eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êczna › Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna



Og³oszenie z dnia 2023-11-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej £êczna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 752 10 44

1.5.8.) Numer faksu: 81 752 10 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pgkim.leczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-70acea7b-7c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00477734

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70acea7b-7c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-70acea7b-7c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy"). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-70acea7b-7c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
7). Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
11.2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11.10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11.11. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem".
11.12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: info@pgkim.leczna.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO" Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna ", prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. 5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówieni a publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, o której mowa w pkt 1 bêdzie realizowana poprzez tankowanie pojazdów PGKiM £êczna na stacji paliw Wykonawcy, tankowanie w kanistry oraz tankowanie zbiorników paliw w Dziale Utylizacji Odpadów w Starej Wsi gm. £êczna.
4.3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa, przewidziane w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- olej napêdowy - 95 500 litrów
- olej napêdowy premium - 24 000 litrów
- benzyna bezo³owiowa PB-95 - 2 600 litrów
- olej opa³owy - 12 000 litrów
4.4 . Zamawiaj±cy ma prawo ograniczyæ zakres zamówienia w ten sposób, ¿e dla ka¿dego rodzaju paliwa mo¿e zamówiæ mniejsz± ilo¶æ litrów, ni¿ wskazane w ust. 3 - przy czym zmniejszenie takie nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci wskazanej w ust. 1 dla danego rodzaju paliwa. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp. Zamawiaj±cy wskazuje ¿e, minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie wynosi³a 90% wymiaru, okre¶lonego w ust. 3 dla poszczególnych rodzajów paliw.
4.5. Zamawiaj±cy wymaga dokonywania zakupu wszystkich paliw, stanowi±cych przedmiot zamówienia w formie bezgotówkowej.
4.6. Dostawa do zbiorników Dzia³u Utylizacji Odpadów w Starej Wsi gm. £êczna bêdzie siê odbywa³a specjalistycznymi autocysternami wyposa¿onymi w zalegalizowane urz±dzenia – liczyd³a ilo¶ci wydanego paliwa, posiadaj±ce funkcjê przeliczania objêto¶ci, ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn± 15 st. C oraz posiadaj±ce drukarkê dokumentów.
4.7. Koszty transportu, za³adunku, roz³adunku oraz ubezpieczenia towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca.
4.8. Rozliczenia za dostarczone paliwo nastêpowaæ bêd± dwa razy w miesi±cu tj. 15 dnia miesi±ca i ostatniego dnia miesi±ca.
4.9. Wraz z fakturami za tankowanie paliwa Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzaj±ce jego pobranie tj. szczegó³ow± specyfikacjê zawieraj±c±: datê tankowania, nr rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilo¶æ pobranego paliwa, cenê jednego litra paliwa w dniu tankowania z uwzglêdnieniem upustu oraz ka¿dorazowo przeka¿e osobie pobieraj±cej paliwo dokument potwierdzaj±cy jego pobranie tj. dokument WZ z czytelnym podpisem pobieraj±cego.
4.10. Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy pisemny wykaz pojazdów oraz osób uprawnionych do ich tankowania. Wykaz mo¿e zostaæ zmodyfikowany w trakcie trwania umowy.
4.11. Paliwa bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± byæ wysokiej jako¶ci i spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1314). oraz normy PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589.
Ponadto, do oleju napêdowego pobieranego w okresie zimowym Wykonawca bêdzie stosowa³ olej o parametrach - zakresach dla olejów napêdowych o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych, zgodnie z wytycznymi ww. rozporz±dzenia.
4.12. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³, co najmniej jedn± stacj± paliw nale¿±c± do sieci stacji Wykonawcy lub operatora stacji paliw, z którym Wykonawca podpisa³ stosown± umowê, znajduj±c± siê nie dalej ni¿ 4 kilometry od siedziby Zamawiaj±cego tj. £êczna ul. Krasnystawska 54. Stacja powinna byæ wyposa¿ona w dystrybutory benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego oraz pracowaæ co najmniej sze¶æ dni w tygodniu (poniedzia³ek - sobota) od godz. 6.00 do 22.00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

