eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a74790-69b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.DAG.26.107.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Główny zakres przedmiotu zamówienia dla obu części opisano poniżej:
1 W ramach postępowania Wykonawca zobowiązuje się nabyć na własność i oddać Zamawiającemu do używania fabrycznie nowe pojazdy o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i funkcjonalnych oraz wyposażeniu zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w oddzielnym pliku dla każdej części zamówienia.
2 Naprawy pojazdów w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) (w tym wyceny, robocizna, części zamienne – oryginalne lub uznane przez producenta zamienniki).
3 Wszystkie przeglądy serwisowe wynikające z zaleceń producenta w okresie gwarancji realizowane na koszt Wykonawcy, zawierające wszystkie koszty części, materiałów eksploatacyjnych oraz robociznę. Zamawiający, przez pełną obsługę serwisową pojazdu, w okresie trwania gwarancji (w cenie oferty), rozumie wymianę płynów eksploatacyjnych, filtrów i innych materiałów naturalnie zużywających się np. tarczy hamulcowych czy klocków hamulcowych oraz dokonywanie przeglądów pojazdów zgodnie z polityką serwisową producenta. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest by w cenie oferty zapewnić pełną obsługę gwarancyjną, tzn. wymianę części, których zużycie wynika z awarii pojazdów a nie z winy Zamawiającego.
4 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnie pojazdu zastępczego tej samej klasy w przypadkach gdy pojazd danego segmentu jest wyłączony z użytkowania na dłużej niż jeden dzień na skutek naprawy.
5 Wykonawca uwzględni w ofercie wszystkie opłaty administracyjne w związku z posiadaniem pojazdu.
6 Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) Forma leasingu: operacyjny.
2) Opłata wstępna: 40%.
3) Ilość rat leasingu: 24 równe, stałe miesięczne, zgodnie z harmonogramem (koszt zagwarantowania stałej stopy procentowej powinien zostać wkalkulowany w cenę oferty).
4) Wartość wykupu: 19%, a o skorzystaniu z tego uprawnienia Zamawiający zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
7 Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia Umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram spłat (w formie załącznika do umowy leasingu).
8 Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt zawrzeć stosowne umowy ubezpieczenia pojazdów, zgodnie z wytycznymi Wykonawcy.
9 Wykonawca na własny koszt będzie wykonywał wymagane przeglądy oraz serwisy pojazdów. Każdy pojazd musi mieć wykonany przynajmniej jeden przegląd w ciągu roku oraz przeglądy okresowe wymagane przez producenta danego pojazdu, terminy przeglądów rejestracyjnych zostaną ustalone z Zamawiającym zgodnie z terminami określonym w dowodzie rejestracyjnym.
10 Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, a następnie przekazany Zamawiającemu.
11 Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych wspólnotowych UE, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów normatywnych środowiskowych, tj. emisji dwutlenku węgla i zużycia energii.
12 Szczegółowe warunki realizacji i wykonania zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie zamówienia oraz istotnych postanowieniach do umowy stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 303081,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Główny zakres przedmiotu zamówienia dla obu części opisano poniżej:
1 W ramach postępowania Wykonawca zobowiązuje się nabyć na własność i oddać Zamawiającemu do używania fabrycznie nowe pojazdy o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i funkcjonalnych oraz wyposażeniu zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w oddzielnym pliku dla każdej części zamówienia.
2 Naprawy pojazdów w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) (w tym wyceny, robocizna, części zamienne – oryginalne lub uznane przez producenta zamienniki).
3 Wszystkie przeglądy serwisowe wynikające z zaleceń producenta w okresie gwarancji realizowane na koszt Wykonawcy, zawierające wszystkie koszty części, materiałów eksploatacyjnych oraz robociznę. Zamawiający, przez pełną obsługę serwisową pojazdu, w okresie trwania gwarancji (w cenie oferty), rozumie wymianę płynów eksploatacyjnych, filtrów i innych materiałów naturalnie zużywających się np. tarczy hamulcowych czy klocków hamulcowych oraz dokonywanie przeglądów pojazdów zgodnie z polityką serwisową producenta. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest by w cenie oferty zapewnić pełną obsługę gwarancyjną, tzn. wymianę części, których zużycie wynika z awarii pojazdów a nie z winy Zamawiającego.
4 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnie pojazdu zastępczego tej samej klasy w przypadkach gdy pojazd danego segmentu jest wyłączony z użytkowania na dłużej niż jeden dzień na skutek naprawy.
5 Wykonawca uwzględni w ofercie wszystkie opłaty administracyjne w związku z posiadaniem pojazdu.
6 Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) Forma leasingu: operacyjny.
2) Opłata wstępna: 40%.
3) Ilość rat leasingu: 24 równe, stałe miesięczne, zgodnie z harmonogramem (koszt zagwarantowania stałej stopy procentowej powinien zostać wkalkulowany w cenę oferty).
4) Wartość wykupu: 19%, a o skorzystaniu z tego uprawnienia Zamawiający zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
7 Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia Umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram spłat (w formie załącznika do umowy leasingu).
8 Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt zawrzeć stosowne umowy ubezpieczenia pojazdów, zgodnie z wytycznymi Wykonawcy.
9 Wykonawca na własny koszt będzie wykonywał wymagane przeglądy oraz serwisy pojazdów. Każdy pojazd musi mieć wykonany przynajmniej jeden przegląd w ciągu roku oraz przeglądy okresowe wymagane przez producenta danego pojazdu, terminy przeglądów rejestracyjnych zostaną ustalone z Zamawiającym zgodnie z terminami określonym w dowodzie rejestracyjnym.
10 Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, a następnie przekazany Zamawiającemu.
11 Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych wspólnotowych UE, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów normatywnych środowiskowych, tj. emisji dwutlenku węgla i zużycia energii.
12 Szczegółowe warunki realizacji i wykonania zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie zamówienia oraz istotnych postanowieniach do umowy stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 145039,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do 27 października 2023 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na platformę zakupową zamawiającego, na której prowadzone jest postępowanie. W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do 27 października 2023 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na platformę zakupową zamawiającego, na której prowadzone jest postępowanie. W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.