eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik › "Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Bierzwnik- węgla, pelletu, drewna opałowego i oleju lekkiego opałowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Bierzwnik- węgla, pelletu, drewna opałowego i oleju lekkiego opałowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 2

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 01 30

1.5.8.) Numer faksu: 96 768 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Bierzwnik- węgla, pelletu, drewna opałowego i oleju lekkiego opałowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f444634-747c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Bierzwnik- węgla, pelletu, drewna opałowego i oleju lekkiego opałowego”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https:/bip.bierzwnik.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: -miniPortal http://miniportal.uzp.gov.pl/
-ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
-poczta elektroniczna e-mail: urzad@bierzwnik.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu
miniPortalu/ePUAP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp:
- do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz
- do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaluoraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług ePUAP, które są dostępne na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin

Ofertę należy złożyć w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji - przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania podając ID postępowania ( Zamawiający przekazuje ID w załączniku).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik. Tel. 95 768 0130, e-mail urzad@bierzwnik.pl
 Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail: iod@bierzwnik.pl lub pisemnie na adres administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Bierzwnik- węgla, pelletu, drewna opałowego i oleju lekkiego opałowego” w trybie podstawowym.
 - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 - nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZR.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup i dostawa węgla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Bierzwniku.
1) Węgiel kamienny o parametrach: typ 32, wartość opałowa minimum 25 MJ/kg, zawartość popiołu max. 12 %, wilgotność max. 15 %, wymiar ziarna 25-80 mm, w ilości 30 ton.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:


Lp.
Nazwa kryterium Waga kryterium
(w %)
1 Cena całkowita C 60
2 Termin płatności T 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.

1) Kryterium "Cena całkowita" (CC) – max 60 pkt. będzie rozpatrywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza Oferty.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:


C min.
C = (----------- x 100pkt ) x 60 %
C bad.
gdzie:
CC – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena całkowita ”,
C min – cena oferty najtańszej, spośród nieodrzuconych,
C bad.– cena oferty badanej.

2) Kryterium „Termin płatności” (T) – max 40 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie terminu płatności wynoszącego odpowiednio: 7 dni, 14 dni lub 30 dni – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

UWAGA !
Najkrótszy możliwy termin płatności za przedmiot dopuszczony przez Zamawiającego: T min = 7 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego. Najdłuższy możliwy termin płatności przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego: T max = 30 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego .
W przypadku jeżeli wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany termin i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:

Termin płatności Ilość punktów
7 dni 0
14 dni 20
30 dni 40




2. W toku oceny ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Największa ilość punktów (P) obliczona zgodnie z poniższym wzorem, zdecyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
P= CC+T

4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie Zamawiający dokona oceny, czy oferty Wykonawców niewykluczonych z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
5. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający poprawia w ofercie (art. 223 Pzp):
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup i dostawa pelletu dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Bierzwniku.
1) Pellet drzewny (sugerowany) : certyfikat DIN PLUS i EN PLUS A1, kaloryczność minimum 16500 kJ/kg, zawartość popiołu maksymalnie do 0,6 %, średnica pelletu 6 mm lub 8 mm, bez dodatków w ilości 120 ton (80 ton luzem i 40 ton w workach).
3. Wykonawca zobowiązuje się przewidzieć w cenie przechowanie pelletu oraz zapewnienie dostaw na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawy opału będą odbywały się w turach zgodnie z harmonogramem dostaw opału (załącznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:


Lp.
Nazwa kryterium Waga kryterium
(w %)
1 Cena całkowita C 60
2 Termin płatności T 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.

1) Kryterium "Cena całkowita" (CC) – max 60 pkt. będzie rozpatrywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza Oferty.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:


C min.
C = (----------- x 100pkt ) x 60 %
C bad.
gdzie:
CC – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena całkowita ”,
C min – cena oferty najtańszej, spośród nieodrzuconych,
C bad.– cena oferty badanej.

2) Kryterium „Termin płatności” (T) – max 40 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie terminu płatności wynoszącego odpowiednio: 7 dni, 14 dni lub 30 dni – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

UWAGA !
Najkrótszy możliwy termin płatności za przedmiot dopuszczony przez Zamawiającego: T min = 7 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego. Najdłuższy możliwy termin płatności przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego: T max = 30 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego .
W przypadku jeżeli wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany termin i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:

Termin płatności Ilość punktów
7 dni 0
14 dni 20
30 dni 40




2. W toku oceny ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Największa ilość punktów (P) obliczona zgodnie z poniższym wzorem, zdecyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
P= CC+T

4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie Zamawiający dokona oceny, czy oferty Wykonawców niewykluczonych z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
5. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający poprawia w ofercie (art. 223 Pzp):
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest zakup i dostawa drewna opałowego dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Łasku (opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 2 do SWZ ).
1) Drewno opałowe: twarde, w ilości 20 m3

Wykonawca zobowiązuje się przewidzieć w cenie zapewnienie dostaw na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawy opału będą odbywały się w turach zgodnie z harmonogramem dostaw opału (załącznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 03413000-8 - Drewno opałowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:


Lp.
Nazwa kryterium Waga kryterium
(w %)
1 Cena całkowita C 60
2 Termin płatności T 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.

