eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona mienia budynku wielofunkcyjnego przy ul. 1 Sierpnia 36A w Warszawie wraz z terenem przyleg³ym w okresie 01.01.2024 r. - 31.12.2024 r.



Og³oszenie z dnia 2023-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona mienia budynku wielofunkcyjnego przy ul. 1 Sierpnia 36A
w Warszawie wraz z terenem przyleg³ym w okresie 01.01.2024 r. –
31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarowanie Nieruchomo¶ciami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia budynku wielofunkcyjnego przy ul. 1 Sierpnia 36A
w Warszawie wraz z terenem przyleg³ym w okresie 01.01.2024 r. –
31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d33aaa82-7e1e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00483018

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031567/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Ochrona fizyczna mienia w budynku wielofunkcyjnym przy ul. 1 Sierpnia 36a na okres od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±, przy u¿yciu platformy zakupowej e-Zamawiaj±cy.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadaæ konto w systemie Marketplanet OnePlace (oneplace.marketpalnet.pl). Sporz±dzenie i z³o¿enie oferty wymaga rejestracji konta Wykonawcy w ww. systemie.
Czas weryfikacji danych od z³o¿enia wniosku o rejestracjê do aktywacji konta mo¿e wynosiæ do dwóch dni roboczych.
3. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania
z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem, w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
Zamawiaj±cy dopuszcza zadawanie pytañ do SWZ drog± mailow±, na adres: wlochy.zgn@um.warszawa.pl. Zamawiaj±cy nie wymaga podpisywania pytañ kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Niezbêdne wymagania techniczne, sprzêtowe i aplikacyjne do przekazywania danych, sk³adania ofert i innych dokumentów, dotycz±ce systemu dostêpne s± na stronie: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl;
4.1 Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci minimum 512 kb/s;
4.2 Komputer klasy PC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny – MS Windows 7 lub nowsze wersje;
4.3 Zainstalowania dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4.4 W³±czona obs³uga JavaScript:
4.5 Zainstalowany program obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Format kodowania i oznaczania czasu:
5.1 Plik stanowi±cy ofertê, za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, jest widoczny w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia ww. pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
5.2 Oznaczenie czasu odbioru danych przez system stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu – zegarem G³ównego Instytutu Miar.
6. Pozosta³± korespondencjê (tj. o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyja¶nienia oraz wszelkie informacje) zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ drog± mailow± na adres wlochy.zgn@um.warszawa.pl,
w tytule wpisuj±c numer postêpowania, którego dotyczy, b±d¼
za po¶rednictwem formularza pytañ i odpowiedzi, dostêpnego
na platformie e-Zamawiaj±cy pod numerem danego postêpowania. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza systemowego lub Formularza w³asnego jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Kto jest Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych?
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
z siedzib± w Warszawie (02-479), ul. Boles³awa Chrobrego 7 zwany dalej Administratorem.
- Z Administratorem mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pisemnie pod wy¿ej wskazanym adresem oraz za pomoc± adresu e-mail wlochy.zgn@um.warszawa.pl i telefonicznie pod numerem 22-863-55-24.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych za pomoc± adresu iod@zgnwlochy.waw.pl.
Dlaczego, jakie dane i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe (w tym dane z art. 10 RODO, poniewa¿ od niektórych osób jest wymagane o¶wiadczenie o niekaralno¶ci, interes publiczny odnosi siê do ewentualnego dochodzenia roszczeñ) przetwarzamy zwi±zku z uczestnictwem Pani/Pana w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze tj. ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- art. 6 ust. 1 lit. e RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi.
Kto mo¿e byæ odbiorc± Pani/Pana danych osobowych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych s±:
- podmioty, którym Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane osobowe na podstawie odrêbnych przepisów prawa;
- podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz ZGN W³ochy, tj. firmy informatyczne, kancelarie radców prawnych, itp.;
- ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Czy przekazujemy Pani/Pana dane osobowe do pañstw trzecich?
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich.
Jak d³ugo przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
Jakie prawa Pani/Panu przys³uguj± w zwi±zku z przewarzaniem Pani/Pana danych osobowych?
Ma Pani/Pan prawo do:
- dostêpu do swoich danych w tym uzyskanie kopii danych*;
- nie przys³uguje Pani/Panu prawo sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych, je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- ¿±dania usuniêcia danych osobowych w zakresie udzielonej przez Pani±/Pana zgody*;
- ograniczenia przetwarzania nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania zgodnie z PZP;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych*;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych w Polsce. Jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03;
- przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych*.
Czy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w sposób zautomatyzowany
i czy s± profilowane?
Pani/Pana dane osobowe nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie s± profilowane.
* Szczegó³owe wyja¶nienia o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach dostêpne s± na stronie internetowej ZGN W³ochy w zak³adce – RODO - PRAWA OSÓB, KTÓRCYH DANE S¡ PRZETWARZANE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.2610.46.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Ochrona mienia budynku wielofunkcyjnego przy ul. 1 Sierpnia 36A w Warszawie wraz z terenem przyleg³ym w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.”

