eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Rozbudowa ul. Lokalnej w Tychach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Lokalnej w Tychach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,138616,e3caaf1d27198f8678bb4dd030946a46.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Lokalnej w Tychach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72037880-5080-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019702/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Rozbudowa ul. Lokalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/DZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13014386,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są:

1.1. Roboty drogowe, w tym:
- wymagania ogólne (tymczasowa organizacja ruchu, nadzory branżowe, obsługa laboratoryjna, nadzór przyrodniczy),
- roboty pomiarowe (roboty pomiarowe, przeniesienie znaków osnowy geodezyjnej, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza),
- usunięcie drzew i krzewów,
- ochrona istniejących drzew w okresie budowy,
- rozbiórka elementów dróg i ulic (frezowanie, rozbiórki, demontaż ogrodzeń),
- roboty ziemne: zdjęcie humusu, wykopy, nasypy,
- zabezpieczenie przewodu kanalizacyjnego płytami drogowymi,
- budowa jezdni z betonu asfaltowego KR5 wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego KR2 wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa zjazdów z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa chodników z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa zjazdu z betonu cementowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- przebrukowania z kostki kamiennej wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- nawierzchnia poboczy z destruktu asfaltobetonowego,
- krawężniki kamienne i betonowe, oporniki i obrzeża betonowe, ułożenie kostki kamiennej, palisada betonowa,
- krawężniki peronowe z polimerobetonu,
- wysokościowa regulacja studni,
- humusowanie i obsianie zieleńcy i skarp,
- montaż wiat przystankowych,
- montaż ogrodzeń i regulacja wysokościowa bram,
- oznakowanie poziome i pionowe,
- bariery i poręcze,
- roboty geodezyjne – zmiana użytków gruntowych

1.2. Roboty mostowe, w tym:
- odnowienie kap chodnikowych na istniejącym moście,
- budowa kładki pieszo-rowerowej,
- budowa pomostu nad kanałem sanitarnym.

1.3. Roboty branżowe, w tym:
1.3.1. Kanalizacja deszczowa, w tym:
- roboty ziemne (wykopy, podsypki, obsypki i zasypki)
- kanały PVC fi 160 mm, 200 mm, 250 mm, 315 mm, 400 mm, 500 mm wraz z robotami towarzyszącymi,
- studnie z kręgów betonowych (studnie rewizyjne fi 1200 mm i studzienki ściekowe) wraz z robotami towarzyszącymi,
- prace pomocnicze i próby odbiorowe,
- wlot monolityczny DN 500 wraz z robotami towarzyszącymi.
1.3.2. Zbiornik retencyjny, w tym:
- roboty ziemne (wykopy, podsypki i zasypki),
- zbiornik retencyjny-wyrównawczy Zb1 252 m3.
1.3.3. Przepompownia, w tym:
- roboty ziemne (wykopy, podsypki i zasypki),
- przepompownia typu PSD.2.
1.3.4. Wodociąg, w tym:
- roboty ziemne,
- zabudowa rur ochronnych,
- montaż rurociągów fi 160 mm, 110mm, 40 mm,
- elementy sieci (zasuwy, hydranty),
- odnogi wykonane metodą wcinki,
- kształtki i połączenia zgrzewane,
- pracy towarzyszące (oznakowanie trasy wodociągu, próby szczelności, płukanie i dezynfekcja).
1.3.5. Oświetlenie uliczne, w tym:
- budowa linii oświetlenia wraz z robotami towarzyszącymi,
- montaż słupów oświetleniowych wraz z robotami towarzyszącymi.
1.3.6. Przebudowa sieci energetycznych Tauron Dystrybucja, w tym:
- przebudowa sieci NN i ŚN wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z wykazem kolizji.
1.3.7. Przebudowa infrastruktury teletechnicznej ORANGE, w tym:
- roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe,
- studnie – budowa i demontaż,
- kanalizacja, rurociągi wraz z robotami towarzyszącymi,
- kable miedziane wraz z robotami towarzyszącymi,
- przebudowa słupowa wraz z robotami towarzyszącymi.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- wykonanie aktualizacji danych wg zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia wraz z przygotowaniem danych w postaci formatu wymiany danych umożliwiającego zasilenie opracowanych danych drogowych do bazy eDIOM (elektroniczna ewidencja drogowa)
- przestrzeganie zasad określonych w dokumencie: Standardy zieleni Tychy 2019 – System zarządzania publicznymi terenami zieleni dla miasta Tychy, Standardy i wytyczne kształtowania Infrastruktury rowerowej oraz Standardy budowy przystanków autobusowych komunikacji miejskiej dla miasta Tychy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18907699,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36798867,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18907699,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Invest Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651153

7.3.3) Ulica: o. Jana Siemińskiego 18-20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Gaz, kanalizacja deszczowa, wodociąg, oświetlenie, przebudowa kabli ŚN i NN, teletechnika, roboty mostowe – na etapie składania oferty nazwy firm są nieznane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18907699,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.