eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąsawa › Modernizacja i remont budynku gminnego - były Ośrodek Zdrowia w Gąsawie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont budynku gminnego – były Ośrodek Zdrowia w Gąsawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523036210

1.5.8.) Numer faksu: 523036220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont budynku gminnego – były Ośrodek Zdrowia w Gąsawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb33602-2e88-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017665/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja i remont budynku gminnego – były Ośrodek Zdrowia w Gąsawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 443781,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie istniejącego budynku gminnego w którym mieścił się ośrodek zdrowia na potrzeby POZ. Zakres zmian w ramach przebudowy i remontu, dotyczy głównie elementów niekonstrukcyjnych – zmiany aranżacji pomieszczeń i związanych z nimi wprowadzeniem nielicznych lekkich przegród działowych, drzwi itd. Zmiana wymagająca analizy konstrukcyjnej to ingerencja w ścianę zewnętrzną (wyburzenie fragmentu ściany nośnej dla nowego otworu okiennego) Aby zapewnić dogodny dostęp do budynku zostanie wykonana pochylnia dla osób niepełnosprawnych oraz wózków dziecięcych.
Zakres prac:
− wyburzenie części ścian działowych,
- montaż nowoprojektowanych ścianek działowych wskazanych na rysunku,
− wykonanie nowego otworu okiennego w ścianie zgodnie z częścią rysunkową,
− poszerzenie istniejących otworów drzwiowych zgodnie z częścią rysunkową,
− wymiana stolarki drzwiowej,
− skucie i rozebranie okładzin ściennych w całym budynku,
− demontaż sufitu podwieszanego we wskazanym pomieszczeniu,
− uzupełnienie ubytków tynków w ścianach i sufitach istniejących,
- malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- demontaż istniejącej armatury w obiekcie,
- montaż projektowanych umywalek, misek ustępowych, zlewozmywaków, kabin prysznicowych,
- przebudowa istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- montaż baterii umywalkowych wraz z armaturą odcinającą z filtrem,
- montaż przepływowych podgrzewczy cwu wraz z armaturą odcinającą,
- zasilanie elektryczne podgrzewaczy cwu wg branży elektrycznej,
- opomiarowanie instalacji w.z. lokalu mieszkalnego na piętrze budynku
- wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy schodach wejściowych.
W projekcie budowlanym opisano zakres szerszy, niż ten objęty niniejszym zamówieniem, bowiem projekt obejmuje remont części ogólnodostępnej (na parterze) oraz na piętrze budynku (CZĘŚĆ A), osuszenie wraz ze skuciem tynków i wykonanie izolacji ścian zewnętrznych w piwnicy (CZĘŚĆ B) oraz renowację elewacji (CZĘŚĆ C). W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać jedynie prace dotyczące części A.
Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie, nie wpłynęła żadna oferta. Na podstawie art. 255 pkt 1) p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.