eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Przebudowa ulic w Rytlu (część ul. Odrodzenia, część ul. 22 Lutego, część ul. Leśnej)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic w Rytlu (część ul. Odrodzenia, część ul. 22 Lutego, część ul. Leśnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic w Rytlu (część ul. Odrodzenia, część ul. 22 Lutego, część ul. Leśnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee7418b-456d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023022/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Przebudowa ulic w Rytlu (część ul. Odrodzenia, część ul. 22 Lutego, część ul. Leśnej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.69.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1842364,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulic w Rytlu (część ul. Odrodzenia, część ul. 22 Lutego, część ul. Leśnej).
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – „Edycja Trzecia – PGR”
I. Zakres zadania
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do SWZ.
Zakres zadania przedstawiono w załączniku nr 1 do OPZ.
1. Branża drogowa.
Roboty budowlane branży drogowej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
1.1. ul. Leśna odc. C-D km 0+472,8 – 0+598,2
1.2. ul. Leśna odc. M-N km 0+003,0 – 0+009,0 (6 m od krawędzi ul. 22 Lutego)
1.3. ul. 22 Lutego odc. G-H km 0+213,0 – 0+337,1
1.4. ul. Odrodzenia odc. E-F km 0+037,0 – 0+316,8
1.5. ul. Władysława Reszki odc. I-J km 0+003,0 – 0+015 (12 m od krawędzi ul. Odrodzenia)
UWAGA.W ramach zadania należy uwzględnić wycenę i wykonanie regulacji tj. korekty sytuacyjno – wysokościowej nawierzchni z kostki betonowej istniejących zjazdów indywidualnych i dojść do furtek, w przypadku takiej potrzeby. W ramach Stałej Organizacji Ruchu należy wycenić i ustawić 2 szt. wyświetlaczy radarowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ.
2. Branża sanitarna
Roboty budowlane branży sanitarnej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
2.1. ul. Leśna odc. C-D km 0+472,8 – 0+598,2
odcinki kanalizacji deszczowej D12-D13-D10-D4 wraz ze studniami
odcinek od studni D12 w kierunku D13 o długości 6 m wraz odtworzeniem istniejącej nawierzchni poza zakresem drogowym.
2.2. ul. 22 Lutego odc. G-H km 0+213,0 – 0+337,1
odcinki kanalizacji deszczowej D5-D4-D3-D2-D1 – istn. studnia w ul. Ostrowskiej o rzędnych 125,06/123,09 wraz ze studniami (nawierzchnię odcinek w ul. Ostrowskiej należy odtworzyć)
odcinek od studni D5 w kierunku D6 o długości 4 m wraz odtworzeniem istniejącej nawierzchni poza zakresem drogowym.
2.3. ul. Odrodzenia odc. E-F km 0+037,0 – 0+316,8
odcinki kanalizacji deszczowej D19-D20-D21-D22-D23-D24 wraz ze studniami (studnia D19 istnieje)
odcinki kanalizacji deszczowej D11-D17-D18 wraz z studniami
2.4. ul. Władysława Reszki odc. I-J km 0+003,0 – 0+015 (12 m od krawędzi ul. Odrodzenia)
odcinek kanalizacji deszczowej D22-D25 oraz odcinek od studni D25 w kierunku D26 o długości 6 m wraz z studzienkami ściekowymi i przykanalikami od studni D25 i odtworzeniem istniejącej nawierzchni poza zakresem drogowym.
Uwaga. W ramach zadania należy wyregulować armaturę żeliwną istniejących zaworów wodociągowych, studni sanitarnych itp.
Uwaga.Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej, takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga.Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
3. Branża elektryczna
W ramach zadania należy wycenić i wykonać usunięcie kolizji słupa energetycznego w skrzyżowaniu ulic 22-lutego i Leśnej. Lokalizację przedstawiono w załączniku nr 2 do OPZ
Uwaga.Oświetlenie uliczne nie wchodzi w zakres zadania.
II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Polski Ład (wzór tablicy został określony w załączniku nr 3 do OPZ). Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
4. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca w ciągu 14 dni przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram robót, w którym uwzględni etapowanie robót budowlanych dla poszczególnych ulic i taką organizację ruchu, aby spełnić warunki określone w pkt. II 3.
5. Materiał pozyskany z rozbiórek (kostka brukowa betonowa i płyty YOMB) należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego
6. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. W ramach zadania należy wycenić i zamontować 2 szt. solarnych radarów z aktywną tablicą informującą o prędkości ruchu pojazdu wg załącznika nr 4 do OPZ.
9. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
10. Wykonawca w ramach realizacji zadania zabezpieczy istniejące drzewa poprzez obłożenie deskami i obwiązanie dookoła pni.
11. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej.
12. Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
13. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
14. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i jezdni oraz innych elementów robót zgodnie z SST.
15. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ.
16. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
17. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
18. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2560286,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2991193,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2560286,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Hildebrandt BRANDBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP

7.3.3) Ulica: ul. 18 Pułku Ułanów Pomorskich 13

7.3.4) Miejscowość: Krojanty

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna i branża elektryczna

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2560286,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.