eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦widniku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦widniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦widniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f1f8798-74a0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00476785

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
SZCZEGÓ£Y W SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BS.272.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego
w ¦widniku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym oraz dostarczanie przesy³ek i odbiór przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilo¶ci przesy³ek zawiera formularz cenowy, stanowi±cy integraln± czê¶æ formularza ofertowego (Za³±cznik nr 2a oraz 2b do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji na nastêpuj±cych zasadach:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia do 20 % warto¶ci zamówienia w terminie realizacji zamówienia podstawowego. Zgodnie z prawem opcji dodatkowy zakres wykonywania us³ugi, polegaæ bêdzie na wykonywaniu prac to¿samych z zamówieniem podstawowym.
2) prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
3) Realizacja prawa opcji odbywaæ siê bêdzie wg stawek jednostkowych okre¶lonych w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik Nr 2b do SWZ.
4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³y niezrealizowania zamówienia w ramach prawa opcji.
5) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani te¿ zawarcia umowy na nowych warunkach.
6) Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione bêdzie od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O niniejsze zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1.1. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu we wskazanym zakresie je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru Operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
1.2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u we wskazanym zakresie, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje) co najmniej 1 us³ugê dotycz±c± ¶wiadczenia us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych o wadze do 2000 g, o warto¶ci us³ugi nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).
Je¿eli warto¶æ us³ugi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej ni¿ PLN, Wykonawca zobowi±zany jest, na potrzeby niniejszego postêpowania, dokonaæ przeliczenia jej warto¶ci na PLN wg ¶redniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów ¶rednich walut obcych) z dnia zakoñczenia us³ugi o zakresie jak wy¿ej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowi±zywania (zgodnie z tabel± A – tabela kursów ¶rednich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku us³ug nadal realizowanych - wg tabeli kursów ¶rednich walut obcych z dnia rozpoczêcia realizacji danej us³ugi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówienia, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko us³ug faktycznie przez niego wykonanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ Umowy s± dopuszczalne – poza innymi przypadkami okre¶lonymi w przepisach ustawy Pzp – w zakresie:
1) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej Wykonawcy itp.;
2) wprowadzenia przez Wykonawcê korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian w cennikach us³ug, polegaj±cych na obni¿eniu cen, wprowadzenia rabatów itp.;
3) wprowadzenia przez Wykonawcê nowych us³ug, bêd±cych us³ugami pocztowymi niewykraczaj±cymi poza przedmiot zamówienia, korzystnych dla Zamawiaj±cego i nieistniej±cych w dniu zawarcia Umowy (np. przesy³ka ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w formie elektronicznej, spe³niaj±cym wymogi zawarte w przepisach Kpa);
4) zmiany godzin urzêdowania placówek nadawczych Wykonawcy, o których mowa w za³±czniku do Umowy, z zachowaniem 6 godzinnego czasu pracy od poniedzia³ku do pi±tku;
5) zmiany placówki nadawczej Wykonawcy, o której mowa w formularzu ofertowym, ze wzglêdów organizacyjnych lub przyczyn losowych;
6) zmiany placówki pocztowej na inn±, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, gdy nie bêdzie mo¿liwo¶ci utrzymania placówki pocztowej w danej miejscowo¶ci, Wykonawca zg³osi pisemnie ten fakt Zamawiaj±cemu, informuj±c o terminie planowanego zamkniêcia placówki. Zamawiaj±cy pozostanie w kontakcie z Wykonawc± w zakresie najbli¿szej placówki wyznaczonej do obs³ugi na czas pozyskania nowej placówki; w chwili pozyskania nowej placówki Zamawiaj±cy zostanie poinformowany przez Wykonawcê na pi¶mie;
7) zmiany zakresu ¶wiadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia siê nowych interpretacji, wytycznych dotycz±cych przepisów zwi±zanych z realizacj± Umowy, w tym dotycz±cych ochrony danych osobowych;
8) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych (j.t. Dz. U. z 2020 r. , poz. 1342 ze zm.) - je¿eli zmiany te bêd± mia³y istotny wp³yw na koszty wykonania us³ugi przez Wykonawcê. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy dotyczy tylko tej czê¶ci, która pozosta³a do wykonania umowy i winna byæ wprost proporcjonalna do zmiany kosztów wynikaj±cych z okoliczno¶ci okre¶lonych w lit. a)-d);
9) W razie zmiany, o której mowa w pkt 10) lit. a) wynagrodzenie nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek w zmienionej wysoko¶ci.
10) zmiany lub powierzenie realizacji Umowy podwykonawcom;
SZCZEGÓ£Y W SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-13 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.