eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Wymiana pokrycia dachowego i częściowa naprawa elewacji budynku dworskiego - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego i częściowa naprawa elewacji budynku dworskiego - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-438b423f-5b82-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego i częściowa naprawa elewacji budynku dworskiego - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-438b423f-5b82-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025435/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wymiana pokrycia dachowego i częściowa naprawa elewacji budynku dworskiego - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę pokrycia dachowego i częściową naprawę elewacji budynku dworskiego.
Inwestycja projektowana jest na działce nr 292/1, obręb Łagiewniki Kościelne, gm. Kiszkowo
Zakres prac remontowych dachu na budynku pałacowym
Część niższa budynku (dach dwuspadowy z naczółkiem)
- Rozbiórka pokrycia dachowego krytego płytami typu onduline i pokrycie dachu dachówką – karpiówką ceramiczną w koronkę
- wywóz gruzu
- przemurowanie kominów
- rozebranie ołacenia dachu
- rozebranie obróbek blacharskich pokrycia dachowego, rynien dachowych, rur spustowych wraz z montażem nowych
- obrobienie gzymsu wieńczącego – odbicie spękanych tynków, wykonanie gzymsu wyrobienie naroży i krawędzi (praca w ramach i częściowa naprawa elewacji budynku dworskiego)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
 Załączniku nr A - Dokumentacja projektowa:
Kosztorysie ofertowym/przedmiarze robót
Projekcie zagospodarowania terenu-mapy
Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
 Specyfikacji Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia
 wzorze umowy – załącznik nr 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada polega na wprowadzeniu błędnej stawki VAT (tj.23 %) w treści SWZ, która mogła mieć wpływ na wynik postępowania. Wykonawcy w ofertach zaoferowali ceny posługując się różną stawką VAT.
Zestawienie ofert złożonych przez wykonawców w niniejszym postępowaniu:
1) Oferta nr 1
Michał Grygiel – Firma Ogólnobudowlana
siedziba: Ujazdowo 8, 64-140 Włoszakowice
cena brutto 478 470,00 zł
wartość zastosowanej stawki VAT - 23%
2) Oferta nr 2
GRINGO Sp. z o.o.
siedziba : ul. Lipowa 29 A, 62-100 Wągrowiec
cena brutto 536 059,86 zł
wartość zastosowanej stawki VAT - 8%
3) Oferta nr 3
JANK-BUD Janusz Kina
siedziba: ul. Szkolna 16, 66-415 Kłodawa
cena brutto 459 066,73 zł
wartość zastosowanej stawki VAT - 8%
4) Oferta nr 4
PHB „Tyliński” Spółka Jawna
siedziba: ul. 1 Maja 10, 64-100 Leszno
cena brutto 553 500,00 zł
wartość zastosowanej stawki VAT - 23%

Z powyższego wynika, że część Wykonawców przy tworzeniu oferty posłużyła się stawką VAT, którą w SWZ zasugerował Zamawiający, pozostali Wykonawcy zastosowali natomiast stawkę zgodną z przepisami prawa.
Mając na uwadze treść wyroku o sygn. akt KIO 2176/19, w której Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia, który nie pozwala na złożenie porównywalnych ofert, stanowi wystarczającą podstawę do unieważnienia postępowania. Stwierdzić należy, że na obecnym etapie postępowania (po złożeniu ofert) wadliwości tej nie można usunąć.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.