Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386841/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00420770/01 - Wynik z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2022/2023 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7d5232f-4874-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2022/2023 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d5232f-4874-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039639/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 944351,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, (podany poniżej zakres robót jest orientacyjny a ilość robot do wykonania zależy wyłącznie od warunków zimowych i bieżących potrzeb Zamawiającego):a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 240,
b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 580,
c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 820,
d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 330000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, (podany poniżej zakres robót jest orientacyjny a ilość robot do wykonania zależy wyłącznie od warunków zimowych i bieżących potrzeb Zamawiającego):a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 250,
b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 600,
c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 670,
d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 365000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, (podany poniżej zakres robót jest orientacyjny a ilość robot do wykonania zależy wyłącznie od warunków zimowych i bieżących potrzeb Zamawiającego):a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 220,
b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 523,
c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 600,
d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 325000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377155,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377155,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377155,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250024188
7.3.3) Ulica: ul. Bażancia 1a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienie
publiczne unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo oferty podlegały odrzuceniu
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie 2 rejon centralny wpłynęła 1 oferta, która
została odrz ucona przez Zamawiającego.
Wobec powyższego, zgodnie z art. 255 ust. 2 Prawo zamówień publicznych postępowanie w
części dotyczącej zadania 2 rejon centralny zostaje unieważnione, gdyż wszystkie złożone oferty
zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 801552,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801552,24 PLN
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.