Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453712/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – BO 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8322181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – BO 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-314ffed2-6f10-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1) Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną, wodociągową i technologiczną,
przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury w parku ks. Kard.
Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania "Pit Stop dla Aktywnych
i Tężnie Trybunalskie - zadanie w ramach budżetu obywatelskiego"
Zakres branży architektoniczno-budowlanej: wykonanie nawierzchni utwardzonych,
budowa tężni solankowej z altaną o charakterze wiaty, wykonanie i montaż elementów
małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe).
Zakres branży wod. – kan. instalacyjnej: budowę przyłącza wodociągowego, budowę
instalacji zewnętrznych wod-kan., budowa technologii tężni solankowej.
Zakres branży elektrycznej: obejmuje budowę kablowej zalicznikowej instalacji
zasilania szafki sterowania oświetleniem i tężnią, system monitoringu (kamery z szafą
monitoringu) oraz kanalizację kablową RHDPE.
2) Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji oraz
nieodpłatne obowiązkowe przeglądy techniczne przedmiotu umowy zapewniające
bezusterkową jego eksploatację w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatną konserwację
elementów drewnianych, elementów małej architektury i urządzeń zgodnie
z zaleceniami dostawcy: konstrukcji, wyposażenia lub urządzeń.
Wykonawca zakupi i dostarczy, na własny koszt, solankę oraz wykona rozruch
instalacji,
W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek
przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.
Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie.
Treść tablicy z regulaminem wykonawca uzgodni z użytkownikiem.
Przeprowadzenie niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania
uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w
dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu
wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół
z przeglądu dostarczy Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca
będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy
nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy
ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do Zamawiającego.
Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny
koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym
Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy
Zamawiającemu protokół z przeglądu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
42113110-8 - Płyty fundamentowe
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
44163112-8 - Układ kanalizacyjny
39370000-6 - Instalacje wodne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Prace remontowo-budowlane ścian piwnicznych budynku administracyjno-dydaktycznego "F" przy ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem odwodnienia
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.