Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kazimierzowskiej w Siedlcach, w ramach budowy drogi dla rowerów, na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. J. Bema
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Kazimierzowskiej w Siedlcach, w ramach budowy drogi dla rowerów, na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. J. Bema2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bc999a5-68d5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036429/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa ulicy Kazimierzowskiej w Siedlcach w ramach budowy drogi dla rowerów na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. J.Bema
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406500,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kazimierzowskiej w Siedlcach,
w ramach budowy drogi dla rowerów, na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. J. Bema. Zadanie realizowane w ramach Budżetu Miasta Siedlce na 2023r.
1. Zamówienie obejmuje:
1) pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną;
2) rozbiórka krawężników betonowych, obrzeży betonowych, parkingu, zjazdów, chodnika z kostki brukowej betonowej, ścieku prefabrykowanego, z przewozem materiału z rozbiórki samochodem samowyładowczym na składowisko odpadów;
3) usunięcie oznakowania poziomego i słupków oznakowania pionowego;
4) ścinanie drzewa z karczowaniem dwóch karp oraz wycinka krzaków;
5) mechaniczne usunięcie humusu z przemieszczeniem na hałdę;
6) wykonanie nasypu z gruntu kat. I-II, z pozyskaniem gruntu, transportem, formowaniem nasypu i zagęszczaniem warstwami - nasyp pod drogę rowerową;
7) profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. II-IV;
8) wykonanie podbudowy pod: drogę rowerową, drogę pieszo - rowerową, drogę dla pieszych i uzupełnienie podbudowy pod drogę dla rowerów przez zjazdy;
9) oczyszczenie i skropienie podbudowy betonowej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2;
10)wykonanie warstwy ścieralnej na drodze dla rowerów, z betonu asfaltowego i uzupełnienie jezdni po rozebranym ścieku;
11)wykonanie drogi dla pieszych z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;
12)wykonanie drogi pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;
13)wykonanie przez drogę pieszo-rowerową zjazdu z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;
14)wykonanie pasa ostrzegawczego z żółtych płyt betonowych, z wypustkami, o wym. 35x35x5cm, ze spoinowaniem piaskiem;
15)ustawienie krawężników betonowych, obrzeży betonowych;
16)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
17)wykonanie regulacji pionowa obudów zaworów wodociągowych lub gazowych, włazów studzienek rewizyjnych z użyciem zaprawy szybkowiążącej;
18)wykonanie uzupełnienia skarp ziemią roślinną wraz z renowacją istniejącego zieleńca i obsianiem nasionami traw;
19)wykonanie nasadzenia zastępczego.
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ - Dokumentacja)
3. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty.
4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi projekt czasowej organizacji ruchu - oznakowania robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu, wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446815,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446815,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowo-Inżynieryjna “DORFA” A.Frankowski, G. Doroszenko, J. Sowiński Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212307374
7.3.3) Ulica: Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wola Suchożebrska
7.3.5) Kod pocztowy: 08-125
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446815,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do technik metodą Elisa oraz analizatora do analizy moczu dla potrzeb MLD
- Zakup samochodu DMC 3,5t
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3657W na odcinku od świetlicy w m. Smolanka w kierunku granicy powiatu
- Dostawa testów oraz zestawów diagnostycznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.