eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Rozbudowa o pomieszczenia Klubu Dziecięcego i termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Kunowie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa o pomieszczenia Klubu Dziecięcego i termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Kunowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-227eb03d-628e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa o pomieszczenia Klubu Dziecięcego i termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Kunowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-227eb03d-628e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032985/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa o pomieszczenia Klubu Dziecięcego i termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Kunowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 731605,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Rozbudowa
o pomieszczenia Klubu Dziecięcego i termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Kunowie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i czynności niezbędne do wykonania inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zam.
Wyk. musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, Wyk. nie może szacować wartości zamówienia tylko na jego podstawie. Zobowiązuje się Wyk. do uczestniczenia w wizji lokalnej (wymagana) w jednym z dwóch podanych w SWZ terminach.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Wyk. będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 wyżej wymienionej ustawy w zakresie dostępności architektonicznej:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków - Budynek parterowy, w obiekcie nie mogą występować obniżenia, ani stopnie niebezpieczne dla osób niewidomych, szerokości przejść dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, zewnętrzne zagospodarowanie terenu bez obniżeń i stopni oraz wysokich krawężników, jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych (pomalowane na niebiesko) z oznakowaniem pionowym i poziomym;
2) instalacja urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych - budowa łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych (pochylnia o spadku 7,5%);
3) zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy - w cenie oferty należy uwzględnić również zakup i montaż tablicy tyflograficznej, z informacją o rozkładzie pomieszczeń w budynku, co najmniej
w sposób wizualny i dotykowy albo głosowy;
4) zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób - ewakuacja poprzez wyznaczone drogi ewakuacyjne.
3. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa Publicznego Przedszkola w Kunowie o pomieszczenia Klubu Dziecięcego z przeznaczeniem dla grupy 13 dzieci w wieku od 1 do 3 lat, na działce numer ewidencyjny 1269/1 oraz 1268/8, obręb 0001 Kunów-miasto, osiedle Dziewulskiego 5, 27-415 Kunów. Zakres rzeczowy:
1)Roboty ziemne, fundamentowe, murowe;
2)Dach;
3)Konstrukcja stropów, podciągów, rdzeni, wieńców i nadproży;
4)Tynki i okładziny;
5)Podłoża i posadzki;
6)Ślusarka i stolarka okienno-drzwiowa;
7)Elewacje;
8)Instalacja wodna;
9)Instalacja kanalizacji;
10)Instalacja centralnego ogrzewania;
11)Instalacja wentylacyjna;
12)Instalacja elektryczna;
13)Instalacja odgromowa;
14)Dojazdy, dojścia i opaski;
15)Ogrodzenie.
W istniejącym budynku Publicznego Przedszkola należy wykonać następujące roboty budowlane:
-Demontaż ścianki z konstrukcji szkieletowej drewnianej, częściowo murowanej o powierzchni około 6,6 m2;
-Demontaż ścianki z płyty meblowej o powierzchni około 12,3 m2;
-Wymurowanie ścianki z betonu komórkowego o powierzchni łącznie 7,65 m2 (grubość 24cm do wysokości 1,4m, powyżej grubość 12 cm);
-Demontaż istniejących drzwi oraz wykucie otworu w pomieszczeniu istniejącej łazienki dla dzieci;
-Przeniesienie istniejących umywalek (3 sztuki) z włączeniem do istniejącej, wewnętrznej instalacji poniżej stropu;
-Przeniesienie grzejnika z włączeniem do istniejącej instalacji;
-Wykonanie instalacji oświetleniowej z zastosowaniem opraw z modułem awaryjnym;
-Wymiana płytek, podłoga w części komunikacyjnej (gres techniczny);
-Wymiana płytek w części sanitarnej na podłodze oraz ścianach do wysokości 2m;
-Szpachlowanie oraz dwukrotne malowanie powstałych pomieszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w wizji lokalnej, w jednym z dwóch wskazanych terminów i do wykonania własnych pomiarów oraz kompleksowej oceny zakresu robót koniecznych do realizacji całości przedmiotu zamówienia.
Roboty w ramach przedmiotowego zadania należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócić pracy Publicznego Przedszkola w Kunowie. Dopuszcza się możliwość prowadzenia prac w godzinach popołudniowych i w weekendy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
4. Zam. nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zam. nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części.
Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych Zam. stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wyk., mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wyk. realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu przez Zam. praw w okresie gwarancyjnym. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zam. dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wyk. mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty budowy.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie Pzp, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp - Zam. stosuje w tym zakresie przepisy KC, w szczególności art. 379 § 2 „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Należy również zauważyć, iż ewentualny podział niniejszego zamówienia na części byłby bezcelowy, gdyż ustalona wartość szacunkowa zamówienia (poniżej kwot od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej), nie jest wartością na tyle wysoką, by utrudniać udział małych i średnich przedsiębiorców w niniejszym postępowaniu.
5. Wyk. zobowiązany jest do:
1)wykonania robót przygotowawczych, w tym: robót pomiarowych i geodezyjnych;
2)przygotowania zaplecza budowy, pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla pracowników, zabezpieczenia i oznakowania terenu placu budowy;
3)utrzymywania placu budowy w należytym porządku;
4)organizacji miejsca, w które Wykonawca odprowadzi wytworzone odpady;
5)opracowania inwentaryzacji geodezyjnej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru, zawierającej całą dokumentację stwierdzającą poprawność wykonania zakresu umowy w tym między innymi: protokoły odbioru robót zanikających, protokół odbioru końcowego, protokoły prób, atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
6. Po stronie Wyk. pozostaje montaż gaśnic oraz pozostałego osprzętu wymaganego obowiązującym prawem oraz oznakowanie dróg ewakuacyjnych i urządzeń przeciwpożarowych, które wynika z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2023 r. poz. 822), a także opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
7. Wyk. wykona zakres przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, z użyciem własnego sprzętu. Do zadań Wyk. należy przedstawianie Inspektorowi Nadzoru kart materiałowych wraz z certyfikatami i atestami w celu ich akceptacji przed wbudowaniem (sposób i forma akceptacji materiałów do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru).
8. Wyk. we własnym zakresie dokona rozliczenia z dostawcami mediów, z których będzie korzystać podczas wykonywania zamówienia, w tym celu we własnym zakresie zamontuje podliczniki.
9. Wyk. uzyska wszelkie dokumenty, pozwolenia, decyzje, uzgodnienia i tym podobne, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie albo złożenia skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ostrowcu Św. Wszelkie opłaty związane z powyższym pokrywa Wyk.
10. Wyk. składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w dokumentacji projektowej oraz w SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz SWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wyk. nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. Zam. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zam. nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Pzp.
13. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895559,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1574000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895559,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalik Artur USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260056855

7.3.3) Ulica: Miłkowska Karczma 5A

7.3.4) Miejscowość: Kunów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895559,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.