Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182020430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dmajerczyk@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7695d779-610b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. (dalej Spółka) powołana została przez Radę Miasta Zakopane celem wykonywanie zadań powierzonych jej przez Gminę Miasto Zakopane. Gmina Miasto Zakopane sprawuje nad Spółką całkowitą kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki. Ponadto ponad 90% działalności Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę. Gmina Miasto Zakopane jest właścicielem 100% udziałów w Spółce, a zatem w kontrolowanej osobie prawnej nie ma udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.84.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu w czystości i sprawności użytkowej – utrzymaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki i Na Gubałówkę, tj. ciągów komunikacyjnych podziemnych i naziemnych oraz wind.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie stałej czystości w przejściu podziemnym poprzez bieżące usuwanie zanieczyszczeń schodów oraz powierzchni pionowych i poziomych konstrukcji przejścia,
2) usuwanie na bieżąco wszystkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza windy, drzwi zewnętrznych windy oraz szybu windowego,
3) codzienne oczyszczanie wnętrza windy z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, foli, reklamówek itp.), dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego z podłóg i progów wind,
4) raz w tygodniu mycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany, drzwi wewnątrz wind i na zewnątrz, sufit, futryna, elementy wejścia) o powierzchnia ok. 26 m2 przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie powstawały żadne smugi,
5) w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik przynajmniej raz w miesiącu mycie wewnętrznych i zewnętrznych szyb szybów windowych o łącznej powierzchni ok. 230 m2, przy asyście konserwatora z firmy świadczącej konserwację dźwigów, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie powstawały żadne smugi,
6) utrzymanie stałej czystości ciągów komunikacyjnych naziemnych,
7) utrzymanie stałej drożności i czystości kratek ściekowych,
8) okresowe mycie powierzchni pionowych (co najmniej jeden raz w miesiącach tzw. letnich) i poziomych (co najmniej 2 razy w tygodniu w miesiącach tzw. letnich) konstrukcji przejścia,
9) ponoszenie kosztów zużycia wody niezbędnej do utrzymania czystości - kwota za zużytą wodę stanowić będzie różnicę pomiędzy odczytem dokonanym przez dostawcę wody a obciążeniem naliczonym dzierżawcom lokali handlowych w przejściu podziemnym,
10) odśnieżanie całych ciągów komunikacyjnych-podziemnych – 197,21 m2 i naziemnych - 1192,65 m2,
11) usuwanie zalegającego śniegu z połaci dachowej,
12) wywóz śniegu zgromadzonego w trakcie odśnieżania ciągów komunikacyjnych,
13) posypywanie materiałem szorstkim wszystkich dojść, przejść i zejść znajdujących się w rejonie przejścia podziemnego,
14) drobne naprawy w rozumieniu art. 681 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610) elementów, których uszkodzenie wynikło z bieżącej eksploatacji,
15) eksploatacja i utrzymanie obwodów elektrycznych, w tym oświetlenia wewnętrznego,
16) w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii - nie z winy Wykonawcy w przejściu podziemnym, podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii,
17) zapewnienie ochrony w godzinach nocnych przejścia podziemnego przez uprawnioną firmę ochraniarską, z którą Wykonawca podpisze stosowną umowę.
3.Oferowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty i wydatki konieczne do należytego wykonania usługi, a koszty te zawarte będą w wynegocjowanej podczas negocjacji cenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221211-4 - Przejścia podziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211798,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211798,31 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Usługa-serwis i konserwacja kotłowni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
więcej: Przejścia podziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.