eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przebudowa dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25 w Tomaszowie Mazowieckim.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25 w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Majowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25 w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1817ff6c-76d9-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018935/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej
oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7cc729e6-dc0f-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych,
2) wykonanie nowej klatki schodowej w stanie surowym (bez wykończenia) wraz
z biegiem schodowym (roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem fundamentów, roboty związane z izolacją przeciwwodną poziomą i pionową, izolacja termiczna ścian fundamentowych, roboty murowe z cegły pełnej ścian nowej klatki schodowej, prace związane z wykonaniem wieńca i biegu schodowego, prace z wykonaniem otworów okiennych z luksferów),
3) wykonanie nowej konstrukcji drewnianej dachu zaimpregnowanej środkami ogniochronnymi oraz owado- i grzybobójczymi, wszystkie połączenia należy wykonać przy pomocy połączeń ciesielskich (czopy, wręby, nakładki, śruby i dwustronne pierścienie),
4) wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo,
5) wykonanie ocieplenia dachu wełną mineralną wraz z folią paroizolacyjną i obiciem płytami GKF,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej, obróbki łączone na rąbek stojący,
7) montaż nowych rynien z blachy tytanowo cynkowej,
8) montaż nowych rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej,
9) montaż nowych okien połaciowych 100x120 cm z kołnierzem w pakiecie 3–szybowych, obrotowych z automatycznym nawietrzakiem V35, współczynnik Uw dla całego okna 1,1 W/m2K i 0,7 W/m2K dla szyby, szyba zewnętrzna hartowana o podwyższonej odporności na gradobicie, pakiet szybowy U4 (4HT–10-4H-10-4HT), kolor ramy RAL- 7043 – 3 szt.,
10) montaż wyłazów dachowych systemowych zamykanych na klucz z siłownikiem – 2 szt.,
11) montaż wyłazu na strych,
12) rozebranie kominów murowanych do poziomu fundamentów,
13) odtworzenie, otynkowanie i pomalowanie rozebranych kominów przez wymurowanie z cegły pełnej ceramicznej, zakończone czapką klinkierową ponad dachem,
14) uzyskanie protokołu kominiarskiego (sporządzonego przez mistrza kominiarskiego) bez uwag dot. wymurowanych przewodów kominowych,
15) wykonanie tynków cem-wap na kominach na ścianach szczytowych od strony strychu oraz na ogniomurach,
16) montaż wywiewek wentylacyjnych z przestrzeni strychowej - systemowe docieplone wełną mineralną + płaszcz z blachy tytanowo - cynkowej w kolorze grafitowym– 4 szt.,
17) montaż systemowych przejść przez płaszczyznę dachu przewodów wentylacyjnych stalowych zakończonych nasadami - systemowe docieplone wełną mineralną + płaszcz z blachy tytanowo - cynkowej w kolorze grafitowym -3 szt.,
18) montaż systemowych przejść przez płaszczyznę dachu wywiewek kanalizacyjnych - systemowe docieplone wełną mineralną + płaszcz z blachy tytanowo - cynkowej w kolorze grafitowym - 4 szt.,
19) montaż płotków przeciwśniegowych na obu połaciach wzdłuż okapu,
20) wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami, przez osobę z uprawnieniami SEP G1 D+E,
21) doprowadzenie terenu wokół budynku do stanu przed pracami,
22) - rozebranie elementów stropu poddasza (podłogi, legary, polepa, ślepy pułap, podsufitka),
23) oczyszczenie i zaimpregnowanie środkami ogniochronnymi oraz owado- i grzybobójczymi pozostawionych belek stropowych,
24) wzmocnienie dwustronne belek stropowych przez dołożenie belek drewnianych gr. 7cm długości nie mniejszej niż 160cm i o wysokości równej belki rodzimej w miejscu podparć belek,
25) wykonanie podłogi technicznej na strychu poprzez nabicie dwóch warstw płyt OSB gr. 15mm,
26) zamocować na dachu wsporniki asekurantów wraz liną,
27) wszelkie opłaty i uzgodnienia wynikłe z prowadzenia prac (m.in. opłata za zużyte media, opłaty za utylizację odpadów, opłata za zajęcie pasa drogowego itp.) po stronie Wykonawcy,
28) wykonawca ma obowiązek we wskazanym miejscu i na własny koszt zamontować rozdzielnię elektryczną z punktem pomiarowym oraz ujęcie wody z punktem czerpalno-pomiarowym,
29) wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu związany z zajęciem pasa drogowego na potrzeby wykonywania powyższego zadania,
30) zapewnienie ciągłej pracy lokali użytkowych zlokalizowanych na parterze budynku od strony frontowej,
31) bieżące zabezpieczanie budynku przed opadami atmosferycznymi w okresie prowadzenia prac – zapobieganie zalaniu lokali usługowych w poziomie parteru,
32) utylizacja odpadów powstałych w trakcie prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Handlowy CEFARH Kazimierz Cieślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731029105

7.3.3) Ulica: Literacka 39

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.