Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Grupa wsparcia dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - grupa wsparcia dla rodziców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222774163
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Grupa wsparcia dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - grupa wsparcia dla rodziców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14366f4a-5609-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027815/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Grupa wsparcia dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - grupa wsparcia dla rodziców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie grupy wsparcia dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – grupa wsparcia dla rodziców, zwanej dalej Usługą lub przedmiotem zamówienia.
1) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców, którzy borykają się z problemami w pełnieniu funkcji wychowawczej wobec swoich dzieci, z elementami edukacji z zakresu konstruktywnego radzenia sobie z przeżywanymi emocjami;
2) Grupa dla maksymalnie 15 rodziców w wymiarze od 2 (dwóch) do 3 (trzech) godzin zegarowych tygodniowo – łącznie 24 godziny zegarowe, w okresie od października do 20 grudnia 2023 roku w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub do dnia 10 grudnia 2023 r. w przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, powinna być prowadzona przez jednego specjalistę;
3) Program zajęć grupy wsparcia, powinien zawierać elementy edukacji dotyczące konstruktywnego radzenia sobie z przeżywanymi emocjami, jak również uwzględniać pracę na rzecz zwiększenia kompetencji rodziców w:
a) wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczych w obszarze wzrostu kompetencji dotyczących umiejętności zapewnienia bezpiecznych warunków funkcjonowania i wychowania dzieci,
b) redukcji czynników ryzyka wystąpienia przemocy w rodzinie,
c) nabywaniu umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz ochrony przed przemocą,
d) poprawie funkcjonowania społecznego rodzin.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 i 8A do SWZ, zawierają w szczególności zmiany przewidziane w niniejszym SWZ, w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 10.10.2023 r. zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, tj. VERITUM – Centrum Szkoleniowe 15-002 Białystok, ul. Sienkiewicza 49 lok. 312. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego miało nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.Zamawiający w dniu 20.10.2023 r. przesłał pocztą Wykonawcy do podpisu 2 (dwa) egzemplarze umowy wraz z załącznikami. Do dnia 07.11.2023 r. pomimo wielu monitów telefonicznych oraz mailowych podpisana umowa nie została odesłana Zamawiającemu.
Zamawiający pismem z dnia 07.11.2023 r. wezwał Wykonawcę do ostatecznego dostarczenia podpisanej umowy w wersji papierowej w terminie do dnia 08.11.2023 r. do godziny 09:00. Do wyznaczonego dnia i godziny, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca nie dostarczył podpisanej umowy.
„Uchylenie się zwycięskiego Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi samoistną przesłankę unieważnienia postępowania. (…) Decyzja o odstąpieniu od unieważnienia postępowania należy do swobodnego uznania Zamawiającego”1 .
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
1 H. Nowak, M. Winarz, (red.) Prawo zamówień publicznych. Komentarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, s. 767.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4077,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.