2. Kryterium oceny : cena - waga: 100%
Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 100 pkt
Cb
Gdzie:
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena", oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów, a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1). zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2). uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada:
aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, 1723 z pó¼. zm.), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
3). sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
4). zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunek je¿eli wyka¿e, i¿:
a) dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw nale¿±c± do sieci stacji Wykonawcy lub operatora stacji paliw, z którym Wykonawca podpisa³ stosown± umowê, znajduj±c± siê nie dalej ni¿ 4 kilometry od siedziby Zamawiaj±cego tj. £êczna ul. Krasnystawska 54. Stacja powinna byæ wyposa¿ona w dystrybutory benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego oraz pracowaæ co najmniej sze¶æ dni w tygodniu (poniedzia³ek - sobota) od godz. 6.00 do 22.00.
Uwaga: w celu weryfikacji odleg³o¶æ drogowa bêdzie mierzona za pomoc± serwisu internetowego http://www.google.pl/maps.
b) dysponuje specjalistyczn± autocystern± wyposa¿on± w zalegalizowane urz±dzenia – liczyd³a ilo¶ci wydanego paliwa, posiadaj±ce funkcjê przeliczania objêto¶ci, ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn± 15 st. C oraz posiadaj±ce drukarkê dokumentów

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, 1723 z pó¼n. zm.), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
b) o¶wiadczenie o dysponowaniu co najmniej jedn± stacj± paliw nale¿±ca do Wykonawcy lub operatora stacji paliw, z który wykonawca podpisa³ stosown± umowê znajduj±c± siê w nie dalej ni¿ 4 kilometry od siedziby Zamawiaj±cego tj. £êczna ul. Krasnystawska 54, czynn± sze¶æ dni w tygodniu (poniedzia³ek - sobota) od godz. 6.00 do 22.00 wraz z jej adresem - za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) o¶wiadczenie o dysponowaniu specjalistyczn± autocystern± wyposa¿on± w zalegalizowane urz±dzenia – liczyd³a ilo¶ci wydanego paliwa, posiadaj±ce funkcjê przeliczania objêto¶ci, ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn± 15 st. C oraz posiadaj±ce drukarkê dokumentów - za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2) O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w ust. 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w ust. 8.1 SWZ sk³ada, z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w ust. 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 3 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zawarta w wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia, mo¿e zostaæ zmieniona w drodze aneksu do umowy w nastêpuj±cym zakresie i przypadkach:
a) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
b) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ przez strony umowy;
c) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê w czê¶ci lub w ca³o¶ci zamówienia;
d) dzia³ania osób trzecich, za które ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
2. W zakresie pozosta³ych uregulowañ umownych zmiana umowy - oprócz przypadków wyra¼nie wskazanych w niniejszej Umowie - jest dopuszczalna w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany Wykonawcy, gdy wynika ona z sukcesji uniwersalnej lub czê¶ciowej w prawa i obowi±zki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejêcia, po³±czenia, nabycia lub upad³o¶ci, przez innego wykonawcê, który spe³nia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem ¿e nie poci±ga to za sob± innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obej¶cia zasad, wynikaj±cych z SWZ,
b) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym wprowadzenia nowych regulacji prawnych po dacie zawarcia niniejszej Umowy. W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiada³a obowi±zuj±cym regulacjom prawnym,
c) zaistniej± inne okoliczno¶ci (np. prawne lub techniczne), skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie z jej postanowieniami
d) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia okoliczno¶ci.
3. Postanowienia objête niniejszym paragrafem stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) w czasie realizacji Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a stawka i kwota podatku od towaru i us³ug (VAT) oraz warto¶æ wynagrodzenia brutto ulegnie zmianie odpowiednio do zmienionych przepisów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa e-Zamawiaj±cy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.