eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › "Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Gminy Żelechów"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Gminy Żelechów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zelechow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Gminy Żelechów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79112412-5440-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030920/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Gminy Żelechów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408250/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.ZPI.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114966,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I : Budowa linii oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej NR 1369W w Kotłówce

W ramach niniejszego zadania należy dostarczyć 17 opraw oświetleniowych LED 50W-55W (6150lm) zgodnych z parametrami technicznymi określonymi w dalszej części SWZ na adres Urzędu Miejskiego w Żelechowie, ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13670,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: : Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Hucie Żelechowskiej

W zakresie wymiany oświetlenia ulicznego należy wymienić, 24 kpl. punktów świetlnych w miejscowości Huta Żelechowska, gm. Żelechów.

W ramach niniejszego zadania należy wykonać w szczególności:

1. Zdemontować istniejące oprawy oświetlenia wraz z wysięgnikami.
2. Modernizowane oprawy oświetleniowe montować na wysięgniku stalowym ocynkowanym ogniowo "nad przewodami linii", długość i kąt wysięgu dostosować do sytuacji (w sposób nie powodujący olśnienia dla uczestników ruchu)
3. Zamontować oprawy oświetleniowe drogowe LED 35W-40W (4600 lm)
4. Modernizacja oświetlenia obejmuje wymianę podstawy bezpiecznikowej z wkładką bezpiecznikową 6A na izolowaną oraz wymianę przewodu zasilającego oprawę (YKY 3x2,5mm2 w wysięgniku)
5. Wysięgniki podłączyć do przewodu zerowego linii (zerować)
6. Dla odcinków linii oświetlenia wykonanych przewodem izolowanym należy zastosować zaciski prądowe izolowane.
7. Prace wykonywać wg. obowiązującej instrukcji współpracy oświetlenia ulicznego w technologii PPN (prace pod napięciem).
8. Należy wykonać wycinkę gałęzi kolidujących z oświetleniem.
9. Zdemontowane oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła (żarówkami) należy przekazać do utylizacji.

Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót, rysunku poglądowym, stanowiących załącznik nr 8, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 50981,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Zakrzówku

W zakresie wymiany oświetlenia ulicznego należy wymienić 21 punktów oświetleniowych w miejscowości Zakrzówek.

W ramach niniejszego zadania należy w szczególności wykonać:

- wymianę opraw oświetleniowych drogowych wraz z wysięgnikami, z przewodem zasilającym (w wysięgniku) i z podstawą bezpiecznikową z wkładką zabezpieczającą oprawę LED.
- wyniesienie układów pomiarowo-sterujących z rozdzielnic stacyjnych i montaż na stanowisku słupowym linii
- montaż i naprawa odgromników przepięć z uziemieniem

W zakresie modernizacji oświetlenia drogowego należy wymienić;
- 11 kpl. punktów świetlnych odcinek zasilany ze stacji Zakrzówek 1
- 10 kpl, punktów świetlnych odcinek zasilany ze stacji Zakrzówek 2

Zakres prac:
1. Modernizowane oprawy oświetleniowe montować na wysięgniku stalowym ocynkowanym ogniowo "nad przewodami linii", długość i kąt wysięgu dostosować do sytuacji (w sposób nie powodujący olśnienia dla uczestników ruchu)
2. Zamontować oprawy oświetleniowe drogowe LED 35W-40W (4600 lm), oraz LED 50W-58W (6133 lm)
3. Modernizacja oświetlenia obejmuje wymianę podstawy bezpiecznikowej z wkładką bezpiecznikową 6A na izolowaną oraz wymianę przewodu zasilającego oprawę (YKY 3x2,5mm2 w wysięgniku)
4. Wysięgniki podłączyć do przewodu zerowego linii (zerować)
5. Dla odcinków linii oświetlenia wykonanych przewodem izolowanym należy zastosować zaciski prądowe izolowane.
6. Montaż i wymiana (uszkodzonych) odgromników przepięć. Podłączenie i montaż uziemienia dla odgromnika przepięć. Wymagana rezystancja uziemienia R<10,0 Ω.
7. Wyniesienie układów pomiarowo-sterujących z rozdzielnic stacyjnych i montaż na stanowisku słupowym linii
8. Prace wykonywać wg. obowiązującej instrukcji współpracy oświetlenia ulicznego w technologii PPN (prace pod napięciem).
9. Należy wykonać wycinkę gałęzi kolidujących z oświetleniem.
10. Zdemontowane oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła (żarówkami) należy przekazać do utylizacji.

Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót, Projekcie Technicznym oraz STWiOR, stanowiących załącznik nr 9, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 50309,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15891,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15891,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGPOL, Iga Olszanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372056293

7.3.3) Ulica: Orzechowa 44/31

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49593,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57880,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49593,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektryczny Jan Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211351350

7.3.3) Ulica: Dąbrówka Ług, ul. Skórzecka 2

7.3.4) Miejscowość: Skórzec

7.3.5) Kod pocztowy: 08-114

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49593,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58645,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73898,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58646,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektryczny Jan Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211351350

7.3.3) Ulica: Dąbrówka Ług, ul. Skórzecka 2

7.3.4) Miejscowość: Skórzec

7.3.5) Kod pocztowy: 08-114

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58646,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.