Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464119/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Klembów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00
1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-664b8275-73ea-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664b8275-73ea-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027389/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464119
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR).
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Specyfikacja prac do wykonania w każdym punkcie monitoringu (skrzyżowania):
1) montaż skrzynek hermetycznych we wskazanych miejscach;
2) doprowadzenie zasilania do zamontowanych skrzynek;
3) montaż wysięgników do kamer;
4) przeprojektowanie oświetlenia ulicznego w taki sposób, aby skrzyżowanie na którym będzie znajdował się system monitoringu nie było wyłączane w porach nocnych;
5) montaż kamer w punktach monitorowania, skonfigurowanie i podłączenie ich do centralnego systemu wizyjnego/serwera;
6) podłączenie istniejącego systemu monitoringu/kamer do nowego serwera;
7) zamontowanie serwera w szafie rack, podłączenie i skonfigurowanie urządzenia według wymagań Zamawiającego;
8) montaż komputerów w wyznaczonych lokalizacjach oraz ich konfiguracja według wymagań Zamawiającego;
9) montaż telewizorów i skonfigurowanie ich według wymagań Zamawiającego;
10) montaż switch’y w punktach monitorujących oraz ich skonfigurowanie według wymagań Zamawiającego;
11) montaż routerów w punktach monitorujących oraz ich skonfigurowanie według wymagań Zamawiającego.
Specyfikacja prac do wykonania w Urzędzie Gminy w Klembowie (ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów):
1) montaż serwera w szafie rack;
2) montaż i podłączenie telewizorów do podglądu systemu monitoringu.
Specyfikacja prac do wykonania w Komisariacie Policji w Tłuszczu (ul. Szkolna 6, 05-240 Tłuszcz):
- montaż i podłączenie telewizora i monitora do podglądu systemu monitoringu.
Zestawienie materiałów do realizacji montażu (zapewnienie materiałów do montażu leży po stronie Wykonawcy):
1) kołki montażowe;
2) uchwyty montażowe do kamer, skrzynek (jeżeli są wymagane);
3) ramiona/wysięgniki do montażu kamer nad jezdnią;
4) koryta maskujące, peszle, arot, itp.;
5) uchwyty do monitorów oraz telewizorów (montaż naścienny);
6) okablowanie strukturalne, np. elektryczne, skrętka komputerowa cat. 5e do montażu zewnętrznego;
7) złączki, konektory, gniazda elektryczne oraz sieciowe, bezpieczniki;
8) skrzynki hermetyczne;
9) pozostałe materiały niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania.
Zestawienie urządzeń do montażu (dostarczenie urządzeń leży po stronie Zamawiającego):
1) kamery;
2) serwer obsługujący system monitoringu;
3) telewizory;
4) komputery (stacje robocze PC + monitor);
5) routery;
6) switch’e PoE.
Wszystkie pozostałe zapisy dotyczące ww. przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (wzór Umowy), stanowiących załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Mapy poglądowe (lokalizacje skrzyżowań) dotyczące ww. przedmiotu zamówienia, stanowią załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), Zamawiający – Gmina Klembów unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, ponieważ: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.W niniejszym postępowaniu, zgodnie z informacją podaną do publicznej wiadomości - informacją z otwarcia ofert (na stronie prowadzonego postępowania oraz na stronie BIP Urzędu Gminy w Klembowie), Zamawiający – Gmina Klembów, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 95 400,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy czterysta złotych i 00/100 groszy).
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Ceny ofert przekroczyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W świetle przedstawionych okoliczności, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający oznajmia, że dopełni formalności związanej z art. 262 Ustawy Pzp, cyt.: „W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KLEMBÓW
- Budowa oświetlenia boiska do piłki nożnej w Klembowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Żużlowej w Ostrówku i Lipce
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie Gminy Klembów
więcej: przetargi KLEMBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II"
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.