Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444378/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00468189/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00478192/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2023/BZP 00008149/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej na terenie miasta
Ścinawa- ul. Klasztorna i Franciszkańska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 17
1.4.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484397
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00444378/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Nazwa: Przebudowa drogi gminnej na terenie miasta
Ścinawa- ul. Klasztorna i Franciszkańska
2. Znak sprawy: IR.271.16.2022
3. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg- Województwa Dolnośląskiego.
4. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej na terenie miasta Ścinawa- ul. Klasztorna i Franciszkańska
2) Adres inwestycji: dz. nr 165/1, 165/15, 167/1, 167/2, 167/3, 168/1, 168/7, 169/4, 169/11, 170/6, 171/19, 199/3, 248/2, 249/1,
249/5, 256/9, 256/11, 256/13, 470/4, 475/7, 476/1, 477/1, 478/1, 478/5, 478/23, 479/1, 480/1, 480/2, 481/1, 481/21, 482/2, 482/9; obr 2; Gmina Ścinawa, powiat lubiński, województwo dolnośląskie.
3) Zakres prac: Zakres prac:
- wykonanie w pasie drogowym 2KDL (ul. Klasztorna) jezdni o szerokości 6,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, z obustronnym chodnikiem (lokalnie –jednostronnym) o szerokości 2,0 m w świetle oraz nawierzchnią z kostki betonowej. Na odcinku pomiędzy ul. Mickiewicza a rzeką Odrą – odcinek około 330 m, po północnej krawędzi jezdni ul. Klasztornej wykonanie ciągu pieszo-rowerowy o nawierzchni bitumicznej i szerokości 3,0 m (lokalnie przewężony do 2 m);
- wykonanie w pasie drogowym ul. Franciszkańskiej - jezdnię o szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, z obustronnym chodnikiem o szerokości 2,0 m w świetle oraz nawierzchnią z kostki betonowej;
- wykonanie zjazdów do posesji;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu,
- budowa sieci MKT,
- regulacja urządzeń nadziemnych uzbrojenia podziemnego,
- wykonanie kanalizacji deszczowej służącej drodze,
- wykonanie oświetlenia drogowego.
Po zmianie:
1. Nazwa: Przebudowa drogi gminnej na terenie miasta
Ścinawa- ul. Klasztorna i Franciszkańska
2. Znak sprawy: IR.271.16.2022
3. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg- Województwa Dolnośląskiego.
4. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej na terenie miasta Ścinawa- ul. Klasztorna i Franciszkańska
2) Adres inwestycji: dz. nr 165/1, 165/15, 167/1, 167/2, 167/3, 168/1, 168/7, 169/4, 169/11, 170/6, 171/19, 199/3, 248/2, 249/1,
249/5, 256/9, 256/11, 256/13, 470/4, 475/7, 476/1, 477/1, 478/1, 478/5, 478/23, 479/1, 480/1, 480/2, 481/1, 481/21, 482/2, 482/9; obr 2; Gmina Ścinawa, powiat lubiński, województwo dolnośląskie.
3) Zakres prac: Zakres prac:
- wykonanie w pasie drogowym 2KDL (ul. Klasztorna) jezdni o szerokości 6,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, z obustronnym chodnikiem (lokalnie –jednostronnym) o szerokości 2,0 m w świetle oraz nawierzchnią z kostki betonowej. Na odcinku pomiędzy ul. Mickiewicza a rzeką Odrą – odcinek około 330 m, po północnej krawędzi jezdni ul. Klasztornej wykonanie ciągu pieszo-rowerowy o nawierzchni bitumicznej i szerokości 3,0 m (lokalnie przewężony do 2 m);
- wykonanie w pasie drogowym ul. Franciszkańskiej - jezdnię o szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, z obustronnym chodnikiem o szerokości 2,0 m w świetle oraz nawierzchnią z kostki betonowej;
- wykonanie zjazdów do posesji;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego z zakresu:
- robót drogowych,
- budowy sieci MKT,
- regulacji urządzeń nadziemnych uzbrojenia podziemnego,
- wykonania kanalizacji deszczowej służącej drodze,
- wykonania oświetlenia drogowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy na roboty budowlane, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Umowa taka musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, a stosowne upoważnienia muszą wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-09 13:00
Po zmianie:
2022-12-14 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-09 13:30
Po zmianie:
2022-12-14 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-07
Po zmianie:
2023-01-12
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.