Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343170245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwwreczycawielka.e-zp.finn.pl/procurements/115/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b872251c-7198-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046155/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odśnieżanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIP.271.1.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i parkingów w okresie zimowym 2023/2024 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych.
Do obowiązków wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg, chodników placów i parkingów oraz rozstawienie, napełnienie i uzupełnienie skrzyń z piaskiem. Usługę odśnieżania lub zwalczania gołoledzi na chodnikach placach i parkingach należy rozpocząć równolegle z pełnieniem akcji zimowej na drogach.
Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu.
Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu wg cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. – dalej Pzp) informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrzucono oferty następujących wykonawców:Gospodarstwo Produkcyjno- Rolne Kierat Marek
Siekierowizna 26
42-142 Przystajń
Uzasadnienie prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wymagał aby wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia w postaci:
a) samochody ciężarowe z pługiem i piaskarką - 4 szt.,
b) koparko ładowarka – 2 szt,
c) pług do odśnieżania placów i parkingów umieszczony na nośniku mechanicznym o ciężarze całkowitym nie przekrajającym 2,5 tony - 1 szt,
d) posypywarka mechaniczna do zwalczania śliskości nawierzchni chodników, placów i parkingów (doczepna do nośnika lub zespolona z nim, może być łącznie z pługiem do odśnieżania) o ciężarze całkowitym nie przekrajającym 2,5 tony (wraz z ładunkiem) – 1 szt,
e) samochód ciężarowy( wywrotka) o ładowności min 10 t – 1 szt.
f) ciągnik rolniczy z pługiem do odśnieżania o mocy min 80 km – 2 szt.
g) ciągniczek o szerokości rozstawu kół nie przekraczającej 135 cm – 1 szt.
Mając na względzie powyższe zaoferowany sprzęt nie spełnia minimalnych wymagań Zamawiającego. Tym samym Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
Zamawiający, Gmina Wręczyca Wielka, działając na podstawie art. 260, w związku z art. 55 pkt 2 ustawy Pzp, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przedstawiając poniżej uzasadnienie faktyczne i prawne.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia31 października 2023 r., do godz. 10.00 do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta:
Oferta Wykonawcy: Gospodarstwo Produkcyjno- Rolne Kierat Marek, Siekierowizna 26, 42-142 Przystajń, podlega odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; (…)”.
Mając na uwadze zaktualizowanie się podstaw unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 262 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI WRĘCZYCA WIELKA
więcej: przetargi WRĘCZYCA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.