Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455155/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8357161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-830ec25c-6f3b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060102/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.42.2023.MG1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualny ich zwrot do nadawcy, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640).
Miejsca świadczenia usług pocztowych:
1) Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9,
2) Starostwo Powiatowe Filia w Bychawie, ul. Piłsudskiego 22,
3) Starostwo Powiatowe Filia w Bełżycach, ul. Fabryczna 2b,
4) Starostwo Powiatowe Filia w Niedrzwicy Dużej, ul. Bełżycka 77,
5) Starostwo Powiatowe Filia w Niemcach, ul. Lubelska 121,
6) Starostwo Powiatowe Filia w Garbowie, ul. Krakowskie Przedmieście 63,
7) Starostwo Powiatowe Filia w Garbowie, ul. Krakowskie Przedmieście 50,
8) Starostwo Powiatowe Filia w Dominowie, ul. Rynek 4.
Warunki świadczenia usług:
1) Usługi odbioru i przewozu przesyłek listowych, paczek pocztowych wraz z dokumentami przewozowymi do urzędu pocztowego w celu ich nadania, będą się odbywały każdego roboczego dnia tygodnia od poniedziałku do piątku z siedziby Starostwa Powiatowego przy ul. Spokojnej 9 w Lublinie w godzinach 14:00 – 15:00,
2) Usługi odbioru i przewozu przesyłek listowych, paczek pocztowych wraz z dokumentami przewozowymi do urzędu pocztowego w celu ich nadania, będą się odbywały w każdy wtorek i czwartek z siedziby Filii Starostwa Powiatowego w Bełżycach przy ul. Fabrycznej 2b w godzinach 12:00 – 13:00,
3) Przesyłki listowe oraz paczki pocztowe z;
Starostwa Powiatowego Filia w Bychawie, ul. Piłsudskiego 22,
Starostwa Powiatowego Filia w Niedrzwicy Dużej, ul. Bełżycka 77,
Starostwa Powiatowego Filia w Niemcach, ul. Lubelska 121,
Starostwa Powiatowego Filia w Garbowie, ul. Krakowskie Przedmieście 63,
Starostwo Powiatowe Filia w Garbowie, ul. Krakowskie Przedmieście 50,
Starostwa Powiatowego Filia w Dominowie, ul. Rynek 4,
będą dostarczane do placówki pocztowej Wykonawcy przez pracowników Filii.
4) Odbiór przesyłek odbywał się będzie na podstawie wydruku z Elektronicznego rejestru korespondencji Zamawiającego. Wykaz sporządzony będzie w dwóch egzemplarzach – jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego.
5) Usługi odbioru i przewozu przesyłek kurierskich wraz z dokumentami przewozowymi, z miejsca wskazanego przez Zamawiającego będą odbywały się na każde żądanie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w okresie VII 2024-XII 2025
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Kołobrzeg
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Świadczenie usług pocztowych - listy polecone
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.