eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Szlak 73A w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Szlak 73A w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123921338

1.5.8.) Numer faksu: 123921956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.malopolska.uw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Szlak 73A w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00f6b294-7534-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072515/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Dozór, ochrona budynków i sprzątanie pomieszczeń w budynkach w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Wieliczce (2 lata)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 10.06.2022 r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2022/S 111-312183 na „Świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV oraz sprzątania budynków Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zlokalizowanych w Krakowie (część I i II zamówienia)” (numer postępowania: WL-IV.272.14.2022) i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WL-IV.272.14.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 966536,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328017,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV (zwanych dalej „usługą dozoru”) w budynku będącym w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Szlak 73A oraz na terenie do niego przyległym (tereny zielone, utwardzone, parking). Usługi zostały podzielone na usługi polegające na:
a. całodobowym wykonywaniu usługi dozoru mienia oraz osób przebywających w obiektach,
b. całodobowym dozorze terenu przyległego (tereny zielone, utwardzone, parking,
c. monitorowaniu obiektu za pośrednictwem monitoringu wizyjnego CCTV oraz ochronie pracowników Urzędu oraz interesantów wraz z interwencją (przy udziale grupy interwencyjnej)
d. obsłudze urządzeń służących zapewnieniu bezpieczeństwa budynku, w szczególności PPOŻ.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług dozoru z należytą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, rzetelności, właściwej organizacji pracy, zasad wiedzy technicznej, przepisów prawa, zachowując wymogi sanitarnohigieniczne zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu profesjonalnych usług dozoru. Aby ułatwić Wykonawcy możliwość oszacowania właściwej liczby osób, które będą niezbędne do zrealizowania zamówienia w zakresie usług dozoru, Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu), celem zaznajomienia się z topografią budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach nr 1 i 2 do zaproszenia (opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

98341120-2 - Usługi portierskie

98341130-5 - Usługi stróżowania

98341140-8 - Usługi dozorowania

98351100-9 - Usługi parkingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403462,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403462,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403462,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277435364

7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 16B

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403462,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-05 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.