2. Zamówienie obejmuje wykonanie us³ug:
• zapewnienie bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê w granicach obiektu budynku przy ul. 1 Sierpnia 36A w Warszawie;
• ochrona budynku, gara¿u i pomieszczeñ przed dostêpem osób nieuprawnionych;
• ochrona mienia przed kradzie¿±, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
• zapobieganie zak³óceniom porz±dku na terenie obiektu oraz powiadamiania w³a¶ciwego administratora o zdarzeniach powoduj±cych naruszenie porz±dku;
• niezw³ocznego powiadamiania organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu, zabezpieczenia miejsca ich pope³nienia
do czasu przybycia organów ¶cigania;
• prowadzenie dokumentacji ochrony, a zw³aszcza dziennika zmian, zawieraj±cego dane o czasie rozpoczêcia i zakoñczenia zmiany, obsadzie personalnej oraz prowadzenia na bie¿±co raportu zmiany zawieraj±cego wszystkie istotne informacje dotycz±ce przejêcia, przebiegu i przekazania s³u¿by;
• zapewnienie transmisji sygna³u alarmowego chronionego obiektu
do grupy interwencyjnej przez ca³y okres trwania umowy;
• dysponowanie zmotoryzowan± i wyposa¿on± w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego oraz ³±czno¶ci bezprzewodowej grup± interwencyjn±, sk³adaj±c± siê z co najmniej 2 pracowników ochrony posiadaj±cych uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej – bêd±c±
w dyspozycji Wykonawcy w czasie 10 minut od zg³oszenia w porze nocnej oraz 15 minut od zg³oszenia w porze dziennej. Zamawiaj±cy
nie wyklucza podwykonawstwa w zakresie korzystania z grupy interwencyjnej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ próbnego wezwania grupy interwencyjnej dwa razy w ci±gu trwania umowy;
• bezwzglêdnego przestrzegania regulaminu obowi±zuj±cego
na chronionym obiekcie oraz instrukcji postêpowania na wypadek po¿aru
i instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego;
• zachowania w tajemnicy wszelkich informacji maj±cych wp³yw na stan bezpieczeñstwa na terenie obiektu;
• z uwagi na specyfikê obiektu pracownicy ochrony musz± byæ w dobrej kondycji fizycznej, oraz charakteryzowaæ siê wysok± kultur± osobist±
co umo¿liwi w³a¶ciwe wykonywania obowi±zków.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert

