eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Budowa sieci kanalizacji deszczowej o średnicy fi 300 i fi 400 i długości L=158,50 odprowadzającej wody opadowe z drogi wewnętrznej do kanału "Młynówki" w miejscowości Podwilk" Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji deszczowej o średnicy fi 300 i fi 400 i długości L=158,50 odprowadzającej wody opadowe z drogi wewnętrznej do kanału „Młynówki” w miejscowości Podwilk” Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej o średnicy fi 300 i fi 400 i długości L=158,50 odprowadzającej wody opadowe z drogi wewnętrznej do kanału „Młynówki” w miejscowości Podwilk” Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc25e86-577a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 budowa sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dróg wewnętrznych przebiegających po działkach o nr ew. 8496 i 1109/2 do kanału Młynówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.47.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Budowa sieci kanalizacji deszczowej o średnicy fi 300 i fi 400 i długości L=158,50 odprowadzającej wody opadowe z drogi wewnętrznej przebiegającej po działkach o nr ew. 8496 i 1109/2 do kanału „Młynówki” w miejscowości Podwilk” Etap I”- zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności budowę kanalizacji deszczowej o średnicach Ø300 - Ø400mm i długości 75,8 m z wylotem do kanału „Młynówki” w km kanału 0+330 odprowadzającej wody opadowe ze zlewni dróg gminnych wewnętrznych w miejscowości Podwilk, gmina Jabłonka.
UWAGA:
Zadanie obejmuje etap I inwestycji tj. budowa kanału deszczowego od WYLOTU do studni o nr S01_05 (wraz z wpustami W01_01 i W01_02).
Zamierzenie budowlane obejmuje realizację budowy kanalizacji deszczowej na odcinku L=75,8m
(et. I) w zakresie:
• kanału deszczowego z rur polipropylenowych (PP) SN8 o średnicach:
◦ Ø300mm o łącznej długości et. I - 64,9m;
◦ Ø400mm o łącznej długości 7,7m;
◦ wpustów ulicznych klasy D400 na studzienkach ściekowych Ø500mm w ilości et. I - 2szt.,
• betonowych, prefabrykowanych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej o średnicach:
◦ Ø800mm w ilości et. I - 4szt.
◦ Ø1000mm w ilości 1szt.
• wylotu kanalizacji deszczowej do odbiornika – kanału „Młynówka” w km kanału 0+330 w postaci:
◦ betonowej ścianki czołowej o wymiarach 1,50 x 0,30m x 2,05m w której zamocowana będzie końcówka polipropylenowej rury kanalizacji deszczowej Ø400mm na rzędnej 654,67m npm. Za ścianką czołową projektuje się wykonanie odcinka ścieku z prefabrykatów betonowych typu „górskiego”. Ściek będzie miał długość 18,0m, dno z prefabrykatów betonowych szerokości 0,65m (w świetle ścianek – 0,50m) i głębokości 0,25m. Skarpy w pochyleniu 1,0-1:1,5, od strony wewnętrznej drogi gminnej umocnione betonowymi płytami ażurowymi o wymiarach 0,4x0,6m gr. 0,08m układanymi na gruncie.
• wbudowania ścieków (tj. prefabrykowanych elementów betonowych) przy krawędziach jezdni tych dróg (w celu ujęcia powierzchniowego spływu wód z dróg wewnętrznych do projektowanych elementów kanalizacji deszczowej):
◦ przy krawędzi wewnętrznej drogi gminnej po działce 1109/2 - ściek z prefabrykatów betonowych „mulda” o szerokości 0,60m na odcinku L=38,0m
◦ odtworzenie nawierzchni dróg żwirowych po przekopach pod kan. deszcz. (et. I - dr. po działce 1109/2),
• odtworzenie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej po przekopie pod kan. deszcz.

Załącznik Nr 10 Dokumentacja techniczna i załączniki graficzne (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji).
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 Roboty drogowe

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88888,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88888,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88888,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Sikora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521174900

7.3.3) Ulica: Stryszawa 301

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88888,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.