eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Poprawa brd w ciągu DK94 w m. Skarbimierz i Żłobizna"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa brd w ciągu DK94 w m. Skarbimierz i Żłobizna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774016310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa brd w ciągu DK94 w m. Skarbimierz i Żłobizna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1fe4b49-64c7-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK 94 w m. Skarbimierz i Żłobizna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1541463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa brd w ciągu DK94 w m. Skarbimierz i Żłobizna”
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i budowę drogi dla pieszych, oświetlenia dedykowanego, przejazdów dla rowerzystów zintegrowanych z przejściami dla pieszych oraz obiektów inżynierskich - przepustów drogowych, a także zaprojektowanie oświetlenia drogowego w miejscach niedoświetlonych oraz zmianę lokalizacji istniejącego oświetlenia drogowego

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania między innymi robót i usług:
1. Budowa drogi dla pieszych i rowerów po stronie lewej DK94 na odcinku m. Skarbimierz - m. Żłobizna (od km 140+450 do km 141+450) o nawierzchni bitumicznej o szerokości wynoszącej 3m.
2. Budowa oświetlenia dedykowanego na istniejącym przejściu dla pieszych oraz przejeździe dla rowerzystów w km ok. 140+515 (obręb skrzyżowania z DK39).
3. Dostosowanie istniejącej infrastruktury dla niechronionych uczestników ruchu drogowego poprzez:
• Rozbiórkę istniejącego fragmentu chodnika o nawierzchni brukowej i nienormatywnej szerokości (od km 140+545 do km 140+780) oraz innych istniejących fragmentów chodników, celem przystosowania do ruchu pieszych i rowerzystów.
• Zmianę lokalizacji istniejącego oświetlenia drogowego na odcinku od km ok. 140+558 do km ok. 140+760, oraz w miejscach innych w przypadku gdy konieczność taka wynikać będzie z wykonania dokumentacji projektowej.
• W km ok. 141+312 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 20220, ul. Ks. Makarskiego) zmianę organizacji ruchu poprzez utworzenie przejazdu dla rowerów oraz zmianę sygnalizacji świetlnej w zakresie soczewek, które wskazywać będą sygnały dla pieszych i rowerzystów z obecnego sygnału S5 uwzgledniającego jedynie pieszych użytkowników.
4. Budowa przepustów drogowych w km ok. 141+200 oraz w km ok. 140+850.
5. Montaż wszystkich niezbędnych znaków pionowych, poziomych oraz urządzeń BRD w tym systemu fakturowego dla prowadzenia osób z dysfunkcjami wzrokowymi tzw. płytki ostrzegawcze.
6. Wykonanie innych czynności dla celu realizacji przedsięwzięcia wynikających z zakończenia etapu projektowanie np.
• Budowa skutecznego systemu odwodnienia (w tym obiektów inżynierskich).
• Oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń służących do odwodnienia drogi.
• Wykonanie oświetlenia drogowego na całym odcinku projektowanej drogi dla pieszych i rowerów, w miejscach bez źródła światła - odcinki pomiędzy oświetlonymi przejściami dla pieszych.
• Budowę kanału technologicznego.
• Wymianę istniejących słupów elektrycznych / słupów oświetlenia drogowego.
• Wykonanie ewentualnych nasadzeń zieleni: drzew (forma pienna) i krzewów wzdłuż drogi dla pieszych i rowerów.
• Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod – i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych.
• Wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia wykonywanych nawierzchni, obiektów oraz innych elementów.
• Dowiązanie się z drogą do istniejącej infrastruktury drogowej.
• Wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych i przebudowywanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracowanie szkicu przebiegu granic tych pasów drogowych.
• Wszelkie Roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań.
• Po zakończeniu Robót pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
• Wykonanie wszystkich czynności związanych z wdrażaniem nowej organizacji ruchu.
• Wykonanie innych czynności związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia, nie ograniczając się do wyżej wymienionych robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty, stąd też zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.