eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-914

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@lublin.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.uw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0339a271-7ca9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103138/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa szaf, kontenerów biurowych, słupków-regałów biurowych, foteli biurowych, biurek na potrzeby LUW w Lublinie i Delegatur

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W ramach procedury
prowadzonej uprzednio w trybie podstawowym art. 275 u. 1 ustawy Pzp, wszystkie
oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5. Informacja o ofertach
odrzuconych i unieważnieniu postępowania została opublikowana 12.10.2023 r..

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e1e3d659-5943-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OU-IV.272.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12195

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Biurko komputerowe 2 szt.
2) Biurko komputerowe 8 szt.
3) Kontenerek -3 szufladowy mobilny 5 szt.
4) Szafka gospodarcza 3 szt.
5) Szafa aktowa 3 szt.
6) Podstawka pod monitor 8 szt.
wraz z rozładunkiem i montażem ww. mebli oraz wniesieniem ich i rozstawieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w miejscu docelowego ich ustawienia w miejscu dostawy tj. Lublin, Spokojna 4, a także sprawowanie serwisu gwarancyjnego mebli przez okres udzielonej gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMI Plus sp.j. M. Dobrowolski i M. Topolski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 30 05 808

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15067,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.