Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00520465/01 - Wynik z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wywozu i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Potulicach i Oddziału Zewnętrznego w Potulicach, Dkw.2232.14.2023.DP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Potulice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48525874424
1.5.8.) Numer faksu: +48525874424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wywozu i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Potulicach i Oddziału Zewnętrznego w Potulicach, Dkw.2232.14.2023.DP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fafc5eed-7a11-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039823/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz odpadów niesegregowanych z terenu Zakładu Karnego w Potulicacvh oraz Oddziału Zewnętrznego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fafc5eed-7a11-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacji między Zamawiającym, z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu strony: https://ezamowienia.gov.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania ze strony: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, pkt 8 Formularz oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.14.2023.DP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 617980,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Potulicach i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Potulicach. Szczegółowy opis znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 589900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - K – waga kryterium 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Potulicach i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Potulicach. Szczegółowy opis znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 28080,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - K – waga kryterium 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie:
a) posiadał zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, zgodnie z ustawą o odpadach;
b) posiadał zezwolenie/pozwolenie na przetwarzanie odpadów;
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone dokumenty ( na wezwanie zamawiającego).
3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek powyższy jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków i nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP I – ocena wstępna ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy. Każdy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do oferty następujące oświadczenia:
1)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SWZ,
2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
2. ETAP II – badanie oferty Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, pod kątem nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie następujących, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wykaże że posiada ważne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami - uprawniające do przejęcia odpadów od Zakładu Karnego w Potulicach (posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Nakło nad Notecią), o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym - załącznik nr 1 do SWZ wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności (marszałek województwa /starosta) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ) ;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenia (załącznik nr 2 i 3)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Załącznik nr 4 do SWZ , Wzór umowy §47.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganiami załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-12
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021
- Usługę polegającą na wynajmie i obsłudze serwisowej kontenerów prysznicowo-umywalkowych, toaletowo-prysznicowo-umywalkowych, toaletowo-umywalkowych, toalet sanitarnych i umywalek wolnostojących.
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
- NAJEM PRASO-KONTENERA I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.