzone co najmniej jedną próbą kontaktu z Wykonawcą na numer telefonu podany w umowie (w godz.7.00-15.00).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1188000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "Twój Ogród" Paweł Stasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910935775

7.3.3) Ulica: Archeologów 12

7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 87-880

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1188000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.