Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00318102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00331484/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00383995/01 - Wynik z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych (art. sypkie, konserwowe, przyprawy, itp.)
dla potrzeb prowadzonej działalności gastronomicznej/hotelarskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych (art. sypkie, konserwowe, przyprawy, itp.)dla potrzeb prowadzonej działalności gastronomicznej/hotelarskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaf5f33-2623-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019181/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-25/2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna/hotelarska. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:a) część I – Przyprawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 59301,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna/hotelarska. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:b) część II – Artykuły sypkie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 121870,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna/hotelarska. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:c) część III – Artykuły spożywcze różne
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 453647,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył tylko jeden Wykonawca - Almax-Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, tym samym w zakresie części I złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu, której łączna cena brutto wynosi 276 536,77 zł i jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 59 301,35 zł brutto, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu. Podobnie w zakresie części II złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu, której łączna cena brutto wynosi 201 900,93 zł i jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 121 870,61 zł brutto, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu.
Ponadto, należy zauważyć, że Zamawiający podjął starania mające na celu uzyskanie oferty korzystniejszej i przystąpił do negocjacji w Wykonawcą w zakresie kryterium oceny ofert - cena oferty, zarówno w części I i II przedmiotowego postępowania. Wykonawca wyraził chęć do podjęcia negocjacji w zakresie ww. kryterium, tym samym został zaproszony do złożenia oferty dodatkowej. W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej, Wykonawca przesłał jedynie formularze cenowe zawierające wyliczenia oferty w zakresie części I i II, nie złożył natomiast oferty dodatkowej w postaci formularza oferty dodatkowej – załącznika nr 1 do Zaproszenia, wymaganego zgodnie z zapisami ust.2 w Rozdziale III przedmiotowego Zaproszenia.
W związku z powyższym, Zamawiający uznał za nieskuteczne złożenia oferty dodatkowej przez Wykonawcę i powrócił do pierwotnej oferty, gdzie zgodnie z Rozdziałem II ust. 12 Zaproszenia „Jeżeli Wykonawca nie złoży oferty dodatkowej, Zamawiający do wyboru i oceny oferty przyjmie wskazane przez Wykonawcę wartości w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie”. Zaoferowane w pierwotnej ofercie wartości za realizację części I oraz II przedmiotowego postępowania, przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu, dlatego Zamawiający zdecydował o jego unieważnieniu.
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiając zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276557,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276557,81 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył tylko jeden Wykonawca - Almax-Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, tym samym w zakresie części I złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu, której łączna cena brutto wynosi 276 536,77 zł i jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 59 301,35 zł brutto, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu. Podobnie w zakresie części II złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu, której łączna cena brutto wynosi 201 900,93 zł i jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 121 870,61 zł brutto, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu.
Ponadto, należy zauważyć, że Zamawiający podjął starania mające na celu uzyskanie oferty korzystniejszej i przystąpił do negocjacji w Wykonawcą w zakresie kryterium oceny ofert - cena oferty, zarówno w części I i II przedmiotowego postępowania. Wykonawca wyraził chęć do podjęcia negocjacji w zakresie ww. kryterium, tym samym został zaproszony do złożenia oferty dodatkowej. W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej, Wykonawca przesłał jedynie formularze cenowe zawierające wyliczenia oferty w zakresie części I i II, nie złożył natomiast oferty dodatkowej w postaci formularza oferty dodatkowej – załącznika nr 1 do Zaproszenia, wymaganego zgodnie z zapisami ust.2 w Rozdziale III przedmiotowego Zaproszenia.
W związku z powyższym, Zamawiający uznał za nieskuteczne złożenia oferty dodatkowej przez Wykonawcę i powrócił do pierwotnej oferty, gdzie zgodnie z Rozdziałem II ust. 12 Zaproszenia „Jeżeli Wykonawca nie złoży oferty dodatkowej, Zamawiający do wyboru i oceny oferty przyjmie wskazane przez Wykonawcę wartości w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie”. Zaoferowane w pierwotnej ofercie wartości za realizację części I oraz II przedmiotowego postępowania, przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu, dlatego Zamawiający zdecydował o jego unieważnieniu.
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiając zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202199,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202199,93 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna."
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.