eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa przeprowadzenie szkolenia Lean Six Sigma Green Belt, zwanego dalej "szkoleniem" dla studentów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenie szkolenia Lean Six Sigma Green Belt, zwanego dalej „szkoleniem” dla studentów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenie szkolenia Lean Six Sigma Green Belt, zwanego dalej „szkoleniem” dla studentów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c76e85f-fc35-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5750.291.1.99.2022.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80532000-2 (usługi szkolenia w dziedzinie zarzadzania).
2. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przeprowadzenia szkolenia Lean Six Sigma Green Belt, zwanego dalej „szkoleniem” dla studentów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w ramach projektu „PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup uczestników w ilości po 15 osób każda, razem 30 osób. Czas trwania szkolenia jednej grupy to: 7-10 dni szkoleniowych, minimum 64 godziny.
Pod pojęciem „dzień szkoleniowy” należy rozumieć, że będzie on wynosił minimum 6 godzin szkoleniowych, przy czym jedna godzina szkoleniowa wynosiła będzie co najmniej 45 minut.
4. Każdy uczestnik powinien przystąpić do egzaminu certyfikującego.
5. Szkolenie będzie prowadzane w formie on line w czasie rzeczywistym.
6. Wykonawca powinien dostarczyć oprogramowanie do obliczeń statystycznych oraz zapewnić dostęp niezbędny do realizacji szkolenia oraz przygotowania uczestników do egzaminu certyfikującego (teoretycznego z zakresu wiedzy na poziomie Green Belt). Dostęp będzie udzielony na okres od pierwszego dnia szkolenia do dnia, w którym zostanie przeprowadzony egzamin certyfikujący.
7. Dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej powinien być zapewniony uczestnikom najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia i nieograniczony czasowo.
8. Szczegółowe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SWZ.
9. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) z uwzględnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.).
11. Wymóg, o którym mowa w pkt 11 dotyczy osób, wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób opisane są w § 5A projektu umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
12. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/

4.5.3.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiel Consulting Paweł Weil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231637251

7.3.3) Ulica: Górna Wilda 105/10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-567

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.