1) Kryterium "Cena całkowita" (CC) – max 60 pkt. będzie rozpatrywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza Oferty.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:


C min.
C = (----------- x 100pkt ) x 60 %
C bad.
gdzie:
CC – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena całkowita ”,
C min – cena oferty najtańszej, spośród nieodrzuconych,
C bad.– cena oferty badanej.

2) Kryterium „Termin płatności” (T) – max 40 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie terminu płatności wynoszącego odpowiednio: 7 dni, 14 dni lub 30 dni – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

UWAGA !
Najkrótszy możliwy termin płatności za przedmiot dopuszczony przez Zamawiającego: T min = 7 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego. Najdłuższy możliwy termin płatności przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego: T max = 30 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego .
W przypadku jeżeli wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany termin i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:

Termin płatności Ilość punktów
7 dni 0
14 dni 20
30 dni 40




2. W toku oceny ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Największa ilość punktów (P) obliczona zgodnie z poniższym wzorem, zdecyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
P= CC+T

4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie Zamawiający dokona oceny, czy oferty Wykonawców niewykluczonych z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
5. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający poprawia w ofercie (art. 223 Pzp):
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla Szkoły Podstawowej w Zieleniewie, Zieleniewo 37, 73-240 Bierzwnik (opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 2 do SWZ ).
1) Olej opałowy lekki : gęstość w temp. 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml; temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC; lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,00 mm2/s; zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %; pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,10 % m/m; wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; temperatura płynięcia nie wyższa niż minus 20oC; barwa czerwona, w 12 000 l.


3. Wykonawca zobowiązuje się przewidzieć w cenie przechowanie węgla oraz zapewnienie dostaw na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawy opału będą odbywały się w turach zgodnie z harmonogramem dostaw opału (załącznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:


Lp.
Nazwa kryterium Waga kryterium
(w %)
1 Cena całkowita C 60
2 Termin płatności T 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.

1) Kryterium "Cena całkowita" (CC) – max 60 pkt. będzie rozpatrywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza Oferty.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:


C min.
C = (----------- x 100pkt ) x 60 %
C bad.
gdzie:
CC – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena całkowita ”,
C min – cena oferty najtańszej, spośród nieodrzuconych,
C bad.– cena oferty badanej.

2) Kryterium „Termin płatności” (T) – max 40 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie terminu płatności wynoszącego odpowiednio: 7 dni, 14 dni lub 30 dni – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

UWAGA !
Najkrótszy możliwy termin płatności za przedmiot dopuszczony przez Zamawiającego: T min = 7 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego. Najdłuższy możliwy termin płatności przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego: T max = 30 dni od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego .
W przypadku jeżeli wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany termin i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:

Termin płatności Ilość punktów
7 dni 0
14 dni 20
30 dni 40




2. W toku oceny ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Największa ilość punktów (P) obliczona zgodnie z poniższym wzorem, zdecyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
P= CC+T

4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie Zamawiający dokona oceny, czy oferty Wykonawców niewykluczonych z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
5. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający poprawia w ofercie (art. 223 Pzp):
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ, tj.

1) posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022r., poz. 1385 z późn. zm.)

UWAGA: warunek wymagany w przypadku dostawy oleju opałowego (część nr 4)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami i cechami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- opis przedmiotu zamówienia złożonego w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ
oraz
- opis rozwiązań równoważnych – tylko w przypadku zastosowania w ofercie rozwiązań równoważnych należy załączyć do oferty informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych, dowody, uzasadnienie, o których mowa w rozdziale III pkt. 2 SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają ww. dokument wspólnie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

opis przedmiotu zamówienia złożonego w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących dostaw.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik 3A, 3B, 3C oraz 3D do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wyłącznie drogą elektroniczną. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp) na ePUAP:/t4khye646m/SkrytkaESP Nazwa zamawiającego na ePUAP: Urząd Gminy w Bierzwniku

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej,
- składania ofert wariantowych,
- rozliczania w walutach obcych,
- aukcji elektronicznej,
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;
- zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców , o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
- ani wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych;
- wymogu sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego;
- udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.