Cena – 100%

2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± przez Komisjê.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaganiom przedstawionym w niniejszej Specyfikacji
i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
4. Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach postêpowania wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4.1 Wybranemu Wykonawcy, Zamawiaj±cy wska¿e termin i miejsce podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy wymaga posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. Zakres
i formy prowadzenia us³ug ochrony osób i mienia okre¶lone w koncesji musz± pozwalaæ Wykonawcy na realizacjê przedmiotu zamówienia na podstawie posiadanej koncesji.
2. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowi±zuje siê posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê
nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³. Je¿eli suma ubezpieczenia wyra¿ona jest
w innej walucie ni¿ z³oty, zostanie przeliczona wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umowy.
Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód op³acenia sk³adki. Je¿eli okres ubezpieczenia bêdzie krótszy ni¿ okres trwania umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do przed³u¿enia ubezpieczenia i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dowodów op³acenia sk³adki. W przypadku niespe³nienia warunków Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do zmiany zawartej umowy ubezpieczenia.
3. Warunek odnosz±cy siê do zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy wymaga wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej
2 us³ugi polegaj±ce na ochronie budynków o funkcji u¿yteczno¶ci publicznej ¶wiadczonej przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy w sposób ci±g³y,
na kwotê nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³ ka¿da.
UWAGA!
Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy uzna tak± us³ugê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany nale¿ycie.
4. Warunek odnosz±cy siê do zdolno¶ci zawodowej:
a) W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga: wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci
oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunek
ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ze dysponuje
co najmniej 4 osobami w tym: 3 pracownikami dozoru i 1 pracownikiem pe³ni±cym funkcjê koordynatora ochrony oraz 1 dwuosobowej za³ogi interwencyjnej, sk³adaj±cej siê z osób wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania minimum 1 za³ogi interwencyjnej Zamawiaj±cy wymaga: warunek ten zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e siê, ¿e posiada minimum
2 osobow± za³ogê interwencyjn± (powiadomion± o konieczno¶ci interwencji drog± radiow± przy pomocy nadajników uruchamianych pilotem antynapadowym).
UWAGA!
Orygina³y (lub kserokopie po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê podpisuj±c± umowê) legitymacji kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej Wykonawca musi okazaæ do wgl±du Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy.
b) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia
na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê 3 pracowników wykonuj±cych us³ugi bêd±ce w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia.
UWAGA!
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie, wymagany warunek mog± spe³niaæ ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczanie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszej czê¶ci SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada o¶wiadczenie tych podmiotów zawarte
w zobowi±zaniu tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów (Za³±cznik nr 5 do SWZ), potwierdzaj±ce brak podstaw
do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczanie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszej czê¶ci SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada o¶wiadczenie tych podmiotów zawarte
w zobowi±zaniu tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
4. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
4.1 o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej,
o której mowa w art. 108 pkt. 5) i 6) ustawy PZP – wg wzoru okre¶lonego
w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
4.2 wykazu us³ug, stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ. Us³ugi wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych te us³ugi czy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
4.3 wykazu osób, stanowi±cy Za³±cznik Nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4.4 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie
z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
W przypadku, gdy ofertê sk³ada kilka podmiotów dzia³aj±cych wspólnie (konsorcjum), dotyczy to ka¿dego z podmiotów. W przypadku spó³ki jawnej, wymagane jest za¶wiadczenie wystawione na spó³kê, natomiast w przypadku spó³ki cywilnej, za¶wiadczenia wystawione na poszczególnych wspólników.
W sytuacji, gdy spó³ka cywilna jest p³atnikiem podatku VAT, wymagane s± za¶wiadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spó³kê;
4.5 za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie
z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1. Zamawiaj±cy przeprowadzi jednoetapow± aukcjê elektroniczn± (Typ Aukcji – Dynamiczna), je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej 2 oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zaproszenie do udzia³u w aukcji zostanie wys³ane drog± elektroniczn± na adres e-mail wskazany przez Wykonawcê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

Informacja zawieraæ bêdzie dane opisuj±ce aukcjê:
• Tytu³ aukcji
• Organizatora aukcji
• Opis aukcji – przedmiot zamówienia
• Regu³ê aukcji (dynamiczna, japoñska, angielska)
• Czas rozpoczêcia aukcji
• Wskazówka o zalogowanie siê do aplikacji i otwarciu konsoli oferenta najpó¼niej 5 minut przed rozpoczêciem aukcji.

