eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (81) 855-22-73

1.5.8.) Numer faksu: +48 (81) 855-20-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ab790b-55f1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451918/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.70.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7171026,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym – I etap” na działkach nr ewid. 41/11 i 43/6, położonych przy ul. Szkolnej w Lubartowie w obrębie 11 – Łąkowa, w formule „zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań:
a) opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową wraz z zagospodarowaniem terenu działek.
b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, polegających na budowie budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową, wraz
z zagospodarowaniem terenu działek i infrastrukturą towarzyszącą.
2) Zakres poszczególnych zadań:
a) Zadanie I obejmuje:
a. opracowania koncepcji programowo-przestrzennej obiektów z zagospodarowaniem w/w działek oraz przedstawienia czterech wizualizacji pokazujących bryłę budynku oraz całościowe zagospodarowanie działki oraz min. czterech wizualizacji pokazujących wnętrze sali sportowej i uzgodnienia całości z Zamawiającym,
b. przeprowadzenia wizji lokalnej na działkach inwestycji z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
c. opracowania mapy do celów projektowych,
d. Podanie planowanych kosztów robót budowlanych i kosztów opracowania dokumentacji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiciem na koszty realizacji poszczególnych etapów (etap opracowania dokumentacji projektowej i etap realizacji inwestycji),
b) Zadanie II obejmuje:
a. uzyskanie od gestorów sieci warunków przyłączeniowych,
b. uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
c. bieżące uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym,
d. uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, ekspertyz, decyzji i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. opracowanie projektu budowlanego budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w wymaganych branżach w zakresie zgodnym z zatwierdzoną koncepcją,
f. przedłożenie opracowanego w/w projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia jego ostatecznej wersji,
g. przygotowanie wniosku i uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w/w obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą,
h. opracowanie projektu wykonawczego budynku sali sportowej z częścią usługową wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w wymaganych branżach,
i. opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
j. przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego,
k. sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
l. przejęcie od Zamawiającego placu budowy,
m. zgłoszenie rozpoczęcia w/w robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
n. wykonanie wszelkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia
i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę,
o. wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,
p. zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, a w razie konieczności nadzoru archeologicznego przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane,
q. zapewnienie i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej,
r. prowadzenie dokumentacji budowy,
s. zagospodarowanie oraz uporządkowanie działek inwestycji i terenów przyległych, jeżeli były też użytkowane w trakcie budowy,
t. opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
u. przeprowadzenie wymaganych pomiarów, prób, badań i sprawdzeń oraz opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych,
v. zgłoszenie zakończenia robót budowlanych i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub adnotacji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na to, że ceny ofert przekroczyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 8 889 000,00 zł, a Zamawiający nie mógł tej kwoty zwiększyć do wysokości najtańszej ceny ofertowej, zobligowany był unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9897994,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11906400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.