eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie - BO 2022.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – BO 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/832218

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – BO 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-314ffed2-6f10-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453712

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1) Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną, wodociągową i technologiczną,
przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury w parku ks. Kard.
Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania "Pit Stop dla Aktywnych
i Tężnie Trybunalskie - zadanie w ramach budżetu obywatelskiego"
 Zakres branży architektoniczno-budowlanej: wykonanie nawierzchni utwardzonych,
budowa tężni solankowej z altaną o charakterze wiaty, wykonanie i montaż elementów
małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe).
 Zakres branży wod. – kan. instalacyjnej: budowę przyłącza wodociągowego, budowę
instalacji zewnętrznych wod-kan., budowa technologii tężni solankowej.
 Zakres branży elektrycznej: obejmuje budowę kablowej zalicznikowej instalacji
zasilania szafki sterowania oświetleniem i tężnią, system monitoringu (kamery z szafą
monitoringu) oraz kanalizację kablową RHDPE.
2) Dodatkowe wymagania:
 Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji oraz
nieodpłatne obowiązkowe przeglądy techniczne przedmiotu umowy zapewniające
bezusterkową jego eksploatację w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatną konserwację
elementów drewnianych, elementów małej architektury i urządzeń zgodnie
z zaleceniami dostawcy: konstrukcji, wyposażenia lub urządzeń.
 Wykonawca zakupi i dostarczy, na własny koszt, solankę oraz wykona rozruch
instalacji,
 W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek
przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.
 Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie.
 Treść tablicy z regulaminem wykonawca uzgodni z użytkownikiem.
 Przeprowadzenie niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
 Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania
uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w
dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
 Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu
wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół
z przeglądu dostarczy Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca
będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy
nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy
ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do Zamawiającego.
 Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny
koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym
Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy
Zamawiającemu protokół z przeglądu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

42113110-8 - Płyty fundamentowe

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

44163112-8 - Układ kanalizacyjny

39370000-6 - Instalacje wodne

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.