eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Remont drogi gminnej w Krasowicach w ramach zadania: "Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: 1) w Głuszynie; 2) w Kowalowicach; 3) w Krasowicach; 4) w Przeczowie; 5) w Smarchowicach Małych"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w Krasowicach w ramach zadania: „Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: 1) w Głuszynie; 2) w Kowalowicach; 3) w Krasowicach; 4) w Przeczowie; 5) w Smarchowicach Małych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej w Krasowicach w ramach zadania: „Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: 1) w Głuszynie; 2) w Kowalowicach; 3) w Krasowicach; 4) w Przeczowie; 5) w Smarchowicach Małych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9a7f632-6f16-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075012/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: 1) w Głuszynie; 2) w Kowalowicach; 3) w Krasowicach; 4) w Przeczowie; 5) w Smarchowicach Małych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.127.2023.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24040,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi gminnej w Krasowicach w ramach zadania: „Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: 1) w Głuszynie; 2) w Kowalowicach; 3) w Krasowicach; 4) w Przeczowie; 5) w Smarchowicach Małych” (działka nr 341), który należy przeprowadzić zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych oraz przedmiarem robót.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności poniższe prace:
• roboty przygotowawcze,
• mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej – krawędzie obustronnie o szerokości 20 cm,
• skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
• wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym – AC16W,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – AC11S.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z/ze:
• z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.);
• ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 r. poz. 1213);
• specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
• sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Warunki realizacyjne:
• koszt zabezpieczenia terenu prowadzenia robót, w tym opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji robót, nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenie oferty
• w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, znaki, światła ostrzegawcze, sygnały i inne, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych;
• Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy prawne, w tym warunki i normy techniczne;
• obsługa geodezyjna nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczona w cenie oferty;
• każdy wbudowany materiał musi posiadać atest, certyfikat lub aprobatę świadczącą o jego jakości, zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego prawa oraz uzyskać potwierdzenie przez Zamawiającego na jego wbudowanie;
• podłoża pod nawierzchnię drogową winny być zagęszczone do wskaźnika 1.0;
• nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych należy wykonać całą szerokością jezdni;
• Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi, typu: zawory, studnie, hydranty itp. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu stosownych napraw;
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót;
• Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty umożliwiając dojścia i dojazd mieszkańcom do przyległych posesji;
• Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego (uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie jednostkowej);
• Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia;
• Wykonawca w cenie oferty jest zobowiązany ująć ewentualne koszty napraw napotkanych i uszkodzonych urządzeń obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
• po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;
• Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia;
• Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej teren robót i zakres prowadzonych prac pod rygorem poniesienia wszelkiej odpowiedzialności za szkody i roszczenia osób trzecich powstałe w tym zakresie.
Uwaga:
Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.