Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy
Zakup materiałów z podziałem na branże: ogólnobudowlaną, elektryczną oraz instalacyjną na rzecz MPGN Sp. z o.o. (...)
Część 2 Zakup materiałów elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871552417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Curie-Skłodowskiej 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DostawyZakup materiałów z podziałem na branże: ogólnobudowlaną, elektryczną oraz instalacyjną na rzecz MPGN Sp. z o.o. (...)
Część 2 Zakup materiałów elektrycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54679f9e-4972-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ było niemożliwą
obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Natychmiastowy zakup materiałów jest konieczny z uwagi na zachowanie ciągłości pracy brygady remontowej, która
wykonuje prace awaryjne oraz remontowe. Z uwagi na unieważnienie wcześniejszego postępowania, natychmiastowe
udzielenie zamówienia
w trybie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione.
Zgodnie z art. 305 ust 1 wskazując przesłankę art. 214 ust 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych. Wystąpiła wyjątkowa sytuacja niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie można
było przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla
innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/218/2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18314,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy materiałów elektrycznych na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22527,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-SERW Dariusz Głowacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8760103282
7.3.3) Ulica: Włodka 16
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"UNI-SERW" D.GŁOWACKI, W.BOROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"UNI-SERW" D.GŁOWACKI, W.BOROWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22527,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-17 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
- Usługi z zakresu medycyny pracy oraz ochrony pracy żołnierzy i pracowników 13 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji stacjonujących w m. Chełmno w latach 2024-25 - sprawa 42/2024
- Dostawa resektoskopów laserowych z morcelatorem - znak sprawy: Z/45/PN/24
- Organizacja zajęć wspierających proces edukacyjny w placówkach wsparcia dziennego w ramach projektu "Rodzina w centrum Etap I" w latach 2024-2026
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa materiałów i urządzeń elektrycznych oraz energetycznych na potrzeby AGH w Krakowie
- Dostawa materiałów elektrycznych w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- ZP.28.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych i źródeł światła
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.