eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaniów, gmina Zagnańsk"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaniów,
gmina Zagnańsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413001322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaniów,
gmina Zagnańsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec57fd28-5c37-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053914/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaniów, gmina Zagnańsk”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.22.2023.PZZiS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194308,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej (zgodnie z załączoną
dokumentacją projektowo - kosztorysową) w zakresie:
a) wytyczenie trasy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
b) budowa sieci wodociągowej o średnicy DN 125 mm PE, długości ok. 204,70 mb wraz z hydrantami p. poż. DN 80 mm żel.
(2 szt.)
c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy DN 200 mm PVC, długości ok. 218,00 mb.
d) wykonanie robót towarzyszących zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową.
1.1. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
1.2. Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać wszelkie konieczne zgody/zgłoszenia/uzgodnienia konieczne do wykonania
robót - między innymi wykonanie zgłoszenia w ,,Wodociągach Kieleckich”.
1.3. W okresie realizacji inwestycji należy zachować ciągłość dojazdu do posesji.
1.4. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odtworzenia terenu, na którym realizowane były
roboty budowlane.
1.5. Zakres zamówienia realizowany będzie w ramach inicjatywy lokalnej.
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia bądź
wystąpią inne okoliczności powodujące brak możliwości realizacji zadania.
1.7. Zakres do wykonania robót został określony w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych i przedmiarze robót (stanowiących załączniki do SIWZ) oraz zapisami w SIWZ. 1.8. Wykonanie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanej infrastruktury (2 kpl.).
Do odbioru należy przedstawić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie.
1.9. Wszelkie koszty związane z odbiorem inwestycji m.in. próba szczelności, przegląd kamerą TV, inwentaryzacja
powykonawcza oraz koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca.
1.10. „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jako przyszły użytkownik infrastruktury kanalizacyjnej będą stroną uczestniczącą w
procedurze odbiorowej.
1.11. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonywana na podstawie faktury końcowej. Płatność nastąpi
po zakończeniu robót i bezusterkowym odbiorze całego zakresu przedmiotu zamówienia przez Inwestora i Spółkę
„Wodociągi Kieleckie”, oraz po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentacji odbiorowej.
2. Termin wykonania zamówienia – 2 miesiące od dnia podpisania umowy
3. Wymagania osób:
- Kierownik Budowy (w rozumieniu ustawy prawo budowlane) – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344650,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Sanitarnego HydroKop Damian Pawelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385035750

7.3.3) Ulica: ul. Księdza Józefa Marszałka 114

7.3.4) Miejscowość: Masłów Drugi

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.