eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku". Zadanie I - oświetlenie uliczne oraz zadanie II - obiekty administracji publicznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku”. Zadanie I – oświetlenie uliczne oraz zadanie II – obiekty administracji publicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Włodawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku”. Zadanie I – oświetlenie uliczne oraz zadanie II – obiekty administracji publicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a70762f-6f0a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010535/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.271.19.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 705215,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek
organizacyjnych w 2023 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19
maja 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) - dalej: PE. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii
elektrycznej.
ZADANIE I - obejmuje oświetlenie uliczne. Przewidywane szacunkowo zużycie energii [kWh] w okresie od 1 stycznia 2023 r.
do 31 grudnia 2023 r. dla zadania I wynosi: 265 500,00 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla I zadania
zamówienia zawarto w załączniku: nr 1 – zadanie I oraz kalkulacji zamówienia - zadanie I - załączniku nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 272434,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek
organizacyjnych w 2023 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19
maja 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) - dalej: PE. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii
elektrycznej.
Przewidywane szacunkowo zużycie energii [kWh] w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. dla zadania II
wynosi: 632864,00 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, z podziałem na
jednostki organizacyjne, określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2-10 do SWZ). ZADANIE II -
obiekty administracji publicznej. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz wszystkich podmiotów wymienionych: Miejskie
Przedszkole Integracyjne, ul. Szkolna 5, 22-200 Włodawa, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kopernika 3, Szkoła Podstawowa nr
3, ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego, Szkoła Muzyczna I stopnia, ul. Szkolna 7, Warsztat Terapii Zajęciowej, ul. Sztabowa 3,
Włodawski Dom Kultury, Aleja Józefa Piłsudskiego 10, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji we Włodawie, ul. Szkolna 4,
Miejska Biblioteka Publiczna we Włodawie, ul. Przechodnia 13. Kalkulację zamówienia zawarto w załączniku nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 432781,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.