Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana uszkodzonego agregatu wody lodowej ZETA ECHOS LN 9.2 oraz wymiennika płytowego w agregacie TETRIS LN 20.3 w budynku Urzędu m st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana uszkodzonego agregatu wody lodowej ZETA ECHOS LN 9.2 oraz wymiennika płytowego w agregacie TETRIS LN 20.3 w budynku Urzędu m st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2725d4f-b64b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022722/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Wymiana uszkodzonego agregatu wody lodowej w budynku B3 oraz wymiana wymiennika płytowego w agregacie WL w budynku B1_Sandomierska 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/JŻ/271/II-75/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. wymiana uszkodzonego agregatu wody lodowej ZETA ECHOS LN 9.2 (Swegon)- w skrócie zwana Część 1. Szczegółowy opis części 1 zawiera wzór umowy (Załącznik 6 A do SWZ) oraz OPZ (Załącznik nr 7 do SWZ);Sprzęt określony w Części 1 to elementy istniejącego systemu chłodu zainstalowanego w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12. System ten oparty jest na rozwiązaniach i urządzeniach firmy Swegon. Warunkiem jest zaoferowanie przedmiotu zamówienia, który po wymianie zapewni sprawne działanie już istniejącego systemu chłodu tj.
zaoferowany agregat wody lodowej musi być kompatybilny z używanym systemem chłodu tj. tożsamy z uszkodzonym agregatem (ZETA ECHOS LN 9.2 Swegon). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie agregatu innego producenta, pod warunkiem zapewnienia kompatybilności, o parametrach nie gorszych od agregatu ZETA ECHOS LN 9.2 Swegon) określonych w Dokumentacji Techniczno Ruchowej (DTR)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn. Wymiana zamulonego wymiennika płytowego w agregacie TETRIS LN 20.3 (Swegon), - w skrócie zwana Część 2. Szczegółowy opis części 2 zawiera wzór umowy (Załącznik 6 A do SWZ) oraz OPZ (Załącznik nr 7 do SWZ.)Sprzęt określony w Części 2 to elementy istniejącego systemu chłodu zainstalowanego w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12. System ten oparty jest na rozwiązaniach i urządzeniach firmy Swegon. Warunkiem jest zaoferowanie przedmiotu zamówienia, który po wymianie zapewni sprawne działanie już istniejącego systemu chłodu tj. zaoferowany wymiennik płytowy musi być kompatybilny z agregatem TETRIS LN 20.3. o parametrach nie gorszych od parametrów zdemontowanego wymiennika, w agregacie TETRIS LN 20.3 zgodnych z DTR
W formularzu oferty, określonym w pkt. 14.1 lit. a) SWZ w sekcji: informacje dodatkowe, Wykonawca zobowiązany jest podać rodzaj zaoferowanego sprzętu umożliwiający przez Zamawiającego ocenę jego zgodności z przedmiotem zamówienia (Typ, model, producent, inne oznaczenia techniczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164798,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292518,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU UNITERM Włodzimierz Wargulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620011131
7.3.3) Ulica: Pułtuska 6
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ WARGULAK PHU UNITERM
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ WARGULAK PHU UNITERM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36531,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57825,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36531,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAGLER Services Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213063197
7.3.3) Ulica: Bema 83
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-233
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3653100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu II
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.