eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Rewaloryzacja parku zabytkowego w Kotlinie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewaloryzacja parku zabytkowego w Kotlinie - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/810480

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja parku zabytkowego w Kotlinie - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-624f8879-459f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062274/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Rewaloryzacja parku zabytkowego w Kotlinie - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.8.2023.JM3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268513,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w roku 2023 prac w parku zabytkowym przy Domu Pomocy Społecznej w Kotlinie, na terenie nieruchomości stanowiących własność powiatu jarocińskiego, zlokalizowanej na działce nr ewid. 113/4 obręb Kotlin, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn: „Rewaloryzacja parku zabytkowego w Kotlinie – etap I”. Nieruchomość ta znajduje się w trwałym zarządzie Domu Pomocy Społecznej w Kotlinie.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz z budżetu powiatu.
3. Zakres prac w parku zabytkowym w Kotlinie obejmuje wykonanie:
1) prac pielęgnacyjnych (obejmujących prace przy 18 drzewach w obrębie starodrzewu, które polegać będą na usunięciu suchych konarów zagrażającym bezpieczeństwu, posuszu, odrostów pionowych i korzeniowych oraz usunięcie samosiewów na pow. 2590 m2 wokół ruin starego dworu),
2) usunięcia drzew (usunięcie 148 szt. obumarłych drzew wraz z usunięciem korzeni poprzez ich sfrezowanie w alejach grabowych),
3) nasadrzenia drzew (92 szt. drzew gatunków rodzimych występujących obecnie w parku).
4. Szczegółowy zakresy prac wraz z wykazem drzew do usunięcia, pielęgnacji i nasadrzeń oraz ich lokalizację przedstawia Projekt rewaloryzacji parku zabytkowego w Kotlinie – etap I wraz z mapą inwentaryzacyjną (część 1 i 2), stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
5. Prace w zabytkowym parku w Kotlinie objęte zamówieniem winny zostać wykonane zgodnie ze stosownymi pozwoleniami, zezwoleniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, których kopie zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy.
6. Projekt umowy na wykonanie prac w zabytkowym parku objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić również:
1) organizację i czynności przygotowawcze związane z zakresem prac objętych przedmiotowym zamówieniem,
2) osobę do kierowania pracami konserwatorskimi spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z przekazaniem Zamawiającemu zgodnie z ww. przepisami danych tej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez tę osobę stosownych wymagań oraz jej oświadczenie o przejęciu obowiązków kierowania tymi pracami,
3) organizację i zabezpieczenie terenu robót, w tym w zakresie przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i higieny pracy a także bezpieczeństwa osób przebywającej na nieruchomości, gdzie zlokalizowany jest park oraz zabezpieczenie istniejącej zieleni niepodlegającej wycince przed uszkodzeniem,
4) uporządkowanie terenu parku po zakończeniu prac uwzględniając nw. sposób zagospodarowania pozyskanego drewna,
- posegregowanie materiału z wycinki (pocięte na ok. 40 cm odcinki grubsze gałęzie i pnie ułożyć we wskazanym miejscu na terenie parku w taki sposób aby można było dokonać obmiaru w m3 pozyskanego drewna) oraz wywóz pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz ze sporządzeniem protokołu przekazania pozyskanego drewna do miejsca docelowego,
- rozdrobnienie rębakiem drobnych gałęzi, a zrębki wykorzystać jako ściółkę do wykonania nasadzeń,
5) przestrzeganie innych obowiązujących przepisów, w szczególności wynikających z ochrony gatunkowej, w tym jeżeli w trakcie wycinki zostaną stwierdzone gatunki chronione zwierząt, roślin lub grzybów albo gniazda ptasie należące do gatunków chronionych, prace powinny zostać przerwane a Wykonawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego,
6) urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia,
7) personel posiadający wiedzę i przeszkolenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
9. Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane nasadzenia drzew w ilości 92 szt., która obejmować będzie wykonanie na własny koszt przez Wykonawcę nowych nasadzeń drzew w miejsce chorych lub uschniętych drzew oraz wykonanie poprawy statyki drzew i palików wraz z uzupełnieniem wiązadeł.
10. Płatność za wykonaną pracę zostanie dokonana na konto Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu protokołu odbioru zadania.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ze względu na ograniczony zakres dofinansowania zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu usługa wymaga bieżącej kontroli wykonanych prac, co uzasadnia potrzebę wykonania usługi przez jednego Wykonawcę dla całego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263433,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411412,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263433,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Serwis - Las Park Ogród Andrzej Misiorny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611214187

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 3e/58

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263433,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.