2. W celu wziêcia udzia³u w Aukcji elektronicznej nale¿y zalogowaæ siê na Platformie OnePlace pod adresem: https://onepace.marketplanet.pl/poczatek.
Dok³adna instrukcja i wskazówki dotycz±ce udzia³u w aukcji oraz jej przebieg znajduje siê w Instrukcji Oferenta, dostêpnej w zak³adce „Regulacje
i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych – Instrukcja aukcji dla Wykonawców, na stronie: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl.
3. Warunkiem wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobê sk³adaj±c± w aukcji post±pienia w imieniu Wykonawcy, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Komputer u¿ytkownika powinien spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
• Komputer klasy PC z zainstalowanym oprogramowaniem Microsoft Windows 2000/XP/Vista/ Windows 7/Windows 8/ Windows 9;
• W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/ Windows 8 przegl±darka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z mo¿liwo¶ci± obs³ugi Active X;
Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/ Vista/ Windows 7/ Windows 8 przegl±darka FireFox z obs³ug± Javy i si³± szyfrowania 128 bit;
Dla komputerów z systemem Windows 10 przegl±darka Internet Explorer 11 z obs³ug± Active X lun FireFox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania 128 bit;
• Po³±czenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane ³±cze szerokopasmowe).
Inne ni¿ wymienione systemy operacyjne (itd. Linux, iOS itd.) oraz przegl±darki (itd. Google Chrome Opera, Safari, Maxthon itd.) nie s± dedykowane do obs³ugi Marektplanet OnePlace. Korzystanie z innych systemów operacyjnych, przegl±darek niewspieranych przez producenta mo¿e skutkowaæ pojawieniem siê nieprawid³owo¶ci i b³êdów
w funkcjonowaniu Platformy.
U¿ytkownik Marketplanet OnePlace mo¿e otworzyæ maksymalnie jedn± instalacjê konsoli aukcyjnej na raz. Próba sk³adania ofert z kilku otwartych konsol aukcyjnych mo¿e prowadziæ do wyst±pienia komplikacji w przebiegu aukcji.
4. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomoc± formularza umieszczonego na stronie internetowej, umo¿liwiaj±cego wprowadzenie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, sk³adaj± kolejne korzystne post±pienia, podlegaj±ce automatycznej ocenie
i klasyfikacji.
5.Post±pienia, pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± kwalifikowanego certyfikatu.
6. Jedynym licytowalnym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest „cena brutto” za realizacjê przedmiotowego zamówienia. Cen± wyj¶ciow±
w aukcji elektronicznej dla ka¿dego Wykonawcy jest maksymalna cena brutto za realizacjê przedmiotowego zamówienia zaproponowana przez danego Wykonawcê w z³o¿onym Formularzu ofertowym.
7. Termin rozpoczêcia aukcji zostanie przekazany w Zaproszeniu do udzia³u
w aukcji elektronicznej.
8. Minimalna warto¶æ post±pienia w aukcji elektronicznej wynosi 1 000,00z³. (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100).
9. W przypadku nieprzeprowadzenia aukcji wi±¿±ca jest ocena dokonana
w etapie oceny ofert wskazanym w rozdziale XVIII SWZ.
10. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy przeprowadzi aukcjê elektroniczn±, oferta Wykonawcy przestaje wi±zaæ w zakresie, w jakim z³o¿y on najkorzystniejsz± ofertê w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu zwi±zania ofert± nie ulega przerwaniu i jest liczony od dnia sk³adania ofert okre¶lonego w rozdziale IX pkt. 2.
11. W Za³±czniku nr 1 do SWZ – Informacje dodatkowe i o¶wiadczenia,
w pkt. 19, nale¿y wpisaæ osobê uprawnion± do sk³adania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej.
12. Przewidywany czas trwania Aukcji wynosi 30 minut.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia dogrywek w Aukcji.

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
3.1 postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
3.2 wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3.3 ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 57 pkt 1) i 2) ustawy PZP wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno).
6.O¶wiadczenia, wykazy lub formularze sporz±dzone na za³±czonych
do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisuj±c w miejscu przeznaczonym
na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
7. O¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale XV SWZ ka¿dy
z uczestników oferty wspólnej sk³ada indywidualnie.
8. Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy (cz³onka konsorcjum) musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego one dotycz± lub przez pe³nomocnika.
9. Pozosta³e kopie dokumentów, inne ni¿ wymienione w pkt. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.
10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
11. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy za¿±daæ przedstawienia w okre¶lonym terminie umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
12. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
13. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom pod warunkiem, ¿e posiadaj± oni uprawnienia do ich wykonania. Wykonanie zamówienia w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia oraz
z odpowiedzialno¶ci za wykonanie obowi±zków wynikaj±cych z umowy
i obowi±zuj±cych przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za dzia³ania
i zaniechania Podwykonawców jak za w³asne.
14. Zamawiaj±cy ¿±da aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, zobowi±zany jest podaæ tak± informacjê w Informacjach dodatkowych i o¶wiadczeniach Wykonawcy, stanowi±cych Za³±cznik nr 1 do SWZ, wraz z podaniem zakresu zamówienia, jakie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz nazwy Podwykonawców, o ile s± znane na etapie sk³adania ofert.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera Za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.