eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroszyce › Budowa oświetlenia drogowego w Bartkowie i Sadkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w Bartkowie i Sadkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b5f441-4d81-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w Bartkowie i Sadkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b5f441-4d81-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia: drogi powiatowej w Sadkowie i drogi wewnętrznej w Bartkowie, placów rekreacyjnych w Bartkowie, Sadkowie, Miodarach, skrzyżowania dróg w Siekierowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.61.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129197,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 1 pn. „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Bartków w ramach przebudowy drogi” należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową, z wyłączeniem elementu opisanego w dokumentacji jako „układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI” wobec rezygnacji Zamawiającego z realizacji projektu w tym zakresie,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji znajduje się zaświadczenie Starosty Oleśnickiego nr 142/2023 z dnia 26.04.2023r. znak sprawy AB.6743.232.2023.3.AK o braku sprzeciwu na zgłoszenie wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Bartków, na działkach o nr ew. gruntów: 73 i 78, obręb Bartków, gmina Dobroszyce.
1.1. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Bartków w ramach przebudowy drogi”, (na działkach nr 73, 78, w obrębie Dobroszyce, gm. Dobroszyce) autorstwa Biura Projektów Robert Jamroży ROBOTECH, z siedzibą: 63 – 900 Rawicz, ul. Piastowska 17/8, na którą składa się:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 9 do SWZ,
c) Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają.
Dokumentacja projektowa przewiduje montaż: szafki oświetleniowej, 3 latarni na słupach o wysokości 7 m, z oprawą typu LED maks. 30W min. 4800 lm, 4000K, CRI > 70, budowę linii energetycznej kablowej zasilania opraw oświetleniowych przewodami YAKY 4x35mm2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 26254,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 2 pn. „Budowa oświetlenia odcinka drogi powiatowej w miejscowości Sadków w ramach przebudowy drogi” należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową, z wyłączeniem elementu opisanego w dokumentacji jako „układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI” wobec rezygnacji Zamawiającego z realizacji projektu w tym zakresie,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji znajduje się zaświadczenie Starosty Oleśnickiego nr 143/2023 z dnia 26.04.2023r. znak sprawy AB.6743.233.2023.3.AK o braku sprzeciwu na zgłoszenie wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Sadków, na działkach o nr ew. gruntów: 60 i 207, obręb Sadków, gmina Dobroszyce.
2.1. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Sadków w ramach przebudowy drogi”, (na działkach nr 60, 207, w obrębie Dobroszyce, gm. Dobroszyce) autorstwa Biura Projektów Robert Jamroży ROBOTECH, z siedzibą: 63 – 900 Rawicz, ul. Piastowska 17/8, na którą składa się:
d) Projekt Zagospodarowania Terenu – stanowiący załącznik nr 11 do SWZ,
e) Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 12 do SWZ,
f) Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ,
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają.
Dokumentacja projektowa przewiduje montaż: szafki oświetleniowej w działce gminnej nr ew. 207, 15 latarni na słupach o wysokości 8 m, z oprawą typu LED maks. 55W min. 4450 lm, 4000K, CRI > 70, budowę linii energetycznej kablowej zasilania opraw oświetleniowych przewodami YAKY 4x35mm2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 102943,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26254,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26254,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alters-group Grzegorz Szurgut, Karwiniec 23a, 56-420 Bierutów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111872311

7.3.4) Miejscowość: BIERUTÓW

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26254,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102943,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143295,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102943,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alters-group Grzegorz Szurgut, Karwiniec 23a, 56-420 Bierutów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111872311

7.3.4) Miejscowość: BIERUTÓW

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102943,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.