eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chełmek w sezonie 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chełmek
w sezonie 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/844-90-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67156fa1-68ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chełmek
w sezonie 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67156fa1-68ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025962/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Chełmek w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego Gminę Chełmek - Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Chełmek Spółka z o.o. z siedzibą 32 - 660 Chełmek, ul. Piastowska 18. Na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. spełnione są łącznie następujące warunki:

a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Gmina sprawuje kontrolę, nadzór m. in. przez zgromadzenie wspólników jako jedyny wspólnik. Gmina Chełmek ma 100% udziałów w MZGK Sp. z o.o.
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 305555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg w gminie Chełmek w sezonie 2023/2024, które określa się od chwili wystąpienia warunków wymagających podjęcie działań w zakresie zimowego utrzymania dróg,
a koniec z chwilą całkowitego ustąpienia warunków zimowych (tj. orientacyjnie: zimowe utrzymanie od zawarcia umowy do 30 kwietnia 2024 r.). Należy również uwzględnić możliwość wystąpienia okoliczności (niekorzystnych warunków atmosferycznych) wymagających od Wykonawcy użycia sprzętu w innym miesiącu.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Chełmek, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
- odśnieżanie dróg - ulic przy użyciu pługów,
- likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek, ewentualnie rozrzutników rolniczych (na chodnikach), własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszorstniającym,
- zmagazynowanie materiałów do zwalczania śliskości,
- załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg,
- przekazywanie informacji o stanie dróg do Urzędu Miejskiego w Chełmku,
- inne czynności w razie klęsk żywiołowych,
3. Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki sposób aby poprawić przejezdność dróg i ograniczyć zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
W razie opadów śniegu Wykonawca ma obowiązek odśnieżenia wszystkich ulic i chodników wymienionych w załączniku nr 2, jeden raz na dobę w razie intensywnych opadów śniegu może nastąpić zwiększenie krotności odśnieżania.
4. Prowadzenie akcji zimowej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich przy uwzględnieniu następujących warunków:
- całodobowa dostępność telefoniczna,
- Przyjmujący winien mieć zapewnioną łączność bezprzewodową z każdą jednostką sprzętową,
- prowadzenie dziennika dyżurów i dziennika pracy sprzętu,
- składanie meldunków e-mailem, do pracownika Urzędu Miejskiego z prowadzenia akcji zimowej z częstotliwością żądaną przez Zamawiającego (min. 1 raz na dobę do godz. 10.00), z wykazem ulic na których prowadzono akcję zimową.
5. Używane materiały do zimowego utrzymania powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. 2005. Nr 230 poz.1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
6. Do dnia 30 kwietnia 2024 r. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z jezdni wzdłuż krawężników nadmiaru środków użytych do posypywania i do wykonania oczyszczenia około 50 kratek ściekowych i przykanalików wskazanych przez Zamawiającego.
7. Materiały sypkie będą rozliczane według zużycia.
8. Czas reakcji od wystąpienia zjawisk atmosferycznych tj. opady śniegu, marznącego deszczu, oblodzenie, zaleganie błota pośniegowego – nie może przekroczyć 4 godzin.
W załączniku nr 2 podano wykaz dróg i chodników z określeniem wymagań odnośnie utrzymania zimowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji listy w trakcie trwania akcji zimowej oraz wydawania dodatkowych poleceń dotyczących utrzymania zimowego.
9. Koszty prowadzenia akcji zimowej będą rozliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin sprzętu i zużytego materiału do kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego w budżecie gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmek Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000527776

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 18

7.3.4) Miejscowość: Chełmek

7.3.5) Kod pocztowy: 32-660

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.